Ik heb dat uitgelegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:35 schreef Bupatih het volgende:
Alhoewel! Je hebt wel een minnetje naast je naam.
1. Dennis uit GTSTquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef Bupatih het volgende:
DlZZLE, nú antwoorden:Hoe noemt pberends je?
Vanaf welke leeftijd woon je in Nederland?
Waar woonde je in Irak?
Wat voor broek had MB aan op jullie meet?
Wat vind je van Bupatih?
Hoe heet de vrouw waarvan je regelmatig foto's postte in ShowChat?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dizzle is ook wel een erg slechte naam.
Een beetje nichterig...
BVO ??
Een beetje nichterig...
BVO ??
Okee, ik weet niet of deze opmerkingen als subtiele hint zijn bedoeld dat ik het spelletje moet meespelen...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat heeft die vraag nou nog zin? Ik ben toch hier om te zeggen dat die Dizzle met hoofdletters geen Dizer isIk heb een hekel aan klonen
Een beetje nichterig...
BVO ??
Dit gaat me natuurlijk niet helpen, maar Zhenar... Leonie en ik hebben aan jouw nooit verteld wie er eerst was...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, ik weet niet of deze opmerkingen als subtiele hint zijn bedoeld dat ik het spelletje moet meespelen...... maar volgens mij hebben we juist onwijs gelachen met ons gesprek over klonen en kwamen we tot de conclusie dat ze best tof zijn.
![]()
Oh nee, kut, jij vond alleen Bar_del en Bar_lel leuk en de rest niet meer.![]()
Maar desondanks is Dizzle toch wel Dizer, want het is té toevallig dat je de volgorde goed had!![]()
Of je hebt die expres fout gedaan door Dizer en MB om te draaien, er geen rekening mee houdend dat ik niet wist of jij of MB eerder was.
Ingewikkeld!
Maar hilarisch!![]()
![]()
1. Penishoofd!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
1. Dennis uit GTST
2. 8
3. Eerst Basra en daarna Baghdad
4. Een spijkerbroek
5. Lief en grappig, maar af en toe gaat ie te ver met zijn grappen..
6. Dat was dus Charisma Carpenter totdat ik MissBliss heb beloofd om dat nooit meer te doen.
Dat kan toch alleen Dizer of ik weten!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef DlZZLE het volgende:
[..]
6. Dat was dus Charisma Carpenter totdat ik MissBliss heb beloofd om dat nooit meer te doen.
hmm...toen ik dat uitrekende kwam ik op 37.7. Dus zelf als je dat afrondt kom je niet op 35, hoe kom jij aan dat getalquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgelegd.
Jullie missen 35% van mijn posts, weten jullie dat wel?![]()
Flikker eens op met je Breezahnaamquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een beetje nichterig...
BVO ??
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit gaat me natuurlijk niet helpen, maar Zhenar... Leonie en ik hebben aan jouw nooit verteld wie er eerst was...!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
dat ik niet wist of jij of MB eerder was.
Dude. Dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen Dizer of ik weten!![]()
Of MB... maar is zij zo tof dat ze dit plannetje bedenkt?!![]()
![]()
![]()
bardel was ook tofquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, ik weet niet of deze opmerkingen als subtiele hint zijn bedoeld dat ik het spelletje moet meespelen...... maar volgens mij hebben we juist onwijs gelachen met ons gesprek over klonen en kwamen we tot de conclusie dat ze best tof zijn.
![]()
Oh nee, kut, jij vond alleen Bar_del en Bar_lel leuk en de rest niet meer.![]()
Maar desondanks is Dizzle toch wel Dizer, want het is té toevallig dat je de volgorde goed had!![]()
Of je hebt die expres fout gedaan door Dizer en MB om te draaien, er geen rekening mee houdend dat ik niet wist of jij of MB eerder was.
Ingewikkeld!
Maar hilarisch!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |