Ik zeg het wel als we bij topic #862 zijn.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een aanwist voor fok
Relatie via MSN, en als je elkaar wil zien is dat 4 uur NS?
De nieuwe Bupa zeg ik je
Is dat al een man tegenwoordig? Geen wonder dat Pim...quote:Geslacht: Man
Geboortedatum: 1991-07-30
Om een hilarisch contrast te krijgen tussen de jouwe en de mijne.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]Waarom verander je je [afbeelding]-PI in de [afbeelding]-PI?
862.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik zeg het wel als we bij topic #862 zijn.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
DlZZLE oke wat heb ik nu weer gemist![]()
Ik ben het Dizer hoor. Maar dan met een andere naam tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
DlZZLE oke wat heb ik nu weer gemist![]()
Ik vond het toffer toen jij óók dequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Om een hilarisch contrast te krijgen tussen de jouwe en de mijne.
Waarom? Je gaat hier toch niet voor altijd mee posten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:13 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik ben het Dizer hoor. Maar dan met een andere naam tegenwoordig
Komt in orde.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond het toffer toen jij óók de [afbeelding] als PI had.
Er staat Dizzle Jizzle go figurequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Je gaat hier toch niet voor altijd mee posten?
Hihi.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Paltos het volgende:
Bupatih, Pool
Het lijkt me een Bupatih-streek.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er staat Dizzle Jizzle go figure![]()
@Dizzle Jizzle
Je bent toch stiekem een BVO Svurno of Bupa kloon toch ...?
Ik bedoel dit is niet serieus toch![]()
Ik ga mijn e-mailadressen niet verkloten aan zóiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
@Dizzle Jizzle
Is toch leuk?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Je gaat hier toch niet voor altijd mee posten?
IK BEN HET DIZERT!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
@Dizzle Jizzle
Hmm. Sinds wanneer gebruikt Dizer hoofdletters en punten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:13 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik ben het Dizer hoor. Maar dan met een andere naam tegenwoordig
Nee, ik zag het toevallig, toen ik nét in MyAT keek.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb dat zo vijf seconden geleden gepost!.
Jij F5'd dat topic stiekem.
Dat heb ik altijd al gedaan. Kunnen we weer normaal doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm. Sinds wanneer gebruikt Dizer hoofdletters en punten?
Kan je eigenlijk een mailadres opnieuw gebruiken als je de kloon aanmaakt en dan van mailadres verandert in je profiel?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga mijn e-mailadressen niet verkloten aan zóiets.
Mijn naam is Sherlock. Sherlock Holmes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent Dizer dus niet!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al gedaan. Kunnen we weer normaal doen?
DizerT was dat ook geen kloonquote:
Mijn God hé. Moet ik echt weer gaan uitloggen en inloggen als Dizer om het te bewijzen?quote:
Nee, ze blokkeren het mailadres meestal meteen na registratie (Althans, als het geen 'normaal e-mailadres is van bijvoorbeeld je provider).quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk een mailadres opnieuw gebruiken als je de kloon aanmaakt en dan van mailadres verandert in je profiel?
Dat doet ie wel vaker hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Mijn God hé. Moet ik echt weer gaan uitloggen en inloggen als Dizer om het te bewijzen?
Dude.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Mijn God hé. Moet ik echt weer gaan uitloggen en inloggen als Dizer om het te bewijzen?
Niet zó vaak.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doet ie wel vaker hoor.
Ik ben Christelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.Je post met hoofdletters én punten.
Óf je hebt een klap met de Koran op je Irakeze hoofd gekregen óf je bent gewoon een kloon van iemand anders.
Je mag zelf kiezen.
Snel editen he!! ik zag het wel!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:19 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
Ik heb nooit een kloon gehad waarin mijn naam nagecopyd werdt
Oh, sorry. Ik was het even vergeten: christenen kunnen natuurlijk nooit een klap op hun hoofd krijgen met een koran. Dat is onmogelijk!quote:
Ik was toen elders.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En dan valt het Bupatih zogenaamt niet op dat zijn post is gedite!!![]()
Uuhm... MB, Dizzle en dan jij als laatstequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:22 schreef Zhenar het volgende:
OK ff testvraag "Dizzle"... ehm...
In welke volgorde hebben wij en MB elkaar ontmoet op de meet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |