Wat een verschil met de 1 graad die direct boven die 9 graden staat .... Hier in Maastricht is het iig nog behoorlijk fris.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef Oom_Agent het volgende:
warme bovenluchten doen de temperatuur in de Ardennen van 1 naar 9 graden stigen in 40 minuten.
[afbeelding]
Ik vind het schitterend weer. Lekekr koud, geen neerslag en een prachtige zon. Al dagen. Prima zo.quote:
Als het maar vriest...quote:
het is nog altijd niet mogelijk een goede verwachting te geven verder als 3 dagen vooruit. Dus de kou die eraan zit te komen (ja, op de kaarten van 11 februari) is nog super ver weg en eigenlijk gebaseerd op onzinnige berekeningen naar mijn mening. Als het uitkomt zal iedereen roepen dat het klopte, komt het niet uit, houd iedereen zijn mond.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wacht effe mensenwinter is nog niet voorbij, een flinke hap richting de kou volgendeweek
het is nu allemaal nog maar een spelletje
en straks vriest het -30 bij dikke sneeuwval en dan gaan ze zeuren dat het te koud is
Waar vind je die kaarten?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is nog altijd niet mogelijk een goede verwachting te geven verder als 3 dagen vooruit. Dus de kou die eraan zit te komen (ja, op de kaarten van 11 februari) is nog super ver weg en eigenlijk gebaseerd op onzinnige berekeningen naar mijn mening. Als het uitkomt zal iedereen roepen dat het klopte, komt het niet uit, houd iedereen zijn mond.
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2006 19:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is nog altijd niet mogelijk een goede verwachting te geven verder als 3 dagen vooruit. Dus de kou die eraan zit te komen (ja, op de kaarten van 11 februari) is nog super ver weg en eigenlijk gebaseerd op onzinnige berekeningen naar mijn mening. Als het uitkomt zal iedereen roepen dat het klopte, komt het niet uit, houd iedereen zijn mond.
GFS kaarten, KNMI pluim etc etc, zie maar even op mijn website, daar staat alles mooi bijelkaarquote:Op zondag 29 januari 2006 20:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waar vind je die kaarten?
Op http://vakman.weeronline.com/ gaan ze namelijk maar tot 5 feb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |