Wat een ongelovelijk niet argument, wahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef Gebleekte het volgende:
ja agh, er gebeuren ergere dingen in de wereld!
Eruit is eruit . Punt
Ja, wat mij betreft wel. Als wij een kenniseconomie willen nastreven zijn hoogopgeleide nieuwskomers zeer belangrijk. Iemand die in staat is in de toekomst zonder hulp van de overheid te functioneren is van mij altijd welkom. Juist door jarenlang kansloze mensen toe te laten ontstaan er allerhande problemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef Gia het volgende:
Dus omdat ze vwo doet moet ze mogen blijven, maar een meisje in dezelfde situatie die maar vmbo doet, daar hebben we dan geen medelijden mee? Terwijl die in haar eigen land juist veel minder kansen heeft op een goed leven.
Precies, daarnaast evenals GB bepaalde diploma's gewoon erkennen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:01 schreef Scheepschroef het volgende:
Zo doen ze het in de VS en ook een beetje in GB en daar hebben ze veel voordeel van. Als je redeneert dat asielzoekers hier voordeel komen halen kan je de stelling ook omdraaien en zeggen dat nederland haar voordeel mag doen met slimme mensen.
Alle autochtone VMBO-ers ook maar dumpen dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel. Als wij een kenniseconomie willen nastreven zijn hoogopgeleide nieuwskomers zeer belangrijk. Iemand die in staat is in de toekomst zonder hulp van de overheid te functioneren is van mij altijd welkom. Juist door jarenlang kansloze mensen toe te laten ontstaan er allerhande problemen.
Wat een achterlijk argument! Alsof lager opgeleiden niet zonder het handje van de overheid kunnen! Wat een achterlijkheid om te denken dat een land kan draaien op enkel hoog opgeleiden. Wie gaat dan huizen bouwen, straten vegen, schilderen, afval ruimen, rioleringen reinigen en meer van die meest fundamentele werkzaamheden? Idioot.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel. Als wij een kenniseconomie willen nastreven zijn hoogopgeleide nieuwskomers zeer belangrijk. Iemand die in staat is in de toekomst zonder hulp van de overheid te functioneren is van mij altijd welkom. Juist door jarenlang kansloze mensen toe te laten ontstaan er allerhande problemen.
Precies, het IND voert hier domweg regels uit zonder ook maar op enige wijze te kijken naar de situatie. Het stond niet in het nieuwsbericht maar dit was dus de beste leerling van scholengemeenschap de Driemark. Vandaar ook de grote verontwaardiging in Winterswijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef trancethrust het volgende:
Ik vind dat hij wel een punt heeft. Er wordt de laatste tijd een punt van gemaakt meer buitenlandse veelbelovende studenten en promovendi aan te trekken. En hier heb je een begaafde (zo het schijnt) allochtone studente die in dr eentje hierheen komt om te studeren, en wordt ze het land uit geknikkerd. Het is belachelijk in dit opzicht (en natuurlijk ook in andere).
Ja? Hoe kom je aan die informatie dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 08:45 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
Precies, het IND voert hier domweg regels uit zonder ook maar op enige wijze te kijken naar de situatie. Het stond niet in het nieuwsbericht maar dit was dus de beste leerling van scholengemeenschap de Driemark. Vandaar ook de grote verontwaardiging in Winterswijk.
Deze enge Irakese messentrekkers zullen wel mogen blijven.quote:Jongen doodgestoken in Dinteloord
DINTELOORD In Dinteloord is een 16-
jarige jongen door een steekpartij om
het leven gekomen.Gisteravond werd hij
tijdens een ruzie in het bovenlichaam
gestoken.Hij werd snel naar het
ziekenhuis gebracht,waar hij vanmorgen
om 5.00 uur overleed.
De politie heeft na de steekpartij vier
Irakezen aangehouden.Het zijn mannen
van 19,22,26 en 49 jaar.Ze wonen in het
West-Brabantse Dinteloord en omgeving.
De politie is begonnen met een groot
onderzoek.Het slachtoffer is een
autochtone Nederlander,maar de politie
benadrukt dat de ruzie in elk geval
niets te maken had met discriminatie.
Grote kans dat deze cultuurverrijkers al lang een verblijfsvergunning hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze enge Irakese messentrekkers zullen wel mogen blijven.
Mooi moment om die in te trekken dan.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Idiosincrasico het volgende:
Grote kans dat deze cultuurverrijkers al lang een verblijfsvergunning hebben.
Stond o.a. in de Gelderlander Achterhoek bijlage, mijn ouders wonen in Winterswijk vandaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:20 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ja? Hoe kom je aan die informatie dan?
Als we nou ruilen, hun eruit, Taida mag blijven.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Grote kans dat deze cultuurverrijkers al lang een verblijfsvergunning hebben.
in dit geval zeer zeker lullig. maar als je geen paal en perk stelt gaan mesen misbruik maken van dat soort mazen. en b.v. een opleiding beginnen om in dit land te blijven. zoals in veel zaken lijden de goeie onder de kwaden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef DPXMT het volgende:
Ze zit in de zesde VWO, t schooljaar zit op de helft, zo moeilijk is het toch niet om haar dr opleiding te laten afmaken, en haar dus een half jaartje langer in Nederland te laten blijven? lang leve de wet..
daar halen we dan allochtonen voor in huis net als de jaren 50-60quote:Op zondag 29 januari 2006 00:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een achterlijk argument! Alsof lager opgeleiden niet zonder het handje van de overheid kunnen! Wat een achterlijkheid om te denken dat een land kan draaien op enkel hoog opgeleiden. Wie gaat dan huizen bouwen, straten vegen, schilderen, afval ruimen, rioleringen reinigen en meer van die meest fundamentele werkzaamheden? Idioot.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef DionysuZ het volgende:
gadverdammefuifduif, ben blij dat je in nederland bent geboren en het papiertje 'nederlander' hebt
. Dit meisje is exact hetzelfde als iedere andere nederlander, het enige verschil is dat ze het papiertje niet heeft.
Ikke ikke ikke en de rest kan stikke![]()
![]()
Ik ben vrijwel nooit op MSN de laatste tijd, maar als ik er wel ben, ben jij er nooit. Voorheen trof ik je meestal wel. Je hebt mij toch niet geblokkeerd stiekemquote:Op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef GewoneMan het volgende:
ot:
wanneer zie ik je weereens op msn?
Dit meisje is een mens, net als jij. Ik hoop dat jij nooit asielzoeker hoeft te zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]Dit meisje is asielzoekster, dat is heel wat anders dan een Nederlander. Zij valt onder een specifieke procedure en die procedure schrijft voor: eruit. Simpel toch?
Dus? Moeten we dan alle asielzoekers maar hier laten wonen? Wat een chaos zal dat worden zeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Dit meisje is een mens, net als jij. Ik hoop dat jij nooit asielzoeker hoeft te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |