aanklagen die burenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hier is een boom van de buren over onze oprit gedonderd.![]()
![]()
wat een onzin. Gewoon verslepen zodat ie bij hen in de tuin ligtquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
De buren weigeren hem op te ruimen, word nog lachen.![]()
De buren mogen blij zijn dat de auto van één van mijn ouders er niet onder stond, maar die stond even verderop.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een onzin. Gewoon verslepen zodat ie bij hen in de tuin ligt![]()
Als er een auto stond, was het verzekeringswerk geworden, maar jullie hadden dan een auto minder.. dus da's niet handig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
De buren mogen blij zijn dat de auto van één van mijn ouders er niet onder stond, maar die stond even verderop.![]()
En dat verslepen naar de tuin van hun, waren we inderdaad van plan.![]()
sinds 1 januari of in de afgelopen 365 dagen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
858mm totaal dit jaar...
Sinds ik mijn nieuwe Weerstation hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sinds 1 januari of in de afgelopen 365 dagen?
tja, live weergegevens opslaan..quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef -chefke- het volgende:
iedere 8 seconden is bij wind nog weinig eik dan kun je net die vette uitschieter missen.
Mijn gamma weerstationdoet iedere 30 secoden een update als de signalen doorkomen.
![]()
Op mijn stage adres hebben wij een mooi werstation met schrijver die realtime de temperatuur/windsnelheid/richting/luchtvochtigheid/luchtdruk op een rol papier ploten je kon er digitaal trends mee bekijken en dat soort snufjes.
speedyGJ en indahnesia.com
![]()
brave burgerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik en nog een paar anderen hebben de boom inmiddels opgeruimt, foto's komen vanavond als het meezit.
gohquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Eveli het volgende:
M'n plu klapte meerdere malen dubbelVerder is het wel mooi, dat onstuimige weer, alleen schijnt nu de zon (ook dat is mooi).
Had me dat verteld dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gohmet dit weer een plu... ik had je kunnen vertellen dat dat niet ging werken natuurlijk. Hier schijnt nu de zon ook weer.. de wind is er echter nog steeds.
Iedere 30 sec?? ik kan nu niet met draad werken, ik moet het boekje even doorlezen aangezien ik niet weer hoeveel interval die nu heeft. Bij mijn WS2308 was dat 2 min.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef -chefke- het volgende:
iedere 8 seconden is bij wind nog weinig eik dan kun je net die vette uitschieter missen.
Mijn gamma weerstationdoet iedere 30 secoden een update als de signalen doorkomen.
![]()
Op mijn stage adres hebben wij een mooi werstation met schrijver die realtime de temperatuur/windsnelheid/richting/luchtvochtigheid/luchtdruk op een rol papier ploten je kon er digitaal trends mee bekijken en dat soort snufjes.
speedyGJ en indahnesia.com
![]()
jij blijquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Eveli het volgende:
[..]
Had me dat verteld dan.Maar ja ik moest toch maar een klein eindje lopen, dus zo erg was t niet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |