Omdat Jumbo geen aanbiedingen heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef csar het volgende:
[..]
Waarom kan bijvoorbeeld een Jumbo zo'n 15% goedkoper zijn dan de AH, terwijl Jumbo betere service, kwaliteit en het grootste assortiment aan een klant levert?
ik vind ze juist goedkoper gewordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, lekker recht lullen wat krom is. De prijzen zijn gewoon gelijk gebleven. Je wordt in feite gewoon ordinair bedonderd.
Misschien omdat service moeilijk te meten is. Wat jij goed vind, kan een ander weer niet goed vinden. Elk concern hanteert haar eigen richtlijnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef csar het volgende:
[..]
Waarom kan bijvoorbeeld een Jumbo zo'n 15% goedkoper zijn dan de AH, terwijl Jumbo betere service, kwaliteit en het grootste assortiment aan een klant levert?
maar het is toch goedkoper geworden danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef schatje het volgende:
[..]
AH is nog steeds één van de duurste supermarkten![]()
![]()
.
SDB, Edah en C1000 liggen gewoon op t zelfde prijspeil als AH. Stonds laatst in een onderzoek in het supermarktblaadje Foodmagamzinequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:27 schreef schatje het volgende:
[..]
AH is nog steeds één van de duurste supermarkten![]()
![]()
.
ey als lokale vertegenwoordiging van de AH vind ik dat je wel erg agressief reageert. een beetje vriendelijker mag ook hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:29 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Ga weg jongen, AH heeft zijn doelstelling absoluut niet gericht op het concurreren met de prijsvechters in de laagste categorie. AH investeerd veel geld in service en kwaliteit, omdat klanten daarvoior naar de winkels komen. Concurreren met Aldi ed. zal AH uberhaupt nooit kunnen, tenzij ze 75% van het personeel ontslaat, gebruik gaat maken van zelfscankassa's, het winkelbeeld laat verpauperen, het spoorboekje veranderd in minder leveringen en de inkoop & sales afdeling puur laat draaien op prijs.
Precies, maak er maar werk vanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Aarde het volgende:
[..]
ey als lokale vertegenwoordiging van de AH vind ik dat je wel erg agressief reageert. een beetje vriendelijker mag ook hewat is je personeelsnummer dan zal ik mijn beklag eens doen bij de klantenservice
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Aarde het volgende:
[..]
ey als lokale vertegenwoordiging van de AH vind ik dat je wel erg agressief reageert. een beetje vriendelijker mag ook hewat is je personeelsnummer dan zal ik mijn beklag eens doen bij de klantenservice
![]()
Anders was de jumbo wel marktleider...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef csar het volgende:
[..]
Waarom kan bijvoorbeeld een Jumbo zo'n 15% goedkoper zijn dan de AH, terwijl Jumbo betere service, kwaliteit en het grootste assortiment aan een klant levert?
Jumbo is wel ff wat kleiner hequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Anders was de jumbo wel marktleider...![]()
Ik winkel 10 keer prettigeren bij de AH, dan bij de Jumbo.
Als het allemaal zo geweldig was, dan zouden de winkels wel als paddestoelen uit de grond komen. Heb niks tegen de Jumbo, maar doe mijn boodschappen eerder bij de appie ( tevens werkgever)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:43 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Jumbo is wel ff wat kleiner he
Je mening is dus erg geloofwaardigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:45 schreef Radjesh het volgende:
Heb niks tegen de Jumbo, maar doe mijn boodschappen eerder bij de appie ( tevens werkgever).
Ach laat iedereen toch mooi zelf bepalen welke winkel hij het best vind. Er zijn zoveel externe factoren in het spel, dat je nauwelijks een fatsoenlijke vergelijking tussen supermarkten kunt gaan maken. De ene vind een grote parkeerplaats en goede bereikbaarheid weer belangrijker dan bijv. service.quote:
Ik heb hier gewoon een literpak staan. Nu leeg, dus ik zal straks eens even kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Meki het volgende:
ES Sinaasappelsap is eruit maar daar is de anderhalve liter AH sinaasappelsap voor terug gekomen die 1 euro goedkoper is geworden
ze hadden vandaag geen eens pepsi colaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:27 schreef faberic het volgende:
ze hadden vandaag geen sandwich spread. Schande!
Hoelaat kwam je ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Fratz het volgende:
[..]
ze hadden vandaag geen eens pepsi cola(het is niet eens in de aanbieding).
ik vind mijn albert heijn een pretige winkel, maar hun bestelsysteem is pet. ik zie alleen maar lege vakken. en ik geloof werkelijk niet dat de halve winkel is weggesaneerd of niet leverbaar is. er wordt of shit besteld of waardeloos gevuld. en damn, waarom in godsnaam vullen vanaf containers? de paden zijn al zo smal! pak een kar ofzo!
wat een onzin, als ze alles eerst moeten gana overladen kost het meer tijd, personeel en dus meer geld. en de paden zijn bij mijn Appie juist lekker breedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:37 schreef Fratz het volgende:
en damn, waarom in godsnaam vullen vanaf containers? de paden zijn al zo smal! pak een kar ofzo!
K: Heeft u dit product ergens staan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef HPoi het volgende:
K: De zomer thee is er niet.
AH-er: Tis winter.
K: Jamaar die heb ik altijd.
AH-er: Van de zomer is ie er weer.![]()
K:
Je verhaal is duidelijk, maar toch moet alle actie van de klant komen. IK moet naar de VM en JULLIE kunnen er niets aan doen dat iets niet meer te bestellen is. Laat hier nou net de kern van het verhaal zitten. Het management van Albert Heijn maakt keuze's, en die keuze's zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn of niet. Ik wil helemaal geen moeite doen voor de producten die ik wil kopen. En als het management wil dat de Euroshopper Jus de Orange terugkomt, dan bellen ze de leverancier op dat ze het weer terugwillen. Geloof mij maar dat ze het dan ook krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Sommige producten zijn ook gewoon moeilijk te krijgen. Bolino vla, van die vla met chocolade bolletjes, is er bij ons al een paar maanden uit gegaan, aan het begin kreeg ik veel vragen. Verteld dat we negen van de 10 keer de helft van die pakken konden weg gooien omdat het niet werd verkocht en dat we daarom wat nieuws proberen. Klanten vinden het jammer maar begrijpen het meestal dan wel.
Wij hebben van die campina melk flessen in het assortiment, dat is de halfvolle variant, er is echter een klant die wil perse de volle melk variant. Dus heeft zij met mijn collega gepraat en hebben ze wat geregeld. Als zij de melk nodig heeft komt ze naar een van ons en wij bestellen ze dan, voorwaarde is wel dat zij ze per zes af neemt, we moeten ze per zes bestellen namelijk.
Ik weet niet in welk filiaal jij komt maar in mijn filiaal word er hard aan gewerkt om de klant tevreden te houden. En nee dat lukt niet altijd. Zo zijn er een tijdje terug voor verpakte vleeswaren uit het assortiment gegaan en nieuwe smaken voor terug gekomen. Maar de ouwe smaken worden helemaal niet meer gemaakt en wij kunnen die dus ook gewoon niet meer bestellen. Jammer, maar helaas.
[..]
Als klant heb je dat recht. En het personeel moet zich ook aan jou aanpassen. Met dit soort dingen zou je trouwens naar een VM moeten gaan, dat is de leidinggevende van een afdeling, baal je dat die sinaasappelsap er uit is? Vraag dan is bij de info balie naar de VM Houdbaar, hij kan je precies uitleggen waarom en wat er eventueel nog te regelen is.
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze er allemaal uit gaan, ik weet dat echter niet zeker... Dit is trouwens al maanden geleden begonnen met de voorverpakte vleeswaren. En zo gaat deze trend elke afdeling af...
Volgens mij was die ES Jus de Orange nog geen euro. Krijg je op die van de AH dan geld toe?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Meki het volgende:
ES Sinaasappelsap is eruit maar daar is de anderhalve liter AH sinaasappelsap voor terug gekomen die 1 euro goedkoper is geworden
Hé jouw naam heeft de kleur van AH-Blauw. Ben je soms stiekum ook een AH medewerkerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, lekker recht lullen wat krom is. De prijzen zijn gewoon gelijk gebleven. Je wordt in feite gewoon ordinair bedonderd.
Bij de AH zijn wekelijks 10-30 artikelen 15% goedkoper. Bij de Jumbo zijn ze op het gehele assortiment 15% goedkoper, en dan altijd!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat Jumbo geen aanbiedingen heeft
AH heeft wekelijks tientallen aanbiedingen
Misschien in jouw dorp, maar hier in Den Haag niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:43 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Jumbo is wel ff wat kleiner he
Als je tevreden bent, moet je dit ook gewoon blijven doen. Niemand zegt dat je de AH moet boycotten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef snellejelle het volgende:
ik werk niet bij AH maar vind de Appie Happie geweldig
er zijn hier drie supermakrten in ene straal van 200 m. van mijn huis, Nettorama (de goedkoopste supermarkt van NL, op merkgebied), Super de Boer en Appie Happie, nou ik doe al mijn boodschappen lekker bij Appie hoor
quote:Op zondag 29 januari 2006 07:44 schreef dahei het volgende:
[..]
Misschien in jouw dorp, maar hier in Den Haag niet.
Ik ben gelukkig geen AH medewerkerquote:Op zondag 29 januari 2006 07:40 schreef dahei het volgende:
[..]
Hé jouw naam heeft de kleur van AH-Blauw. Ben je soms stiekum ook een AH medewerker![]()
Op zich heb je gelijk Dahei, maar ware het niet dat, zoals ik al eerder zei, de filialen niet van elastiek zijn. Als er dus nieuwe producten bij komen, dan zal er plaats voor moeten worden gemaakt. Wat betreft jou specifieke voorbeeld, de ES sinaasappelsap, weet ik eigenlijk niet exact waarom ze die er uit hebben gedaan, ik denk zelf omdat AH-huismerk nu ook 1,5 liter pakken sinaasappelsap hebben, en die qua prijs iets van 10 eurocent duurder is. (ES kostte 0.69, AH nu 0.79 volgens mij)quote:Op zondag 29 januari 2006 07:36 schreef dahei het volgende:
[..]
Je verhaal is duidelijk, maar toch moet alle actie van de klant komen. IK moet naar de VM en JULLIE kunnen er niets aan doen dat iets niet meer te bestellen is. Laat hier nou net de kern van het verhaal zitten. Het management van Albert Heijn maakt keuze's, en die keuze's zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn of niet. Ik wil helemaal geen moeite doen voor de producten die ik wil kopen. En als het management wil dat de Euroshopper Jus de Orange terugkomt, dan bellen ze de leverancier op dat ze het weer terugwillen. Geloof mij maar dat ze het dan ook krijgen.
"Waarom zou ik moeite doen om producten te bestellen als deze bij de Jumbo, Konmar, etc. gewoon in de vakken op voorraad zijn".
Als jullie vaste klant zijn bij de Mediamarkt en je wil een mooie dvd recorder kopen die daar niet op voorraad is. Als hij bij Modern voor dezelfde prijs te koop is, dan koop je hem toch daar?
hoezo gelukkigquote:Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig geen AH medewerker.
Ik hoop voor haar dat ze als modje ook nog wat geld krijgt uit de reclameinkomsten van Fok!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Aarde het volgende:
[..]
hoezo gelukkig
wie zegt dat je dan niet gelukkiger zou zijn dan met wat je nu doet
wat doe je nu eigenlijk
![]()
en ik denk dat ze ook nog wel een echte baan heeftquote:Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze als modje ook nog wat geld krijgt uit de reclameinkomsten van Fok!
Bij onze AH liggen ze dacht ik nog welquote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik was grootverbruiker van de Euroshopper Cashewnoten. Maar het vak is nu al meer dan een maand leeg, terwijl het kaartje er nog gewoon zit.. Ik vertik het om ineens de duurdere versie te gaan kopen.
En de Lays Bolognese is ook nergens meer te vinden. Tief op met je exotische "Tomaat & Basilicum" shit-smaken..
.
Enige reden dat ik nu nog naar de AH (WC Kanaleneiland) ga, is eigenlijk omdat ik te lam ben om voor sluitingstijd naar een andere winkel te gaan...
Euroshopper spul ligt meestal helemaal onderaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, maar als er op ooghoogte (!) een vak helemaal leeg is, dan moet dat vakkenvullers ofzo toch opvallen. Het is niet aan de klant om hen hierop opmerkzaam te maken.
wij hebbeb alles en als we het niet hebben zetten we er een kaartje voor met tijdelijk uit de assoirtimmentquote:Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik was grootverbruiker van de Euroshopper Cashewnoten. Maar het vak is nu al meer dan een maand leeg, terwijl het kaartje er nog gewoon zit.. Ik vertik het om ineens de duurdere versie te gaan kopen.
En de Lays Bolognese is ook nergens meer te vinden. Tief op met je exotische "Tomaat & Basilicum" shit-smaken..
.
Enige reden dat ik nu nog naar de AH (WC Kanaleneiland) ga, is eigenlijk omdat ik te lam ben om voor sluitingstijd naar een andere winkel te gaan...
Niet waar: de soep'zak' is uitgevonden omdat deze de soepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Skinnymike het volgende:
Het blik voldoet bij sommige klanten namelijk niet aan de uiterlijke eisen die van een exclusieve soep wordt verwacht. Hierop zijn de pakken geintroduceerd
Joh.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Euroshopper spul ligt meestal helemaal onderaan.
ik schat in dat zo'n zak ook kostprijsvoordelen geeft, en daarnaast logistiek gezien handiger is...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef BobWeelen het volgende:
[..]
Niet waar: de soep'zak' is uitgevonden omdat deze de soep
langer houdbaar kan houden dan een blik, en de smaak in
een soepzak blijft beter behouden dan in een soepblik.
Dat de klant een 'meer vers' of 'exclusiever' gevoel
krijgt bij de zak is iets wat men pas te weten kwam
NADAT de zak was geintroduceerd !!
Bron: mijn moeder werkt bij het bedrijf wat de zak ontwikkeld heeft !
Je kunt elke keer wel zeggen dat de winkels niet van elastiek zijn, maar deze foto zegt denk ik genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk Dahei, maar ware het niet dat, zoals ik al eerder zei, de filialen niet van elastiek zijn. Als er dus nieuwe producten bij komen, dan zal er plaats voor moeten worden gemaakt. Wat betreft jou specifieke voorbeeld, de ES sinaasappelsap, weet ik eigenlijk niet exact waarom ze die er uit hebben gedaan, ik denk zelf omdat AH-huismerk nu ook 1,5 liter pakken sinaasappelsap hebben, en die qua prijs iets van 10 eurocent duurder is. (ES kostte 0.69, AH nu 0.79 volgens mij)
Maar toch is het inderdaad vervelend voor de klanten.
Wij de laatste tijd ookquote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Meki het volgende:
[..]
wij hebbeb alles en als we het niet hebben zetten we er een kaartje voor met tijdelijk uit de assoirtimment
En weer wordt dit bij de klant neergelegd. Degene die verantwoordlijk is voor een afdeling hoort dit toch te constateren? Als een vak al weken leeg is hoort een medewerker zelf aan de bel te trekken. Ik vrees echter dat de gemiddelde AH medewerker (niet allemaal) hier het benul niet van heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij onze AH liggen ze dacht ik nog wel. Mischien moet je eens een medewerker vragen? Het kan een fout zijn in het systeem (als in het systeem staat dat er nog 20 colli zijn, en er wordt niks verkocht, dan komt er ook niks binnen).
Alsof je daar ook de tijd voor hebt. Voordat ze klaar zijn met vragen in het magazijn ben je al 10 minuten verderquote:Op zondag 29 januari 2006 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, maar als er op ooghoogte (!) een vak helemaal leeg is, dan moet dat vakkenvullers ofzo toch opvallen. Het is niet aan de klant om hen hierop opmerkzaam te maken.
Ik weet niet hoe het er bij die Albert Heijn aan toe gaat, maar het kan zijn dat het zo is. Bij ons zijn we meestal wel op de hoogte van de producten die er niet zijn, hoewel we ook vaak de vraag krijgen of dat er nog is.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef dahei het volgende:
[..]
En weer wordt dit bij de klant neergelegd. Degene die verantwoordlijk is voor een afdeling hoort dit toch te constateren? Als een vak al weken leeg is hoort een medewerker zelf aan de bel te trekken. Ik vrees echter dat de gemiddelde AH medewerker (niet allemaal) hier het benul niet van heeft.
Mag ik je er dan wel even op wijzen dat de Plus, goede winkels hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef ivetje het volgende:
Ze hebben de cellestial seasoning thee eruit gepleurd en vervangen voor AH-thee in normale smaken ipv rare maar lekkere smaken. En die thee was alleen bij AH te krijgen (soms ook xenos maar die hebben wij niet in vianen). Nu moet ik dus naar een speciale thee-winkel in utrecht
Nou weet ik niet bij welke Plus jij zit, maar waar ik werk duurt het wel iets langer dan een uurtje om het goed te bestellen, maar derving heb ik me ook wel over zitten verbazen.... hoe hou je het bij? En zou een back-up systeem niet handiger zijn voor dat automatisch bestellen??quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Minisuisse het volgende:
Ik vind automatisch bestellen sowieso een vreemd systeem. Diefstal ed. zorgt ervoor dat dat systeem in het honderd loopt, en ook derving zal lang niet altijd 100% bijgehouden worden. Bij de Plus bestellen we gewoon met een handterminal. We gaan daarmee gewoon alle vakken af die besteld moeten worden, zodat je altijd duidelijk kunt zien waar de foutjes zitten en wat er verkeerd gevuld is ed. Deze manier van bestellen duurt maar een uurtje voor de hele winkel, maar is denk ik wel veel effectiever.
We krijgen gemiddeld op een dag zo'n 700-800 colli binnen. De winkel is in een uur goed te bestellenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet bij welke Plus jij zit, maar waar ik werk duurt het wel iets langer dan een uurtje om het goed te bestellen, maar derving heb ik me ook wel over zitten verbazen.... hoe hou je het bij? En zou een back-up systeem niet handiger zijn voor dat automatisch bestellen??
Ik denk dat wij wel wat meer halen, maar zo belangrijk ben ik nou ook weer niet dat ik het bijhoudquote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
We krijgen gemiddeld op een dag zo'n 700-800 colli binnen. De winkel is in een uur goed te bestellen
Het is een heerlijk systeem.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Minisuisse het volgende:
Ik vind automatisch bestellen sowieso een vreemd systeem. Diefstal ed. zorgt ervoor dat dat systeem in het honderd loopt, en ook derving zal lang niet altijd 100% bijgehouden worden. Bij de Plus bestellen we gewoon met een handterminal. We gaan daarmee gewoon alle vakken af die besteld moeten worden, zodat je altijd duidelijk kunt zien waar de foutjes zitten en wat er verkeerd gevuld is ed. Deze manier van bestellen duurt maar een uurtje voor de hele winkel, maar is denk ik wel veel effectiever.
Hier krijgen we dat op vers al dagelijks binnen, houdbaar zal dagelijks zo'n beetje het dubbele zijn gok ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
We krijgen gemiddeld op een dag zo'n 700-800 colli binnen. De winkel is in een uur goed te bestellen
Ja maar, ja maar...... als je vakkenvullers nou alle troep weggooien ipv ze als derving te noteren, dan loopt je systeem toch aardig fout. En ik vraag me ook af waarom er zoveel lege vakken zijn als dat systeem automatisch is?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het is een heerlijk systeem.
Derving moet je gewoon bij houden. Dagelijks even snel kijken naar de volle en lege vakken en klaar. Meer hoef je niet te doen.
Wij krijgen het LDC altijd op maandag woensdag en vrijdag. Dinsdag komt er geen vracht. Onze omzet is zo rond de 165.000 per week. Niet echt heel groot neequote:Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel wat meer halen, maar zo belangrijk ben ik nou ook weer niet dat ik het bijhoud
Ik weet wel dat als ik een goeie dag heb dat er zo'n 120 colli koek binnenkomt dus om eerlijk te zijn gok ik het erop dat we iets groter zullen zijn. Maar dagen waarop alleen ldc binnenkomt zullen we de 800 niet halen![]()
Precies, 15 jarige vakkenvullers nemen echt niet de moeite om alles netjes op te schrijven ed.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...... als je vakkenvullers nou alle troep weggooien ipv ze als derving te noteren, dan loopt je systeem toch aardig fout. En ik vraag me ook af waarom er zoveel lege vakken zijn als dat systeem automatisch is?
LDC op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Wij krijgen het LDC altijd op maandag woensdag en vrijdag. Dinsdag komt er geen vracht. Onze omzet is zo rond de 165.000 per week. Niet echt heel groot nee
Wij zijn niet echt een heel sterke plus. Bij de plus van het jaar verkiezing lagen we er bij de eerste ronde al uitquote:Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef hollander76 het volgende:
[..]
LDC op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag
RDC 6x per week.
Omzet is iets hoger, ws dus een grotere winkel..... of een betere![]()
Wij zijn 11e geworden, das ook wel zo'n tenenkrommende plek.... bij de beste 10 was leuk geweestquote:Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Wij zijn niet echt een heel sterke plus. Bij de plus van het jaar verkiezing lagen we er bij de eerste ronde al uit![]()
Haha nee zo erg is het bij ons ook niet. De winkel ligt wel fifo en weinig lege vakken. Doen jullie trouwens mee met het voetbaltoernooi eind maart?quote:Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wij zijn 11e geworden, das ook wel zo'n tenenkrommende plek.... bij de beste 10 was leuk geweest
Nou moet ik zeggen dat ik regelmatig in een PLUS in Rotterdam kom, en daar ligt half 2005 nog in het koekschap.... ja koek is mijn afdeling, dus ik let erop![]()
Geen idee, zoals ik zei..... ik ben maar een simpele vakkenvuller die nog wat meer doet dan alleen vakkenvullen maar met zulke dingen hou ik me niet bezig. Als ik btw in Rotterdam rondloop dan jeuken mijn handen om die hele winkel eens goed te verbouwen naar een echte winkel. Maar goed, of ik ooit in die functie kom....... denk het nietquote:Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Haha nee zo erg is het bij ons ook niet. De winkel ligt wel fifo en weinig lege vakken. Doen jullie trouwens mee met het voetbaltoernooi eind maart?
Ik werk ook alleen op een avond en de zaterdag. Maar afgelopen jaren altijd meegedaan met dat toernooi. Erg gezellig, zijn bijna alleen maar leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Geen idee, zoals ik zei..... ik ben maar een simpele vakkenvuller die nog wat meer doet dan alleen vakkenvullen maar met zulke dingen hou ik me niet bezig. Als ik btw in Rotterdam rondloop dan jeuken mijn handen om die hele winkel eens goed te verbouwen naar een echte winkel. Maar goed, of ik ooit in die functie kom....... denk het niet![]()
Mwah ik ben niet zo'n voetballer en van vorig jaar kan ik het me niet herinneren, ik werk er pas een jaartje. Ik ben meer van het type bier drinken na de wedstrijd, en ervoor, en tijdensquote:Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik werk ook alleen op een avond en de zaterdag. Maar afgelopen jaren altijd meegedaan met dat toernooi. Erg gezellig, zijn bijna alleen maar leeftijdsgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |