quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk taal: als hij niet reageert, heb je gelijk.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Stuk beter.
[..]
In plaats daarvan kan je ook NORMAAL reageren of voor mijn part helemaal niet.
Dan waren er nu ook niet een x-aantal pagina's geweest met dit soort gezeik.
[..]
Feiten? BWHAHAHAHA
Gebaseerd op wat? een aantal posts van me op een forum en een klein fotootje in me fotoboek?
Laat me niet lachen en maak van je eigen problemen niet mijn probleem.
Immerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Wordt je al vochtig op speciale plekjes?
Typische reactie...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
stop met drugs gozer het is niet goed voor je, en dit is het bewijs
in den haag zeggen we het als volgt.
Kankah op dikkuh graf kankerpad. En kappuh met dah snuife van die Sossa
Kijk dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen, je hebt toegegeven dat je niet oprecht bent, om het later weer in te trekken. Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw respect. Ik hoef alleen niet van jou te horen hoe de wereld in elkaar zit, of dat ik een bord voor m'n kop heb, want je hebt geen kut meegemaakt. Bij mij heb je het gewoon verspeeld. Ik kan je gewoon niet meer serieus nemen of waarderen. Ik merk dat het plezier dat ik hier altijd had gewoon verdwijnt als ik je gezwaai of totaal zinloze mededelingen over servers, dikke pc's moet lezen of moet lezen hoe je je zusje weer moet ophalen in de auto van je ma.
Ik ga niet meer op je reageren Fwnk. Ga nu maar slapen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Typische reactie...
[..]
Kijk dat bedoel ik dus.
Ik kan nu wel zeggen wat ik vind maar het maakt toch geen flikker uit.
Je wil geen respect van me? Prima.
Probeer ik je wijs te maken hoe de wereld in elkaar zit? Dacht het niet, ik heb bepaalde visies op dingen en die spui ik hier ook wel maar ik probeer echt niet mensen wijs te maken dat ik ze wel even ga vertellen hoe alles werkt.
En serieus: Wat heb ik hier verspeeld? Sinds dag 1 dat ik hier kom is het niets anders dan gemekker en gekanker. Dat klinkt mij meer als bang zijn voor nieuwe dingen dan toch wel respect voor iemand hebben maar het niet laten merken.
je dacht toch niet dat ik je heeel erg serieus ging nemen. En de tijd zal nemen om te reageren op je?quote:
Dat heb je wel gedaan anders....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik je heeel erg serieus ging nemen. En de tijd zal nemen om te reageren op je?
Ïk zit, tussen de verhuisdozen, zonder gordijnen, af te tellen tot ik kan verhuizenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker, met jou/jullie?
Zit ik hier met mijn carnavalspruik, kom ik midden in een serieuze "rel" terecht
Je bent te vroeg met je carnavalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker, met jou/jullie?
Zit ik hier met mijn carnavalspruik, kom ik midden in een serieuze "rel" terecht
hierbij aansluitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb alles gezegd dat ik wil. Voor mij is 'ie dood gebanned
Wanneer kan je over eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ïk zit, tussen de verhuisdozen, zonder gordijnen, af te tellen tot ik kan verhuizen
Wie wil er niet onder een Herman slapenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
M'n ma heeft een Herman Brood dekbed gekocht voor * hermandeperman
hermandeperman onder Herman
Geen rare vliegneigingen krijgen hèquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
M'n ma heeft een Herman Brood dekbed gekocht voor * hermandeperman
hermandeperman onder Herman
weet ik, ik heb hem net pas gekochtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent te vroeg met je carnaval
BASSIEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |