quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk taal: als hij niet reageert, heb je gelijk.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Stuk beter.
[..]
In plaats daarvan kan je ook NORMAAL reageren of voor mijn part helemaal niet.
Dan waren er nu ook niet een x-aantal pagina's geweest met dit soort gezeik.
[..]
Feiten? BWHAHAHAHA
Gebaseerd op wat? een aantal posts van me op een forum en een klein fotootje in me fotoboek?
Laat me niet lachen en maak van je eigen problemen niet mijn probleem.
Immerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Wordt je al vochtig op speciale plekjes?
Typische reactie...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
stop met drugs gozer het is niet goed voor je, en dit is het bewijs
in den haag zeggen we het als volgt.
Kankah op dikkuh graf kankerpad. En kappuh met dah snuife van die Sossa
Kijk dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet meer serieus te nemen, je hebt toegegeven dat je niet oprecht bent, om het later weer in te trekken. Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw respect. Ik hoef alleen niet van jou te horen hoe de wereld in elkaar zit, of dat ik een bord voor m'n kop heb, want je hebt geen kut meegemaakt. Bij mij heb je het gewoon verspeeld. Ik kan je gewoon niet meer serieus nemen of waarderen. Ik merk dat het plezier dat ik hier altijd had gewoon verdwijnt als ik je gezwaai of totaal zinloze mededelingen over servers, dikke pc's moet lezen of moet lezen hoe je je zusje weer moet ophalen in de auto van je ma.
Ik ga niet meer op je reageren Fwnk. Ga nu maar slapen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Typische reactie...
[..]
Kijk dat bedoel ik dus.
Ik kan nu wel zeggen wat ik vind maar het maakt toch geen flikker uit.
Je wil geen respect van me? Prima.
Probeer ik je wijs te maken hoe de wereld in elkaar zit? Dacht het niet, ik heb bepaalde visies op dingen en die spui ik hier ook wel maar ik probeer echt niet mensen wijs te maken dat ik ze wel even ga vertellen hoe alles werkt.
En serieus: Wat heb ik hier verspeeld? Sinds dag 1 dat ik hier kom is het niets anders dan gemekker en gekanker. Dat klinkt mij meer als bang zijn voor nieuwe dingen dan toch wel respect voor iemand hebben maar het niet laten merken.
je dacht toch niet dat ik je heeel erg serieus ging nemen. En de tijd zal nemen om te reageren op je?quote:
Dat heb je wel gedaan anders....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je dacht toch niet dat ik je heeel erg serieus ging nemen. En de tijd zal nemen om te reageren op je?
Ïk zit, tussen de verhuisdozen, zonder gordijnen, af te tellen tot ik kan verhuizenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker, met jou/jullie?
Zit ik hier met mijn carnavalspruik, kom ik midden in een serieuze "rel" terecht
Je bent te vroeg met je carnavalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:50 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker, met jou/jullie?
Zit ik hier met mijn carnavalspruik, kom ik midden in een serieuze "rel" terecht
hierbij aansluitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb alles gezegd dat ik wil. Voor mij is 'ie dood gebanned
Wanneer kan je over eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ïk zit, tussen de verhuisdozen, zonder gordijnen, af te tellen tot ik kan verhuizen
Wie wil er niet onder een Herman slapenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
M'n ma heeft een Herman Brood dekbed gekocht voor * hermandeperman
hermandeperman onder Herman
Geen rare vliegneigingen krijgen hèquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
M'n ma heeft een Herman Brood dekbed gekocht voor * hermandeperman
hermandeperman onder Herman
weet ik, ik heb hem net pas gekochtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent te vroeg met je carnaval
BASSIEEEEEEEE
Zondag, maandag, dinsdag. Eerst m'n spullen daar dumpen en een poosje bij mn ouders bivakeren, dan nog een tentamen maken, dan schilderen, dan trek ik er zelf ook echt in.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wanneer kan je over eigenlijk?
Ik zit af te tellen tot mijn verjaardag, nog 3 dagen
Dat is een slechte openingszin btwquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wie wil er niet onder een Herman slapen![]()
Mwah, opzich... ken je de zendmast in Lopik? Die staat hier vlakbijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Geen rare vliegneigingen krijgen hè
Da's idd wel kut ja, net met je tentamens al die druktequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zondag, maandag, dinsdag. Eerst m'n spullen daar dumpen en een poosje bij mn ouders bivakeren, dan nog een tentamen maken, dan schilderen, dan trek ik er zelf ook echt in.
Beetje verrotte timing, maar goed
In dit geval met een kern van waarheidquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een slechte openingszin btw
[..]
Mwah, opzich... ken je de zendmast in Lopik? Die staat hier vlakbij
U gaat als neger?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
weet ik, ik heb hem net pas gekochtAfropruik
Die "kerstboom"?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een slechte openingszin btw
[..]
Mwah, opzich... ken je de zendmast in Lopik? Die staat hier vlakbij
Nee, behalve de eettafel die ik hem verkocht hebquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Da's idd wel kut ja, net met je tentamens al die drukte
Heeft je ex-huisgenoot al nieuwe meubels?
Dat bedoel ik maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In dit geval met een kern van waarheid
vrienden van me hebben allemaal zo'n heidi jurkje gekocht voor 30 euroquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U gaat als neger?
Ik chef altijd m'n pakkie een uur van tevoren in elkaar ofzo
het is voor m'n vrienden net zo'n grote verassing als voor mezelf
Alleen jammer dat ik het dit jaar maar 2 dagen kan vieren
Je hoeft met kerst nooit een kerstboom op te zetten in de tuin?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die unit staat inderdaad gevoelsmatig in onze achtertuin ja
Ga eens niet zo ontopic jij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef DarkManta het volgende:
[..knip..]
Tanken is niet gratis meer tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef DarkManta het volgende:
Is dit nou serieus of wat?
Voor ¤ 776,05 heb ik héél wat anders geleased dan een kut volvo.
Even een voorbeeldje:
Voor ¤ 769,80 heb ik een operationele lease, met deze lease heb ik:
Een Audi A6 3.2 FSI
ALGEMEEN
carrosserie 4-deurs, Sedan
transmissie 6 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie april 2004
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 3123 cm3
boring x slag 84,5 x 92,8 mm
compressieverh. 12,5:1
max. vermogen 188 kW (255 pk)
6500tpm
max. koppel 330 Nm
3250tpm
brandstofsysteem directe inspuiting
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
remmen voor gev. schijven
remmen achter schijven
bandenmaat 225/55R16
draaicirkel 11,9 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,92 m
breedte 1,86 m
hoogte 1,46 m
wielbasis 2,84 m
massa leeg 1540 kg
laadvermogen 580 kg
aanhanger geremd 1700 kg
aanhanger ongeremd 750 kg
kogeldruk 85 kg
dakbelasting 100 kg
inh. bagageruimte 546 l
inh. brandstoftank 70 l
PRESTATIES
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,9 s
verbruik binnen b.k. 14.3 l/100km
verbruik buiten b.k. 7.1 l/100km
verbruik gecombineerd 9,7 l/100km
CO2 uitstoot 233 g/km
VEILIGHEID
ABS-remsysteem ja
remkrachtverdeling ja
remassistentie ja
airbag bestuurder ja
airbag passagier ja
zij-airbags ja, voor
hoofdairbags ja, voor & achter
tractiecontrole ja
stabiliteitsregeling ja
COMFORT
centrale deurvergr. ja, met afstandbed.
elektrische ramen ja, voor & achter
stuurbekrachtiging ja
cruise control ja
airconditioning ja, met klimaatregeling
parkeersensor ¤ 611
INTERIEUR
hoogteverst. stoel ja, best. & pass.
elektr. stoelverstelling ¤ 1.744
verwarmde stoelen ¤ 611
sportstoelen ¤ 1.029
leer bekleed stuurwiel ja
verstelbaar stuur ja, hoogte & diepte
leren bekleding ¤ 3.068
hoofdsteunen achter ja
neerklapb. achterbank nee
middenarmsteun ja, voor & achter
leeslampje(s) ja, voor & achter
toerenteller ja
buitentemperatuurmet. ja
boardcomputer ja
stereoinstallatie ja, met CD-speler
navigatiesysteem ¤ 2.754
EXTERIEUR
interval ruitewisser ja, met regensensor
lichtmetalen velgen ja
schuif/kanteldak nee
metallic lak ¤ 1.377
meegespoten bumpers ja
getint glas ja
elektrische spiegels ja, en verwarmd
mistlampen voor ja
xenon koplampen ¤ 1.726
koplampsproeiers ¤ 533
inbraakalarm ¤ 698
Het enige wat ik nog hoef te doen met een operationele lease is te tanken.
Heeft mijn Audi een beurt nodig, of een deur gaat op mysteriueze wijzen er van door, kost me dat geen cent. Ik rij naar de Audi dealer en die zetten me een nieuwe deur er in.
Ondertussen praat ik nog wat met een verkoper of ik maak een testritje in een Audi TT of A8, of ik ga gewoon even op de wc aan min piel trekken.
Nadat de deur vervangen is, bedank ik Audi, en ik steek me middelvinger op voor de grap en rij gratis de Audi-garage uit.
Gaat het dan zo slecht met Volvo, of heb ik dat?
Daar kan ie ook wel op ketsen, zitten, eten, alles eigenlijk. Meer heeft zo'n jongen toch niet nodig?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, behalve de eettafel die ik hem verkocht heb
mwah, hij heeft wel gelijk Het is namelijk de huurprijs en niet de leaseprijsquote:
Inderdaad, maar dat vind ik sowieso ongeinquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Je hoeft met kerst nooit een kerstboom op te zetten in de tuin?![]()
Ik heb me even gehouden aan dat voorbeeld van die kut volvo. Lease tijd is 60 maanden. Tanken is niet gratis nee, was dat maar zo. Maar bij Volvo is Tanken ook niet gratis.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tanken is niet gratis meer tegenwoordig
En hoeveel km rijd je per jaar? Als je er 100k (geen uitzondering meer tegenwoordig) per jaar rijdt moet je de auto dus in 2 jaar terugbetalen... dat zijn geen grappen, helemaal omdat je restwaarde in die tijd het snelst daalt...
Tevens is dit een SlowChat en ga je als enige hier ontopic
So true.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
En beter ontopic dan dat geouwehoer over fwnk
ABSOLUUT!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
En beter ontopic dan dat geouwehoer over fwnk
Zeg, niet zo schelden opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:05 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Ik heb me even gehouden aan dat voorbeeld van die kut volvo. Lease tijd is 60 maanden. Tanken is niet gratis nee, was dat maar zo. Maar bij Volvo is Tanken ook niet gratis.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand een interieurfilter voor me?
Mits hij door drie onafhankelijke merkengarages is gecontroleerdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
! Doe mij de handleiding maar
Deskundige aan het woord hier, listen up!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mits hij door drie onafhankelijke merkengarages is gecontroleerd
LuL, mijn ding naar de maanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwah, hij heeft wel gelijk Het is namelijk de huurprijs en niet de leaseprijs![]()
Maar ik heb een hekel aan huren dus ik heb er leasen van gemaakt
Ik doe het wel even voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik zwart was geweest had ik een foto van mn fiets in dat topic gepost, en gezegd dat ie niet zo moest zeueren over zn kromme velg
Whehequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doe het wel even voor je
Ga je er net zoveel tijd in steken als Croup in Robbie_Ricardo??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zou ik het goed doen als Gothic meisje?
[afbeelding]
ik heb anderhalf jaar een klasgenoot voorgelogen.. hij dacht dat hij een internetvriendinnetje had.. de hele klas wist dat ik en wat vrienden het waren....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je er net zoveel tijd in steken als Croup in Robbie_Ricardo??
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb anderhalf jaar een klasgenoot voorgelogen.. hij dacht dat hij een internetvriendinnetje had.. de hele klas wist dat ik en wat vrienden het waren....
Dus wat denk je zelf?
Geweldigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb anderhalf jaar een klasgenoot voorgelogen.. hij dacht dat hij een internetvriendinnetje had.. de hele klas wist dat ik en wat vrienden het waren....
Dus wat denk je zelf?
hij geloofde het pas toen we hem het wachtwoord van 'haar'cu2 gavenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een heerlijke edoch grafstreek![]()
Ik wacht gespannen af![]()
!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij geloofde het pas toen we hem het wachtwoord van 'haar'cu2 gavengewoon met hem zitten MSNnen twee computers verder, had niks in de gaten.. de leraren wisten het, maar hielpen juist mee, omdat ze hem zo'n sneu stuk verdriet vonden.
Nu heeft ie een raltie met een toen jaar ouder dikke zeug, en woont ie in Sassenheim
en zoiets kan hard aankomenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtig bij de diplomauitreiking ook
"bent u de moeder van jelle?"
"nee ik be zn vriendin"
WHAHAHAHAHA, dan ga je kapot manquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
"nee ik be zn vriendin"
Whehehequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
"nee ik be zn vriendin"
WHAHAHA wat een meesterlijke actiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe
Doet me denken aan een maat van me, die moest zo hard lachen om al die modekutjes die een halfjaar AIDSnegertjes gingen vasthouden 'om zichzelf te vinden' dat 'ie op de Diploma uitreiking de rector iets in z'n oorfluisterde. Toen kreeg hij z'n diploma:
"Daniel het is me een genoegen je dit diploma te overhandigen. Daniel gaat eerst 5 maanden en drie weken een spirituele reis maken door Zuid-Holland en dan autonome kunsten studeren in Rotterdam"
Iedereen ging kapot, en die tutjes hadden een rooie boei
Meer = beterquote:
Goed weertje nu ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, lekker de wind door m'n haren
dan breek ik mn nekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op z'n kop een glas water drinken!
Niet.quote:
maar dan wel naakt en in de badkamerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet.
Voorover buigen terwijl je staat
glas water normaal houden en naar je mond brengen
glas water richting nek draaien
voila
Het kan ook aangekleed in een willekeurige ruimte maar de eerste keer is misschien handig naakt in de badkamer jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar dan wel naakt en in de badkamer
pSies. Nuttige reply. Had dat gepost.quote:
Audiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
MEESTERLIJK TOPIC
Voorproefje:
[afbeelding]
Die velgen![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
Mogeh
Jep, nogal èhquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
Die mensen zijn nog helemaal into die schijtbakken ook
bwhehehequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
MEESTERLIJK TOPIC
Voorproefje:
[afbeelding]
Die velgen![]()
![]()
!
Aaarghquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
MEESTERLIJK TOPIC
Voorproefje:
[afbeelding]
Die velgen![]()
![]()
!
Alexxxxxxquote:
ik verveelde mequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
Vanwaar je terugkeer??
Die is er zeer zeker wel, maar we opereren ondergronds ehquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
verbaasd me dat er geen FHG (Fwanker Hater Group) is![]()
FBG is een fake-afkortingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
verbaasd me dat er geen FHG (Fwanker Hater Group) is![]()
Je houd stiekem toch wel een beetje van onsquote:
JA voor de Fwnk-Bash-Gruppequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FBG is een fake-afkorting
Maar ook zonder inlog kan je opperbest lurkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:05 schreef BoJo het volgende:
ik heb gewoon bijna 2 weken helemaal niet ingelogd op fok![]()
Mja ik heb hem niks meer te zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DAT ZOU JE NIET VERRADEN!![]()
Ja, of moeten we soms weer Alfa grappen gaan makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
maar het is hier nog even gezellie las ik in het vorige topic![]()
kom maarquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, of moeten we soms weer Alfa grappen gaan maken[afbeelding]
valt uitelkaar man, kut alfaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:14 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
hoe is het met die lijkkist van je?
Openluchtfiltertje erbij en dan ben je een echte randasoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
mijn uitlaat geluid werd als "asciaal" beschreven door een kennis![]()
![]()
heb je me niet gehoord in Utreg gisteren danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Openluchtfiltertje erbij en dan ben je een echte randaso
Interieurfilters zijn het tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Openluchtfiltertje erbij en dan ben je een echte randaso
Kennis, dat woordt doet me denken aan die rukker van een PeuRacquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
mijn uitlaat geluid werd als "aso" beschreven door een kennis![]()
![]()
shit hebben ze die ook van K&Nquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Interieurfilters zijn het tegenwoordig
DIe heb ik ook al in geen dagen gezien btwquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kennis, dat woordt doet me denken aan die rukker van een PeuRac
die doet een bojootjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DIe heb ik ook al in geen dagen gezien btw
Ik zag alleen een horde gillende peuters en een stel duiven die dood neer waren getieftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je me niet gehoord in Utreg gisteren dan![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zag alleen een horde gillende peuters en een stel duiven die dood neer waren getieft
de Zonda F heeft zeker wat uren in de windtunnel doorgebracht jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
italiaanse rommel, wat rij jij dan?
wel een windtunnel ei , mag ik hopen![]()
Ik gun een bepaalde ande user ook wel een bojootjequote:
geef mij maar hoekjes , hoooeeeekuh en boeeekuuhh met m'n hoekjes... ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:22 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
de Zonda F heeft zeker wat uren in de windtunnel doorgebracht jaHele grote verbeteringen in vergelijking met de "normale" Zonda C12 s
Dat is nog wel een goed idee ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
En ik vind dat we die term maar op moeten nemen in de Faq
instructie:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:24 schreef Sjoewe het volgende:
En ik vind dat we die term maar op moeten nemen in de Faq
Vergeet bij het bojootje niet het leegruimen van het ganse profiel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is nog wel een goed idee ook![]()
soort SC woordenboek
BoJootje: een paar dagen weg omdat je de andere users beu bent
PeuRacje: patsen met iets onbenulligs, bij voorkeur een mattenset
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar ik ben nu terug he, de gezelligheid straalt er weer van af![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soort SC woordenboek
ohja die moet ook in de instructiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:26 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
Vergeet bij het bojootje niet het leegruimen van het ganse profiel! [afbeelding]
Fwnkje: gebasht worden en niet welkom zijn maar toch steeds terugkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
soort SC woordenboek
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
het FBG-tje: verheven zijn boven andere users![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
het FBG-tje: jezelf verheven voelen boven andere users![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef BoJo het volgende:
17 december m'n 155 gehaald en 18 december gelijk een bekeuring![]()
Op naar de invorderingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef BoJo het volgende:
Nee!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef BoJo het volgende:
Peuracje eroverheen dan: Vorig jaar 522,25 euro aan boetes gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:31 schreef BoJo het volgende:
2 januari ookquote:
Slap hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Peuracje eroverheen dan: Vorig jaar 522,25 euro aan boetes gehad
geflitst, maar ik wist het wel. Was naar Apeldoorn op bezoek bij 1 van m'n joego maffia vriendjes (je weet togg) enne wij dus ff stukje rijden... zie ik die fitspaal wel aan de andere kant maar naar me toe gericht. Dus ik denk die flitst niet van voren... wel dusquote:
Jij hebt nog niet eens je rijbewijsquote:
jij ook weer teriugquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Peuracje eroverheen dan: Vorig jaar 522,25 euro aan boetes gehad
Het is lang geleden dat ik zoveel heb gedaan als de afgelopen weekquote:
Ik heb al een tijdje een 190Dquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet eens je rijbewijs
Ik doe niet aan na-aperij, ik ben origneelquote:
Toen je weg was was het leukerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet eens je rijbewijs
Die heeft volgens mij toch echt een permanente banquote:
Weet ik, heb jou ook gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen je weg was was het leuker
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij toch echt een permanente ban
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe niet aan na-aperij, ik ben origneel
Je moet het inderdaad niet nog verder bevorderenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
ben douchen en de pekel weg spuiten anders gaat ie straks echt roesten![]()
![]()
Je raamband zit scheefquote:
zoals mijn achterwielquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
![]()
Tjechquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij een poolse handelaar gekocht, aan de kentekenhouder te zien
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij toch echt een permanente ban
op zich slim. in het oostblok zijn meer 190D's te koop dan in Nederland, want de meeste nederlandse en Duitse zijn naar daar geexporteerdquote:
Ja man, probeer nog maar eens een goeie te vinden in NLquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zich slim. in het oostblok zijn meer 190D's te koop dan in Nederland, want de meeste nederlandse en Duitse zijn naar daar geexporteerd
Dude je chassis is toch verzonken enzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
![]()
Altijd ff doen, binnekant wielkast ff meepakken, zeker na pekel. Is standaard onderhoud, elk merk, elke auto.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
![]()
wat die dude onder jouw post zeiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude je chassis is toch verzonken enzo?
Verzonkenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dude je chassis is toch verzonken enzo?
Hunnie hebben als enigste verzonken hun je weetquote:
Ik vond em wel gein maar het eind was een beetje zwakquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:45 schreef BoJo het volgende:
ohja moest nog iets kwijt
het schnitzelparadijs is een ongelooflijke bout film
En Munich is een goede film maar hadden ze een uur in kunnen korten, ben gebroken na 3 uur in de bios gezeten te hebben![]()
Ja maar hun heeft meer geld want verzonken kost duur man!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hunnie hebben als enigste verzonken hun je weet
Ooh dat, ik heb magere hein jouw adres doorgegeven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je langzaam doch pijnlijk aan het sterven was
Zink is geen werk woordquote:
Ik las op forum auto verzonken moet worden. Heb hem bodem ijsselmeer gereden. Wat volgende stap?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar hun heeft meer geld want verzonken kost duur man!
Herman is de duivelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat, ik heb magere hein jouw adres doorgegeven.
als je als boeren pauper over wilt komen wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef BaraCuda het volgende:
verzonken verzinkt verzongt 1 pot nat
Cool!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat, ik heb magere hein jouw adres doorgegeven.
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef BaraCuda het volgende:
Hun, hen, hullie, sullie, zij, 1 pot natquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef BaraCuda het volgende:
En je baas opgetelefoneerd terwijl je iets aan het opnoteren wasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja hoorJij hebt zeker pas geleden ook de kamergestofzoogd
krijg een vet hartquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
als je als boeren pauper over wilt komen wel ja
C20XETE erin leggen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik las op forum auto verzonken moet worden. Heb hem bodem ijsselmeer gereden. Wat volgende stap?
Ja hij vroeg of ik iets in kon zoeken, om even na te checken of hun alles wel ter orde hadden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je baas opgetelefoneerd terwijl je iets aan het opnoteren was
En uitjesquote:
Als ik hier om siepels vraag bij de snackbar snappen ze dat nietquote:
Ah oke, ging zeker over de petaling van het peton of niet? Want die hep ik petaald met kompsumpsiebonnen, scheint nie goe te weze.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja hij vroeg of ik iets in kon zoeken, om even na te checken of hun alles wel ter orde hadden.
Is dat een doodsverwensingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Het is jullie feest, als je er maar aan sterft![]()
Hun hadden dus hen poortajmonee vergeten, konden hen hun niet in harde contanten betalen, dus hebben hun een kwitantie uitgeschrevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, ging zeker over de petaling van het peton of niet? Want die hep ik petaald met kompsumpsiebonnen, scheint nie goe te weze.
Nou dan kies ik ervoor om het niet als dusdanig op te vattenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als jij dat op die manier opvat is dat jouw probleem![]()
Je bent op je pik getrapt omdat je de Nederlanse taal niet machtig bent en wij je daarop wijzen? Beetje jammer...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als jij dat op die manier opvat is dat jouw probleem![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent op je pik getrapt omdat je de Nederlanse taal niet machtig bent en wij je daarop wijzen? Beetje jammer...
Je scheen al bekend bij hem te zijn, hij wist je wel te vinden. En mn ballen zullen er niet af vriezen denk ik, slaap tussen de CV en elec verwarming inquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cool!
Ik heb even tot god gesproken en hij laat vannacht je ballen eraf vriezen!
En heb je m'n adres in Benschop of Rotterdam gegeven? Of m'n wanadoo?
Ja maar hun zegt tegen mij dit en dat enzo! Dus ik helemaal zo van wat doe je weet je wel, nou mooi niet dus dat ze dat aksepteerden he! Dus ik zo van man wat doe je!? Nou, toen was hij mooi wel even aan het bedaren enzo, dus toen hep ik mooi geen fooi gegeven!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hun hadden dus hen poortajmonee vergeten, konden hen hun niet in harde contanten betalen, dus hebben hun een kwitantie uitgeschreven
Hier wel. En in de randstad vraag ik er ook gewoon omquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik hier om siepels vraag bij de snackbar snappen ze dat niet
Een ruimtevaartvoertuig dingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:00 schreef Solomen het volgende:
BaraCuda wat is T-5 eigenlijk?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je scheen al bekend bij hem te zijn, hij wist je wel te vinden.
Juun!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier wel. En in de randstad vraag ik er ook gewoon omuien
Siepels zijn het!
Wat gij niet wenst dat u geschiedt, verwens dat ook een ander nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je scheen al bekend bij hem te zijn, hij wist je wel te vinden. En mn ballen zullen er niet af vriezen denk ik, slaap tussen de CV en elec verwarming in
Toch nog even lekker patsen eh rukkertjequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je scheen al bekend bij hem te zijn, hij wist je wel te vinden. En mn ballen zullen er niet af vriezen denk ik, slaap tussen de CV en elec verwarming in
Dat is de duivel hahaha!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef Solomen het volgende:
[..]
Hahaha wie is dat ik vind een een kneus...
Scheelt dat ik mensen alleen maar dingen toe wens die ik zelf ook niet erg zou vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat gij niet wenst dat u geschiedt, verwens dat ook een ander niet![]()
![]()
Helaas is het noodzaak, de wind waait gewoon door mn kamerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch nog even lekker patsen eh rukkertje
Hahahaha nee gekkiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef Solomen het volgende:
[..]
Hahahaha jij bent ook herman ben jij het toevallig?
Oud huis... wij noemen dat gewoon ouwe troep...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas is het noodzaak, de wind waait gewoon door mn kamerNadeel van een oud huis
Nee joh, hermandeperman zag je afgelopen seizoen in Idols en af en toe bij Jensen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:06 schreef Solomen het volgende:
[..]
Hahahaha jij bent ook herman ben jij het toevallig?
M'n dakkapel wordt als het goed is dit voorjaar gerestaureerd, dan hoeft alleen de zoldervloer nog maar vernieuwd te worden en dan is het hele huis gedaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oud huis... wij noemen dat gewoon ouwe troep...
ik ga die van mij straks juist halen.. aderlatingquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:12 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben me fiets naar de fietsenmakert brengen
Me trapper is afgebroken, en me versnellingding moet gemaakt worden,..... ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga die van mij straks juist halen.. aderlating
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |