quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:14 schreef foton het volgende:
[..]
Ahold had de hele toko willen hebben, maar dat mag niet: mededingsproblemen. Maar met de ruim 70% die Ahold wel heeft, houden ze de concurrentie op afstand. Jij bent slecht geïnformeerd blijkbaar.
Maar waar het omgaat idat het niet uitmaakt waar de klant shopt (C1000 of AH) de omzet komt in het Ahold concern terecht.
Eens. Proberen wij hier ook te doen. Als er genoeg vraag naar is kijken we gewoon of het we het ergens tussen kunnen krijgen. Wil niet altijd lukken omdat de indeling van de winkel door het hoofdkantoor worde gemaakt en wij daar eignelijk niet aan mogen veranderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef typhoon het volgende:
Zoek een wat oudere medewerker van de ah, 25 - 40 jaar, en kijk hem lief aan, wie weet krijgt ie het voor elkaar om het toch terug te krijgen in de winkel. Doen wij hier ook namelijk.
Echter zijn sommige dingen gewoon helemaal niet meer te krijgen, veel euroshopper producten, al komen sommige terug als ah eigen merk inplaats van es.
De Keuringsdienst van waarde vraagt zich af wat gehakt precies is en belandt pardoes in Botswanaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:13 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Hoi schatje, wat kakel jij nou voor onzin uit?
Ow, jij haalt oude koeien uit de sloot?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
De Keuringsdienst van waarde vraagt zich af wat gehakt precies is en belandt pardoes in Botswana
Je zou een cursus boekhouden moeten volgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:18 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Ahold krijgt alleen de winst die het behaald uit haar aandelen
![]()
Jij denkt zeker dat alles op een grote hoop wordt geflikkerd? Etos, Gall & Gall, Deli XL behoren tot de dochtermaatschappijen van AH met als overkoepelende organisatie AHold. Daar hoort Schuitema dus NIET bij.
Ja, hier ook. Ik heb daar altijd diverse varianten van omdat ze zo lekker zijn en, ik hoop, gezond. Volgens mij zijn dat kwalitatief zéér goede producten. Ik moet nu speciaal naar reform/natuurvoedingswinkels die dat, voor wat meer geld, verkopen. Wellicht is er wel zo'n winkel in Vianen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef ivetje het volgende:
Ze hebben de cellestial seasoning thee eruit gepleurd en vervangen voor AH-thee in normale smaken ipv rare maar lekkere smaken. En die thee was alleen bij AH te krijgen (soms ook xenos maar die hebben wij niet in vianen). Nu moet ik dus naar een speciale thee-winkel in utrecht
Tot voor kort verkocht de AH ook kipfilet met toegevoegd water. Dat stond tenminste op de euroshopper verpakkingen met hele kleine lettertjes. Maar ze verkopen nu geen Euroshopper meer....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:58 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit die kipfilet-test op tv gezien? Daar kwam de c1000 als slechtste uit de test met bijna 80% water. En btw, voor alle C1000 vlees-fans hiero: Dat doen ze niet alleen bij de kipfilet. Gek he, dat t daar zo goedkoop is?
En nu ff rellen met die sjiek hendige maikuuul
Precies. Voor huismerkproducten ga ik al naar de Aldi. Voor normale producten ging ik naar de AH. En de rijen zijn net zolang bij de AH als bij de ALDI. Met één verschil: De kassieres bij de ALDI werken de rij 2x zo snel weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef foton het volgende:
Mensen moeten niet zo zeuren over prijzen. AH is gewoon duur, klaar. Als dan ook het niveau van de winkel er maar naar is. Maar dat is dus het probleem. Ze zijn aan het prutsen met tachtigduizend varianten van hun huismerk. Ik wil geen huismerkshit is drie kleuren en zes smaken. Ik wil goede merkproducten, goede verse producten, en basic huismerk producten.
En ik wil al helemaal niet in ellenlange rijen staan als ik uit mijn werk kom.
En wat gaat die kosten? Zeker weten meer dan de euroshopper variant.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Inderdaad, daar komt binnen nu en twee weken de 1,5 liter variant van AH-huismerk voor.
Het gaat me niet alleen om de producten, maar ook om het beleid. Ook heb ik slechte ervaringen met het bestellen van artikelen die er uit zijn gehaald. Je moet er weken op wachten en uiteindelijk krijg je nog niets. Het is toch veel makkelijker om naar een supermarkt te gaan die WEL mijn spullen heeft. Medewerkers van de Albert Heijn vinden allemaal dat de klant zich moet aanpassen, maar zo werkt het natuurlijk niet. De klant is koning en doet gewoon wat hij zelf wil.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:19 schreef typhoon het volgende:
Zoek een wat oudere medewerker van de ah, 25 - 40 jaar, en kijk hem lief aan, wie weet krijgt ie het voor elkaar om het toch terug te krijgen in de winkel. Doen wij hier ook namelijk.
Echter zijn sommige dingen gewoon helemaal niet meer te krijgen, veel euroshopper producten, al komen sommige terug als ah eigen merk inplaats van es.
Ja hoor.. Zo ken ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Inderdaad, bij één van de grote prijsverlagingsacties is er meteen een grote 'huismerkparty' gehouden. Rond en bij deze actie werden veel AH-artikelen voorzien van een nieuw logo en een fris uiterlijk. Tevens is bij verschillende producten de inhoud inderdaad gewijzigd, ...
Dit wil echter nog niet zeggen dat AH klanten naait, want prijs & gewicht staan altijd duidelijk aangegeven.
Jij bent niet reeël, AH wijzigt 10-20 producten op een assortiment van +15000 artikelen en jij loopt meteen te blaten dat je opgelicht wordt. Beetje jammer...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:38 schreef dahei het volgende:
[..]
Ja hoor.. Zo ken ik er nog wel een paar![]()
Euroshopper appelsapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef APK het volgende:
Euroshopper sinaasappelsap is verdwenen.
En Rode druivensap.
Sommige producten zijn ook gewoon moeilijk te krijgen. Bolino vla, van die vla met chocolade bolletjes, is er bij ons al een paar maanden uit gegaan, aan het begin kreeg ik veel vragen. Verteld dat we negen van de 10 keer de helft van die pakken konden weg gooien omdat het niet werd verkocht en dat we daarom wat nieuws proberen. Klanten vinden het jammer maar begrijpen het meestal dan wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:33 schreef dahei het volgende:
[..]
Het gaat me niet alleen om de producten, maar ook om het beleid. Ook heb ik slechte ervaringen met het bestellen van artikelen die er uit zijn gehaald. Je moet er weken op wachten en uiteindelijk krijg je nog niets. Het is toch veel makkelijker om naar een supermarkt te gaan die WEL mijn spullen heeft.
Als klant heb je dat recht. En het personeel moet zich ook aan jou aanpassen. Met dit soort dingen zou je trouwens naar een VM moeten gaan, dat is de leidinggevende van een afdeling, baal je dat die sinaasappelsap er uit is? Vraag dan is bij de info balie naar de VM Houdbaar, hij kan je precies uitleggen waarom en wat er eventueel nog te regelen is.quote:Medewerkers van de Albert Heijn vinden allemaal dat de klant zich moet aanpassen, maar zo werkt het natuurlijk niet. De klant is koning en doet gewoon wat hij zelf wil.
Ik meen me te herinneren dat ze er allemaal uit gaan, ik weet dat echter niet zeker... Dit is trouwens al maanden geleden begonnen met de voorverpakte vleeswaren. En zo gaat deze trend elke afdeling af...quote:En wat betreft die Euroshopper producten. Het lijkt me sterk als ze, opeens, allemaal, niet meer te krijgen zijn...
Kijk, dat ziujn posts waar we wat aan hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
Veel tekst enzo
[CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [Deel 18] Meet of niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:09 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Kijk, dat ziujn posts waar we wat aan hebbenWelkom collega
![]()
Rode druivensap is tijdelijk niet meer leverbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef APK het volgende:
Euroshopper sinaasappelsap is verdwenen.
En Rode druivensap.
Hey Meki, gare relnegertquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:22 schreef Meki het volgende:
ES Sinaasappelsap kostte 0,69
de AH Sinaasappelsap 1,5 L kost nu 0,79
Waarom kan bijvoorbeeld een Jumbo zo'n 15% goedkoper zijn dan de AH, terwijl Jumbo betere service, kwaliteit en het grootste assortiment aan een klant levert?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:29 schreef Skinnymike het volgende:
Ga weg jongen, AH heeft zijn doelstelling absoluut niet gericht op het concurreren met de prijsvechters in de laagste categorie. AH investeerd veel geld in service en kwaliteit, omdat klanten daarvoior naar de winkels komen.
ja zeker . en wie AH duur noemt is domquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:23 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Hey Meki, gare relnegert![]()
Jij hebt iig verstand van zaken![]()
Ja, lekker recht lullen wat krom is. De prijzen zijn gewoon gelijk gebleven. Je wordt in feite gewoon ordinair bedonderdquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:00 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Jij bent niet reeël, AH wijzigt 10-20 producten op een assortiment van +15000 artikelen en jij loopt meteen te blaten dat je opgelicht wordt. Beetje jammer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |