quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef bunnyma het volgende:
Waar is Viola boos over?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze was er toch net of zie ik ze nou vliegen![]()
Ik zou haar pootje hakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ligt er aan als Viola tegen mij gaat zeiken of lullig opmerkingen gaat maken.
Dan zou ik er zeker wat van zeggen verder zorg ik dat uit de buurt blijft.
Je ziet ze niet vliegen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze was er toch net of zie ik ze nou vliegen![]()
Zij had schijnbaar zitten kijken/luisteren toen Viola bezig was met haar fanmail (heeft ze die danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kun je het nog even samenvatten ajb?
Voor de duidelijkheid: ik heb dus echt geen mails naar HBB verstuurd.
zou best kunnen alleen is het niet zo slim want het is wel een goede reclame voor HBBquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wil geen sfeerverpester zijn maar ik houd er ernstig rekening mee dat de boel morgenavond ook opslot blijft
Dat is heel vreemdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zij had schijnbaar zitten kijken/luisteren toen Viola bezig was met haar fanmail (heeft ze die dan) laat in de middag. Nu heb ik vanmiddag de streams zelf uitgegooid, dus ik weet het niet. En hoorde Viola blij zijn met een mailtje met een mooie foto die had ontvangen, waarbij de naam Wickedangel en Fok viel.
Verder heb ik geen idee, ze vroeg aan mij of dat kon kloppen. Of jij ook op Fok zit dus eigenlijk....
zou het niet weten mens spoort gewoon niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:26 schreef bunnyma het volgende:
Waar is Viola boos over?
Gelukkig ik schrok al.quote:
Hebben ze soms een zonnebank gehad?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:28 schreef cuall het volgende:
[..]
ik hoor haar nog net zeggen ......" weer over dat ding dat daar moet staan"
![]()
Ik denk dat ze voorheen bewust de zaterdagavonden opslot hielden ivm de extra uitzending op maandag, maar die is nu komen te vervallen dus wie weetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
zou best kunnen alleen is het niet zo slim want het is wel een goede reclame voor HBB
Slaap lekker PHquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef PH52 het volgende:
Ik kan de ondraaglijke spanning niet meer verdragen, ik ga pitten.
Gute nacht Freunde![]()
Welterusten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef PH52 het volgende:
Gute nacht Freunde![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zij had schijnbaar zitten kijken/luisteren toen Viola bezig was met haar fanmail (heeft ze die dan) laat in de middag. Nu heb ik vanmiddag de streams zelf uitgegooid, dus ik weet het niet. En ze hoorde Viola helemaal blij zijn met een mailtje met een mooie foto die had ontvangen, waarbij de naam Wickedangel en Fok viel.
Verder heb ik geen idee, ze vroeg aan mij of dat kon kloppen. Of jij ook op Fok zit dus eigenlijk....
Wickedangel flikkert dus door de mand en is dus eigenlijk een waanzinnige fan van haarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zij had schijnbaar zitten kijken/luisteren toen Viola bezig was met haar fanmail (heeft ze die dan) laat in de middag. Nu heb ik vanmiddag de streams zelf uitgegooid, dus ik weet het niet. En ze hoorde Viola helemaal blij zijn met een mailtje met een mooie foto die had ontvangen, waarbij de naam Wickedangel en Fok viel.
Wat bizarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Van die 2 is dat logisch als je ze een paar tellen heb gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gelukkig ik schrok al.
Ja raak soms van de kook van Henkie Penkie en Kliko dus het kon maar zo.
De foto heeft ze van een Rick gekregenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |