abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34553916
ja agh, er gebeuren ergere dingen in de wereld!

Eruit is eruit . Punt
pi_34561897
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef Gebleekte het volgende:
ja agh, er gebeuren ergere dingen in de wereld!

Eruit is eruit . Punt
Wat een ongelovelijk niet argument, wahahaha
pi_34561980
Regels zijn regels, maar eigenlijk zouden dit soort talentvolle mensen gewoon voor Nederland behouden moeten blijven. Misschien tijd om naar de potentiele bijdrage een de maatschappij te kijken bij het verstrekken van een verblijfsvergunning.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:55:54 #204
3542 Gia
User under construction
pi_34562075
Dus omdat ze vwo doet moet ze mogen blijven, maar een meisje in dezelfde situatie die maar vmbo doet, daar hebben we dan geen medelijden mee? Terwijl die in haar eigen land juist veel minder kansen heeft op een goed leven.
pi_34562203
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef Gia het volgende:
Dus omdat ze vwo doet moet ze mogen blijven, maar een meisje in dezelfde situatie die maar vmbo doet, daar hebben we dan geen medelijden mee? Terwijl die in haar eigen land juist veel minder kansen heeft op een goed leven.
Ja, wat mij betreft wel. Als wij een kenniseconomie willen nastreven zijn hoogopgeleide nieuwskomers zeer belangrijk. Iemand die in staat is in de toekomst zonder hulp van de overheid te functioneren is van mij altijd welkom. Juist door jarenlang kansloze mensen toe te laten ontstaan er allerhande problemen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34562259
Zo doen ze het in de VS en ook een beetje in GB en daar hebben ze veel voordeel van. Als je redeneert dat asielzoekers hier voordeel komen halen kan je de stelling ook omdraaien en zeggen dat nederland haar voordeel mag doen met slimme mensen.
pi_34562339
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:01 schreef Scheepschroef het volgende:
Zo doen ze het in de VS en ook een beetje in GB en daar hebben ze veel voordeel van. Als je redeneert dat asielzoekers hier voordeel komen halen kan je de stelling ook omdraaien en zeggen dat nederland haar voordeel mag doen met slimme mensen.
Precies, daarnaast evenals GB bepaalde diploma's gewoon erkennen.
pi_34565242
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ja, wat mij betreft wel. Als wij een kenniseconomie willen nastreven zijn hoogopgeleide nieuwskomers zeer belangrijk. Iemand die in staat is in de toekomst zonder hulp van de overheid te functioneren is van mij altijd welkom. Juist door jarenlang kansloze mensen toe te laten ontstaan er allerhande problemen.
Alle autochtone VMBO-ers ook maar dumpen dan?
Wat een akelige onzin over het recht van de sterkste zeg
pi_34565682
Ik vind dat hij wel een punt heeft. Er wordt de laatste tijd een punt van gemaakt meer buitenlandse veelbelovende studenten en promovendi aan te trekken. En hier heb je een begaafde (zo het schijnt) allochtone studente die in dr eentje hierheen komt om te studeren, en wordt ze het land uit geknikkerd. Het is belachelijk in dit opzicht (en natuurlijk ook in andere).
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34567302
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Wat een achterlijk argument! Alsof lager opgeleiden niet zonder het handje van de overheid kunnen! Wat een achterlijkheid om te denken dat een land kan draaien op enkel hoog opgeleiden. Wie gaat dan huizen bouwen, straten vegen, schilderen, afval ruimen, rioleringen reinigen en meer van die meest fundamentele werkzaamheden? Idioot.
pi_34572480
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef trancethrust het volgende:
Ik vind dat hij wel een punt heeft. Er wordt de laatste tijd een punt van gemaakt meer buitenlandse veelbelovende studenten en promovendi aan te trekken. En hier heb je een begaafde (zo het schijnt) allochtone studente die in dr eentje hierheen komt om te studeren, en wordt ze het land uit geknikkerd. Het is belachelijk in dit opzicht (en natuurlijk ook in andere).
Precies, het IND voert hier domweg regels uit zonder ook maar op enige wijze te kijken naar de situatie. Het stond niet in het nieuwsbericht maar dit was dus de beste leerling van scholengemeenschap de Driemark. Vandaar ook de grote verontwaardiging in Winterswijk.
pi_34577382
quote:
Op zondag 29 januari 2006 08:45 schreef Scheepschroef het volgende:

[..]

Precies, het IND voert hier domweg regels uit zonder ook maar op enige wijze te kijken naar de situatie. Het stond niet in het nieuwsbericht maar dit was dus de beste leerling van scholengemeenschap de Driemark. Vandaar ook de grote verontwaardiging in Winterswijk.
Ja? Hoe kom je aan die informatie dan?
pi_34577493
Al was het de slechtse leerling, maakt geen verschil.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 januari 2006 @ 13:49:49 #214
862 Arcee
Look closer
pi_34578488
quote:
Jongen doodgestoken in Dinteloord

DINTELOORD In Dinteloord is een 16-
jarige jongen door een steekpartij om
het leven gekomen.Gisteravond werd hij
tijdens een ruzie in het bovenlichaam
gestoken.Hij werd snel naar het
ziekenhuis gebracht,waar hij vanmorgen
om 5.00 uur overleed.

De politie heeft na de steekpartij vier
Irakezen aangehouden.Het zijn mannen
van 19,22,26 en 49 jaar.Ze wonen in het
West-Brabantse Dinteloord en omgeving.

De politie is begonnen met een groot
onderzoek.Het slachtoffer is een
autochtone Nederlander,maar de politie
benadrukt dat de ruzie in elk geval
niets te maken had met discriminatie.
Deze enge Irakese messentrekkers zullen wel mogen blijven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34578814
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Deze enge Irakese messentrekkers zullen wel mogen blijven.
Grote kans dat deze cultuurverrijkers al lang een verblijfsvergunning hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 januari 2006 @ 14:00:52 #216
862 Arcee
Look closer
pi_34578908
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Idiosincrasico het volgende:
Mooi moment om die in te trekken dan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34579921
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:20 schreef Hugo- het volgende:

[..]

Ja? Hoe kom je aan die informatie dan?
Stond o.a. in de Gelderlander Achterhoek bijlage, mijn ouders wonen in Winterswijk vandaar.
pi_34584558
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Als we nou ruilen, hun eruit, Taida mag blijven.

En nee, dit meen ik niet serieus, want dat kan natuurlijk ook niet.
pi_34597145
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef DPXMT het volgende:
Ze zit in de zesde VWO, t schooljaar zit op de helft, zo moeilijk is het toch niet om haar dr opleiding te laten afmaken, en haar dus een half jaartje langer in Nederland te laten blijven? lang leve de wet..
in dit geval zeer zeker lullig. maar als je geen paal en perk stelt gaan mesen misbruik maken van dat soort mazen. en b.v. een opleiding beginnen om in dit land te blijven. zoals in veel zaken lijden de goeie onder de kwaden.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_34597231
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat een achterlijk argument! Alsof lager opgeleiden niet zonder het handje van de overheid kunnen! Wat een achterlijkheid om te denken dat een land kan draaien op enkel hoog opgeleiden. Wie gaat dan huizen bouwen, straten vegen, schilderen, afval ruimen, rioleringen reinigen en meer van die meest fundamentele werkzaamheden? Idioot.
daar halen we dan allochtonen voor in huis net als de jaren 50-60

oftewel i agree FD

ot:
wanneer zie ik je weereens op msn?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:20:06 #221
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34598813
gadverdamme fuifduif, ben blij dat je in nederland bent geboren en het papiertje 'nederlander' hebt . Dit meisje is exact hetzelfde als iedere andere nederlander, het enige verschil is dat ze het papiertje niet heeft.

Ikke ikke ikke en de rest kan stikke
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34599197
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef DionysuZ het volgende:
gadverdamme fuifduif, ben blij dat je in nederland bent geboren en het papiertje 'nederlander' hebt . Dit meisje is exact hetzelfde als iedere andere nederlander, het enige verschil is dat ze het papiertje niet heeft.

Ikke ikke ikke en de rest kan stikke
Dit meisje is asielzoekster, dat is heel wat anders dan een Nederlander. Zij valt onder een specifieke procedure en die procedure schrijft voor: eruit. Simpel toch?
pi_34599226
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:42 schreef GewoneMan het volgende:
ot:
wanneer zie ik je weereens op msn?
Ik ben vrijwel nooit op MSN de laatste tijd, maar als ik er wel ben, ben jij er nooit. Voorheen trof ik je meestal wel. Je hebt mij toch niet geblokkeerd stiekem ?
  zondag 29 januari 2006 @ 23:34:46 #224
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34599352
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dit meisje is asielzoekster, dat is heel wat anders dan een Nederlander. Zij valt onder een specifieke procedure en die procedure schrijft voor: eruit. Simpel toch?
Dit meisje is een mens, net als jij. Ik hoop dat jij nooit asielzoeker hoeft te zijn.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34599407
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:34 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Dit meisje is een mens, net als jij. Ik hoop dat jij nooit asielzoeker hoeft te zijn.
Dus? Moeten we dan alle asielzoekers maar hier laten wonen? Wat een chaos zal dat worden zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')