abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2006 @ 22:27:08 #101
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_34562992
je moet sneller vullen
pi_34563424
Het meest irritante van AH vind ik dat als je een recept uit de Allerhande wilt bereiden dat dan de helft van de ingredienten niet voorradig is. Dat is dus niet een keertje maar gewoon altijd; en vooral bij verse ingredienten
  zondag 29 januari 2006 @ 01:34:59 #103
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_34569172
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef HPoi het volgende:
K: De zomer thee is er niet.
AH-er: Tis winter.
K: Jamaar die heb ik altijd.
AH-er: Van de zomer is ie er weer.
K:
K: Heeft u dit product ergens staan?
AH-er: Nee sorry, dat is al enkele maanden uit het assortiment.
K: Ik heb het hier vorige week nog gekocht.
AH-er: Yeah right.
pi_34572367
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Sommige producten zijn ook gewoon moeilijk te krijgen. Bolino vla, van die vla met chocolade bolletjes, is er bij ons al een paar maanden uit gegaan, aan het begin kreeg ik veel vragen. Verteld dat we negen van de 10 keer de helft van die pakken konden weg gooien omdat het niet werd verkocht en dat we daarom wat nieuws proberen. Klanten vinden het jammer maar begrijpen het meestal dan wel.

Wij hebben van die campina melk flessen in het assortiment, dat is de halfvolle variant, er is echter een klant die wil perse de volle melk variant. Dus heeft zij met mijn collega gepraat en hebben ze wat geregeld. Als zij de melk nodig heeft komt ze naar een van ons en wij bestellen ze dan, voorwaarde is wel dat zij ze per zes af neemt, we moeten ze per zes bestellen namelijk.

Ik weet niet in welk filiaal jij komt maar in mijn filiaal word er hard aan gewerkt om de klant tevreden te houden. En nee dat lukt niet altijd. Zo zijn er een tijdje terug voor verpakte vleeswaren uit het assortiment gegaan en nieuwe smaken voor terug gekomen. Maar de ouwe smaken worden helemaal niet meer gemaakt en wij kunnen die dus ook gewoon niet meer bestellen. Jammer, maar helaas.
[..]

Als klant heb je dat recht. En het personeel moet zich ook aan jou aanpassen. Met dit soort dingen zou je trouwens naar een VM moeten gaan, dat is de leidinggevende van een afdeling, baal je dat die sinaasappelsap er uit is? Vraag dan is bij de info balie naar de VM Houdbaar, hij kan je precies uitleggen waarom en wat er eventueel nog te regelen is.
[..]

Ik meen me te herinneren dat ze er allemaal uit gaan, ik weet dat echter niet zeker... Dit is trouwens al maanden geleden begonnen met de voorverpakte vleeswaren. En zo gaat deze trend elke afdeling af...
Je verhaal is duidelijk, maar toch moet alle actie van de klant komen. IK moet naar de VM en JULLIE kunnen er niets aan doen dat iets niet meer te bestellen is. Laat hier nou net de kern van het verhaal zitten. Het management van Albert Heijn maakt keuze's, en die keuze's zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn of niet. Ik wil helemaal geen moeite doen voor de producten die ik wil kopen. En als het management wil dat de Euroshopper Jus de Orange terugkomt, dan bellen ze de leverancier op dat ze het weer terugwillen. Geloof mij maar dat ze het dan ook krijgen.

"Waarom zou ik moeite doen om producten te bestellen als deze bij de Jumbo, Konmar, etc. gewoon in de vakken op voorraad zijn".
Als jullie vaste klant zijn bij de Mediamarkt en je wil een mooie dvd recorder kopen die daar niet op voorraad is. Als hij bij Modern voor dezelfde prijs te koop is, dan koop je hem toch daar?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_34572373
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Meki het volgende:
ES Sinaasappelsap is eruit maar daar is de anderhalve liter AH sinaasappelsap voor terug gekomen die 1 euro goedkoper is geworden
Volgens mij was die ES Jus de Orange nog geen euro. Krijg je op die van de AH dan geld toe?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_34572379
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, lekker recht lullen wat krom is. De prijzen zijn gewoon gelijk gebleven. Je wordt in feite gewoon ordinair bedonderd .
Hé jouw naam heeft de kleur van AH-Blauw. Ben je soms stiekum ook een AH medewerker
pi_34572383
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat Jumbo geen aanbiedingen heeft
AH heeft wekelijks tientallen aanbiedingen
Bij de AH zijn wekelijks 10-30 artikelen 15% goedkoper. Bij de Jumbo zijn ze op het gehele assortiment 15% goedkoper, en dan altijd!
Inderdaad. Jumbo is beter!
pi_34572386
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:43 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Jumbo is wel ff wat kleiner he
Misschien in jouw dorp, maar hier in Den Haag niet.
pi_34572391
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef snellejelle het volgende:
ik werk niet bij AH maar vind de Appie Happie geweldig

er zijn hier drie supermakrten in ene straal van 200 m. van mijn huis, Nettorama (de goedkoopste supermarkt van NL, op merkgebied), Super de Boer en Appie Happie, nou ik doe al mijn boodschappen lekker bij Appie hoor
Als je tevreden bent, moet je dit ook gewoon blijven doen. Niemand zegt dat je de AH moet boycotten.
pi_34576383
quote:
Op zondag 29 januari 2006 07:44 schreef dahei het volgende:

[..]

Misschien in jouw dorp, maar hier in Den Haag niet.
Ik doelde eigenlijk op het aantal filialen, dus niet qua grootte van de winkelvloer
Tja, probeer maar eens origineel te zijn in je signature...
  zondag 29 januari 2006 @ 12:51:06 #111
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_34576452
Geen last van, kan nog steeds alles vinden bij de AH. En aangezien de anders keus hier de C1000 is zal de AH het lang volhouden
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 29 januari 2006 @ 12:51:06 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_34576453
quote:
Op zondag 29 januari 2006 07:40 schreef dahei het volgende:

[..]

Hé jouw naam heeft de kleur van AH-Blauw. Ben je soms stiekum ook een AH medewerker
Ik ben gelukkig geen AH medewerker .

pi_34576517
quote:
Op zondag 29 januari 2006 07:36 schreef dahei het volgende:

[..]

Je verhaal is duidelijk, maar toch moet alle actie van de klant komen. IK moet naar de VM en JULLIE kunnen er niets aan doen dat iets niet meer te bestellen is. Laat hier nou net de kern van het verhaal zitten. Het management van Albert Heijn maakt keuze's, en die keuze's zorgen ervoor dat klanten tevreden zijn of niet. Ik wil helemaal geen moeite doen voor de producten die ik wil kopen. En als het management wil dat de Euroshopper Jus de Orange terugkomt, dan bellen ze de leverancier op dat ze het weer terugwillen. Geloof mij maar dat ze het dan ook krijgen.

"Waarom zou ik moeite doen om producten te bestellen als deze bij de Jumbo, Konmar, etc. gewoon in de vakken op voorraad zijn".
Als jullie vaste klant zijn bij de Mediamarkt en je wil een mooie dvd recorder kopen die daar niet op voorraad is. Als hij bij Modern voor dezelfde prijs te koop is, dan koop je hem toch daar?
Op zich heb je gelijk Dahei, maar ware het niet dat, zoals ik al eerder zei, de filialen niet van elastiek zijn. Als er dus nieuwe producten bij komen, dan zal er plaats voor moeten worden gemaakt. Wat betreft jou specifieke voorbeeld, de ES sinaasappelsap, weet ik eigenlijk niet exact waarom ze die er uit hebben gedaan, ik denk zelf omdat AH-huismerk nu ook 1,5 liter pakken sinaasappelsap hebben, en die qua prijs iets van 10 eurocent duurder is. (ES kostte 0.69, AH nu 0.79 volgens mij)
Maar toch is het inderdaad vervelend voor de klanten.
pi_34576526
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ben gelukkig geen AH medewerker .

hoezo gelukkig

wie zegt dat je dan niet gelukkiger zou zijn dan met wat je nu doet

wat doe je nu eigenlijk

STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34576580
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Aarde het volgende:

[..]

hoezo gelukkig

wie zegt dat je dan niet gelukkiger zou zijn dan met wat je nu doet

wat doe je nu eigenlijk

Ik hoop voor haar dat ze als modje ook nog wat geld krijgt uit de reclameinkomsten van Fok!
pi_34576631
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:55 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Ik hoop voor haar dat ze als modje ook nog wat geld krijgt uit de reclameinkomsten van Fok!
en ik denk dat ze ook nog wel een echte baan heeft

pi_34577007
Ik was grootverbruiker van de Euroshopper Cashewnoten. Maar het vak is nu al meer dan een maand leeg, terwijl het kaartje er nog gewoon zit. . Ik vertik het om ineens de duurdere versie te gaan kopen.

En de Lays Bolognese is ook nergens meer te vinden. Tief op met je exotische "Tomaat & Basilicum" shit-smaken. .

.

Enige reden dat ik nu nog naar de AH (WC Kanaleneiland) ga, is eigenlijk omdat ik te lam ben om voor sluitingstijd naar een andere winkel te gaan...
pi_34577085
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik was grootverbruiker van de Euroshopper Cashewnoten. Maar het vak is nu al meer dan een maand leeg, terwijl het kaartje er nog gewoon zit. . Ik vertik het om ineens de duurdere versie te gaan kopen.

En de Lays Bolognese is ook nergens meer te vinden. Tief op met je exotische "Tomaat & Basilicum" shit-smaken. .

.

Enige reden dat ik nu nog naar de AH (WC Kanaleneiland) ga, is eigenlijk omdat ik te lam ben om voor sluitingstijd naar een andere winkel te gaan...
Bij onze AH liggen ze dacht ik nog wel . Mischien moet je eens een medewerker vragen? Het kan een fout zijn in het systeem (als in het systeem staat dat er nog 20 colli zijn, en er wordt niks verkocht, dan komt er ook niks binnen).
pi_34577334
Nee, maar als er op ooghoogte (!) een vak helemaal leeg is, dan moet dat vakkenvullers ofzo toch opvallen. Het is niet aan de klant om hen hierop opmerkzaam te maken.
pi_34577428
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, maar als er op ooghoogte (!) een vak helemaal leeg is, dan moet dat vakkenvullers ofzo toch opvallen. Het is niet aan de klant om hen hierop opmerkzaam te maken.
Euroshopper spul ligt meestal helemaal onderaan.
pi_34577516
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:09 schreef DennisMoore het volgende:

.

wij hebbeb alles en als we het niet hebben zetten we er een kaartje voor met tijdelijk uit de assoirtimment
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:25:50 #122
134606 BobWeelen
Met Bob Naar De Shop
pi_34577532
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef Skinnymike het volgende:
Het blik voldoet bij sommige klanten namelijk niet aan de uiterlijke eisen die van een exclusieve soep wordt verwacht. Hierop zijn de pakken geintroduceerd
Niet waar: de soep'zak' is uitgevonden omdat deze de soep
langer houdbaar kan houden dan een blik, en de smaak in
een soepzak blijft beter behouden dan in een soepblik.

Dat de klant een 'meer vers' of 'exclusiever' gevoel
krijgt bij de zak is iets wat men pas te weten kwam
NADAT de zak was geintroduceerd !!

Bron: mijn moeder werkt bij het bedrijf wat de zak ontwikkeld heeft !
pi_34577618
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:22 schreef Twisted_Logic het volgende:

Euroshopper spul ligt meestal helemaal onderaan.
Joh.

Dit niet. En het kaartje zit er nog.
Een vak ernaast ligt vol met Euroshopper pistachenootjes.
pi_34577619
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef BobWeelen het volgende:

[..]

langer houdbaar kan houden dan een blik, en de smaak in

ik schat in dat zo'n zak ook kostprijsvoordelen geeft, en daarnaast logistiek gezien handiger is...

pi_34577743
ah is shit, vooral hun "vers" producten
liever dan de waterkip van de c1000 en wat service......
uit een aspergernest
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 14:10:17 #126
34726 Fratz
Max
pi_34579255
als schappen altijd leeg zijn en dat aan de omloopsnelheid te wijten valt, schroef dat het aantal facings op! een klant hoeft daar toch niet onder lijden?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_34594329
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk Dahei, maar ware het niet dat, zoals ik al eerder zei, de filialen niet van elastiek zijn. Als er dus nieuwe producten bij komen, dan zal er plaats voor moeten worden gemaakt. Wat betreft jou specifieke voorbeeld, de ES sinaasappelsap, weet ik eigenlijk niet exact waarom ze die er uit hebben gedaan, ik denk zelf omdat AH-huismerk nu ook 1,5 liter pakken sinaasappelsap hebben, en die qua prijs iets van 10 eurocent duurder is. (ES kostte 0.69, AH nu 0.79 volgens mij)
Maar toch is het inderdaad vervelend voor de klanten.
Je kunt elke keer wel zeggen dat de winkels niet van elastiek zijn, maar deze foto zegt denk ik genoeg.

Je ziet duidelijk dat de vakken nog met moeite gevuld zijn.

Eigenlijk is dit wel een hele zielige vertoning...

[ Bericht 7% gewijzigd door dahei op 29-01-2006 21:40:05 ]
pi_34594544
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef Meki het volgende:

[..]

wij hebbeb alles en als we het niet hebben zetten we er een kaartje voor met tijdelijk uit de assoirtimment
Wij de laatste tijd ook .
pi_34594663
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:11 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Bij onze AH liggen ze dacht ik nog wel . Mischien moet je eens een medewerker vragen? Het kan een fout zijn in het systeem (als in het systeem staat dat er nog 20 colli zijn, en er wordt niks verkocht, dan komt er ook niks binnen).
En weer wordt dit bij de klant neergelegd. Degene die verantwoordlijk is voor een afdeling hoort dit toch te constateren? Als een vak al weken leeg is hoort een medewerker zelf aan de bel te trekken. Ik vrees echter dat de gemiddelde AH medewerker (niet allemaal) hier het benul niet van heeft.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:40:06 #130
16715 Mylene
*schatje*
pi_34594795
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Alsof je daar ook de tijd voor hebt. Voordat ze klaar zijn met vragen in het magazijn ben je al 10 minuten verder .
pi_34595481
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:37 schreef dahei het volgende:

[..]

En weer wordt dit bij de klant neergelegd. Degene die verantwoordlijk is voor een afdeling hoort dit toch te constateren? Als een vak al weken leeg is hoort een medewerker zelf aan de bel te trekken. Ik vrees echter dat de gemiddelde AH medewerker (niet allemaal) hier het benul niet van heeft.
Ik weet niet hoe het er bij die Albert Heijn aan toe gaat, maar het kan zijn dat het zo is. Bij ons zijn we meestal wel op de hoogte van de producten die er niet zijn, hoewel we ook vaak de vraag krijgen of dat er nog is.

En ja ik ben een AH medewerker
  zondag 29 januari 2006 @ 21:58:52 #132
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34595593
Ik vind automatisch bestellen sowieso een vreemd systeem. Diefstal ed. zorgt ervoor dat dat systeem in het honderd loopt, en ook derving zal lang niet altijd 100% bijgehouden worden. Bij de Plus bestellen we gewoon met een handterminal. We gaan daarmee gewoon alle vakken af die besteld moeten worden, zodat je altijd duidelijk kunt zien waar de foutjes zitten en wat er verkeerd gevuld is ed. Deze manier van bestellen duurt maar een uurtje voor de hele winkel, maar is denk ik wel veel effectiever.
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  zondag 29 januari 2006 @ 22:00:29 #133
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34595661
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:05 schreef ivetje het volgende:
Ze hebben de cellestial seasoning thee eruit gepleurd en vervangen voor AH-thee in normale smaken ipv rare maar lekkere smaken. En die thee was alleen bij AH te krijgen (soms ook xenos maar die hebben wij niet in vianen). Nu moet ik dus naar een speciale thee-winkel in utrecht
Mag ik je er dan wel even op wijzen dat de Plus, goede winkels hoor , de celestial seasoning thee nog gewoon in het schap heeft staan. Pas geleden is het schap bij ons nog uitgebreid met nieuwe soorten. En ik moet eerlijk zeggen, de service van de AH hier in het dorp is niet echt geweldig
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  zondag 29 januari 2006 @ 22:02:30 #134
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34595734
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef Minisuisse het volgende:
Ik vind automatisch bestellen sowieso een vreemd systeem. Diefstal ed. zorgt ervoor dat dat systeem in het honderd loopt, en ook derving zal lang niet altijd 100% bijgehouden worden. Bij de Plus bestellen we gewoon met een handterminal. We gaan daarmee gewoon alle vakken af die besteld moeten worden, zodat je altijd duidelijk kunt zien waar de foutjes zitten en wat er verkeerd gevuld is ed. Deze manier van bestellen duurt maar een uurtje voor de hele winkel, maar is denk ik wel veel effectiever.
Nou weet ik niet bij welke Plus jij zit, maar waar ik werk duurt het wel iets langer dan een uurtje om het goed te bestellen, maar derving heb ik me ook wel over zitten verbazen.... hoe hou je het bij? En zou een back-up systeem niet handiger zijn voor dat automatisch bestellen??
  zondag 29 januari 2006 @ 22:05:17 #135
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34595837
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Nou weet ik niet bij welke Plus jij zit, maar waar ik werk duurt het wel iets langer dan een uurtje om het goed te bestellen, maar derving heb ik me ook wel over zitten verbazen.... hoe hou je het bij? En zou een back-up systeem niet handiger zijn voor dat automatisch bestellen??
We krijgen gemiddeld op een dag zo'n 700-800 colli binnen. De winkel is in een uur goed te bestellen
  zondag 29 januari 2006 @ 22:13:23 #136
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34596128
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:05 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

We krijgen gemiddeld op een dag zo'n 700-800 colli binnen. De winkel is in een uur goed te bestellen
Ik denk dat wij wel wat meer halen, maar zo belangrijk ben ik nou ook weer niet dat ik het bijhoud
Ik weet wel dat als ik een goeie dag heb dat er zo'n 120 colli koek binnenkomt dus om eerlijk te zijn gok ik het erop dat we iets groter zullen zijn. Maar dagen waarop alleen ldc binnenkomt zullen we de 800 niet halen
pi_34596235
quote:
Het is een heerlijk systeem.
Derving moet je gewoon bij houden. Dagelijks even snel kijken naar de volle en lege vakken en klaar. Meer hoef je niet te doen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34596260
quote:

[..]

Hier krijgen we dat op vers al dagelijks binnen, houdbaar zal dagelijks zo'n beetje het dubbele zijn gok ik...
  zondag 29 januari 2006 @ 22:19:50 #139
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34596354
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Het is een heerlijk systeem.
Derving moet je gewoon bij houden. Dagelijks even snel kijken naar de volle en lege vakken en klaar. Meer hoef je niet te doen.
Ja maar, ja maar...... als je vakkenvullers nou alle troep weggooien ipv ze als derving te noteren, dan loopt je systeem toch aardig fout. En ik vraag me ook af waarom er zoveel lege vakken zijn als dat systeem automatisch is?
  zondag 29 januari 2006 @ 22:20:31 #140
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34596378
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:13 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ik denk dat wij wel wat meer halen, maar zo belangrijk ben ik nou ook weer niet dat ik het bijhoud
Ik weet wel dat als ik een goeie dag heb dat er zo'n 120 colli koek binnenkomt dus om eerlijk te zijn gok ik het erop dat we iets groter zullen zijn. Maar dagen waarop alleen ldc binnenkomt zullen we de 800 niet halen
Wij krijgen het LDC altijd op maandag woensdag en vrijdag. Dinsdag komt er geen vracht. Onze omzet is zo rond de 165.000 per week. Niet echt heel groot nee
  zondag 29 januari 2006 @ 22:21:21 #141
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34596407
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar...... als je vakkenvullers nou alle troep weggooien ipv ze als derving te noteren, dan loopt je systeem toch aardig fout. En ik vraag me ook af waarom er zoveel lege vakken zijn als dat systeem automatisch is?
Precies, 15 jarige vakkenvullers nemen echt niet de moeite om alles netjes op te schrijven ed.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:24:15 #142
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34596531
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:20 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Wij krijgen het LDC altijd op maandag woensdag en vrijdag. Dinsdag komt er geen vracht. Onze omzet is zo rond de 165.000 per week. Niet echt heel groot nee
LDC op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag
RDC 6x per week.

Omzet is iets hoger, ws dus een grotere winkel..... of een betere
  zondag 29 januari 2006 @ 22:25:27 #143
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34596569
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:24 schreef hollander76 het volgende:

[..]

LDC op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag
RDC 6x per week.

Omzet is iets hoger, ws dus een grotere winkel..... of een betere
Wij zijn niet echt een heel sterke plus. Bij de plus van het jaar verkiezing lagen we er bij de eerste ronde al uit
  zondag 29 januari 2006 @ 22:27:59 #144
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34596660
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:25 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Wij zijn niet echt een heel sterke plus. Bij de plus van het jaar verkiezing lagen we er bij de eerste ronde al uit
Wij zijn 11e geworden, das ook wel zo'n tenenkrommende plek.... bij de beste 10 was leuk geweest

Nou moet ik zeggen dat ik regelmatig in een PLUS in Rotterdam kom, en daar ligt half 2005 nog in het koekschap.... ja koek is mijn afdeling, dus ik let erop
  zondag 29 januari 2006 @ 22:29:27 #145
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34596717
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:27 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Wij zijn 11e geworden, das ook wel zo'n tenenkrommende plek.... bij de beste 10 was leuk geweest

Nou moet ik zeggen dat ik regelmatig in een PLUS in Rotterdam kom, en daar ligt half 2005 nog in het koekschap.... ja koek is mijn afdeling, dus ik let erop
Haha nee zo erg is het bij ons ook niet. De winkel ligt wel fifo en weinig lege vakken. Doen jullie trouwens mee met het voetbaltoernooi eind maart?
pi_34596774
Dit is KLB verdikkie!
Niet een medewerkers-topic. .
  zondag 29 januari 2006 @ 22:32:26 #147
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34596839
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:29 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Haha nee zo erg is het bij ons ook niet. De winkel ligt wel fifo en weinig lege vakken. Doen jullie trouwens mee met het voetbaltoernooi eind maart?
Geen idee, zoals ik zei..... ik ben maar een simpele vakkenvuller die nog wat meer doet dan alleen vakkenvullen maar met zulke dingen hou ik me niet bezig. Als ik btw in Rotterdam rondloop dan jeuken mijn handen om die hele winkel eens goed te verbouwen naar een echte winkel. Maar goed, of ik ooit in die functie kom....... denk het niet
  zondag 29 januari 2006 @ 22:32:35 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_34596848
Albert Heijn .
  zondag 29 januari 2006 @ 22:34:48 #149
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34596947
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Geen idee, zoals ik zei..... ik ben maar een simpele vakkenvuller die nog wat meer doet dan alleen vakkenvullen maar met zulke dingen hou ik me niet bezig. Als ik btw in Rotterdam rondloop dan jeuken mijn handen om die hele winkel eens goed te verbouwen naar een echte winkel. Maar goed, of ik ooit in die functie kom....... denk het niet
Ik werk ook alleen op een avond en de zaterdag. Maar afgelopen jaren altijd meegedaan met dat toernooi. Erg gezellig, zijn bijna alleen maar leeftijdsgenoten.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:37:35 #150
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34597055
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:34 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Ik werk ook alleen op een avond en de zaterdag. Maar afgelopen jaren altijd meegedaan met dat toernooi. Erg gezellig, zijn bijna alleen maar leeftijdsgenoten.
Mwah ik ben niet zo'n voetballer en van vorig jaar kan ik het me niet herinneren, ik werk er pas een jaartje. Ik ben meer van het type bier drinken na de wedstrijd, en ervoor, en tijdens

Gisteren was wel een hel om te moeten werken, proeverij dagen... 8 van die stands, wel heel leuk maar stervensdruk.
pi_34597062
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:19 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Dan heb je wat verkeerd gedaan bij inwerken van de nieuwe mensen. Hier word er direct verteld dat kapotte producten in een speciale krat in de cel moeten worden gelegd. Dan worden ze elke avond afgeboekt en automatisch de voorraad aangepast.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:40:05 #152
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34597134
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Dan heb je wat verkeerd gedaan bij inwerken van de nieuwe mensen. Hier word er direct verteld dat kapotte producten in een speciale krat in de cel moeten worden gelegd. Dan worden ze elke avond afgeboekt en automatisch de voorraad aangepast.
Erg praktisch is dit allemaal niet, en hoe goed dit ook georganiseerd is, er zal regelmatig derving door heen slippen.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:41:32 #153
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_34597200
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ja, das heel makkelijk. Ik bedoel, je leert mensen ook om fifo te vullen maar je haalt er toch nog overdatum uit. Het komt natuurlijk voort uit een gemakzuchtigheid die er is. Het is makkelijker om het gewoon in de container te pleuren dan in de cel. Tuurlijk hebben wij er ook last van (gelukkig maar weinig) maar wij merken het niet in de voorraad. En je moet iedere dag de derving doen, das ook minder.
pi_34597210
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:40 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Erg praktisch is dit allemaal niet, en hoe goed dit ook georganiseerd is, er zal regelmatig derving door heen slippen.
Nee, dat doet het niet.
pi_34597389
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:41 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ja, das heel makkelijk. Ik bedoel, je leert mensen ook om fifo te vullen maar je haalt er toch nog overdatum uit. Het komt natuurlijk voort uit een gemakzuchtigheid die er is. Het is makkelijker om het gewoon in de container te pleuren dan in de cel. Tuurlijk hebben wij er ook last van (gelukkig maar weinig) maar wij merken het niet in de voorraad. En je moet iedere dag de derving doen, das ook minder.
Overcode is echt zeer zelden hoor. Wij hebben een codeboek voor elke afdeling, een database met producten met hun datums, deze open je via de pocket pc, elke ochtend selecteert dat systeem de producten die tot vandaag en morgen goed zijn. Je kijkt met die ppc bij het vak of het product inderdaad aan de datum is, zo ja afprijzen, zo nee datum in het systeem aanpassen naar de datum van het artikel dat nu het snelste aan datum is. Hoop dat het een beetje duidelijk is, anders moet je het maar zeggen.

De afgeprijsde artikelen worden 's avonds tijdens het vullen op de rand voor het schap neer gelegd, en aan het einde van de avond rijd er iemand met een stapel kratten door de winkel om die artikelen op te halen en af te scannen. Ook artikelen die kapot zijn gegaan worden dan mee genomen.
pi_34597418
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
Albert Heijn .
Wil je zeggen dat de Aldi goed is dan?
  zondag 29 januari 2006 @ 22:48:43 #157
16715 Mylene
*schatje*
pi_34597468
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:47 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat de Aldi goed is dan?
Bij de Aldi weet je tenminste waar je aan toe bent. Bij de Appie niet.
pi_34597718
Had ik maar weer een Aldi voor de deur... net als vroeger... .
pi_34598080
Volgens mij heeft schatje echt een AH-fobie ofzo
pi_34598289
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef BobWeelen het volgende:

[..]

langer houdbaar kan houden dan een blik
, en de smaak in

Blikken soep zijn anders nog steeds even lang houdbaar als de zakken hoor? En het lijkt mij sterk dat de ontwikkelaars van de soepzak pas later erachter kwamen dat het toch wel exclusiever eruit ziet. Dit lijkt mij nou juist met opzet gedaan, aangezien het blik een wat oubollige indruk geeft, toch?
  zondag 29 januari 2006 @ 23:08:53 #161
16715 Mylene
*schatje*
pi_34598311
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:03 schreef Skinnymike het volgende:
Volgens mij heeft schatje echt een AH-fobie ofzo
nee hoor

Ik doe er ook geregeld boodschappen.
pi_34598344
AH is een hypocriete pauper winkel, half vechtend over straat omdat Grolsch geen cent duurder mag worden, verhogen ze nu ff de prijzen van Coca Cola en flink wat biersoorten zonder dat je er wat van hoort, de jankerds voor mij geen AH meer, veel te duur
pi_34598453
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:29 schreef dahei het volgende:

[..]

Je kunt elke keer wel zeggen dat de winkels niet van elastiek zijn, maar deze foto zegt denk ik genoeg.
[afbeelding]
Je ziet duidelijk dat de vakken nog met moeite gevuld zijn.

Eigenlijk is dit wel een hele zielige vertoning...
Het vruchtensappenvak wordt de komende weken voller, ze hebben namelijk net een nieuwe indeling gekregen en moeten nog beter worden ingestuwd, vandaar

En psst, je weet dat je alleen met toestemming in een winkel foto's mag maken he
pi_34598519
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Agrafes het volgende:
AH is een hypocriete pauper winkel, half vechtend over straat omdat Grolsch geen cent duurder mag worden, verhogen ze nu ff de prijzen van Coca Cola en flink wat biersoorten zonder dat je er wat van hoort, de jankerds voor mij geen AH meer, veel te duur
Grolsch wilde de verkoop prijs naar de winkels met 13% verhogen, vind je het heel gek dat ah daar niet accoord mee ging?
pi_34598553
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef Agrafes het volgende:
Volgens mij ligt die prijsverhoging van Coca Cola aan de nieuwe flessen die worden geintroduceerd. Stond laatst nog wel een stukje van in de krant dat de kosten van de nieuwe verpakking zullen worden doorberekend aan de consument
pi_34598638
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Grolsch wilde de verkoop prijs naar de winkels met 13% verhogen, vind je het heel gek dat ah daar niet accoord mee ging?
Coca Cola nu: 1,5 liter voor 0,92 euro
Coca Cola maandag: 1,5 liter voor 1,29 euro en 1 liter voor 1,19 euro

verschil van 37 cent, das 40%

kdacht me nog een manager van AH te herrineren die beloofd had dat de prijzen niet zouden stijgen
  zondag 29 januari 2006 @ 23:17:58 #167
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34598713
Die cola gaat idd overal omhoog. Heeft niks met de AH te maken. Bij de plus wordt coca-cola ook 1,29
  zondag 29 januari 2006 @ 23:20:19 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_34598821
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:17 schreef Minisuisse het volgende:
Die cola gaat idd overal omhoog. Heeft niks met de AH te maken. Bij de plus wordt coca-cola ook 1,29
En bij de Jumbo en Dirk?

Het zou me niets verbazen als ie daar goedkoper is.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:21:38 #169
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_34598881
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef schatje het volgende:

[..]

En bij de Jumbo en Dirk?

Misschien niet omhoog naar 1,29, maar ook daar zullen de prijzen aanzienlijk stijgen voor Coca-Cola.
pi_34599002
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:20 schreef schatje het volgende:

[..]

En bij de Jumbo en Dirk?

Morgen maar ff checkkuh dan he Heb je weer een reden om AH te bashen
pi_34599095
Amstel 7,99 => 8,79
Heineken 9,39 => 9,79

ook flinke prijsstijgingen, hoe gaat de AH dit uitleggen, helemaal na het Grolsch debacle
  zondag 29 januari 2006 @ 23:27:23 #172
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_34599100
Jullie gaan er trouwens wel heel makkelijk vanuit dat kereltjes van 15 die twee avonden in de week de sauzen of wat dan ook bijvullen al die dingen moeten weten. Waarom artikelen uit de schappen zijn, waarom iets er niet is etc. Om hen alles te vertellen, kost natuurlijk veel te veel tijd.

Overigens lijkt me met de hand bestellen in filialen waar dagelijks 1200+ en op vrijdag/zaterdag nog veel meer houdbaar colli binnenkomen, niet goed mogelijk. Dan kun je beter het risico lopen op zo nu en dan een leeg vak wat niet hoort en regelmatig nee-verkoop lopen. Belangrijkste is dat klanten gewoon niet zo moeten zeuren. Als ze iets per se willen hebben, kunnen ze het lekker bestellen.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:29:22 #173
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_34599180
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Op zich heb je gelijk Dahei, maar ware het niet dat, zoals ik al eerder zei, de filialen niet van elastiek zijn. Als er dus nieuwe producten bij komen, dan zal er plaats voor moeten worden gemaakt.
Je schreef eerder o.a. bovenstaande maar ook dat een klant moet aangeven dat dat product gemist wordt en dat in veel gevallen het wel besteld kan worden. Een aantal producten die NIET euroshopper waren en uit de winkels verdwenen zijn, zijn echter ook niet meer bij Albert.nl te krijgen. En dan vraag ik me serieus af of de winkels ze nog wel kunnen bestellen. Het gaat dan o.a. om Coca Cola Vanille, Joy appel-peer en Sissi fruitmania en nog wat producten waarvan ik nu even geen zin heb om het op te zoeken.
Het gaat hier om producten die niet van het huismerk zijn, niet van euroshopper maar van zgn. A-merken.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_34599228
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Flem het volgende:

Overigens lijkt me met de hand bestellen in filialen waar dagelijks 1200+ en op vrijdag/zaterdag nog veel meer houdbaar colli binnenkomen, niet goed mogelijk. Dan kun je beter het risico lopen op zo nu en dan een leeg vak wat niet hoort en regelmatig nee-verkoop lopen. Belangrijkste is dat klanten gewoon niet zo moeten zeuren. Als ze iets per se willen hebben, kunnen ze het lekker bestellen.
"Nee meneer dat pakket verzekeringen verkopen we vandaag niet, als je die per se wil hebben ga je toch naar een andere verzekeringsmaatschappij"

bij de AH kom ik te vaak een leeg vak hier tegen, kga wel naar de Jumbo of Supert ofzo
pi_34599379
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:29 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Je schreef eerder o.a. bovenstaande maar ook dat een klant moet aangeven dat dat product gemist wordt en dat in veel gevallen het wel besteld kan worden. Een aantal producten die NIET euroshopper waren en uit de winkels verdwenen zijn, zijn echter ook niet meer bij Albert.nl te krijgen. En dan vraag ik me serieus af of de winkels ze nog wel kunnen bestellen. Het gaat dan o.a. om Coca Cola Vanille, Joy appel-peer en Sissi fruitmania en nog wat producten waarvan ik nu even geen zin heb om het op te zoeken.
Het gaat hier om producten die niet van het huismerk zijn, niet van euroshopper maar van zgn. A-merken.
Volgens mij is de collectie van Albert.nl samengesteld uit het basis-assortiment van alle winkels. Dat betekent dat de meest kleine winkel bij jou in de buurt deze producten in de winkel heeft, zodat deze daadwerkelijk altijd geleverd kunnen worden. Als bijvoorbeeld de Joy appel-peer uit het basisassortiment is, betekend dit nog niet dat het compleet uit de collectie is, want de grotere AH's met uitgebreider assortiment, kunnen dit product misschien nog wel hebben. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:41:06 #176
33969 babsjuh
pi_34599556
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:27 schreef Flem het volgende:
Auch... ik hoop voor je werkgever toch echt dat ze jou niet op een functie neergezet hebben waar je veel rechtstreeks contact hebt met klanten... Klanten moeten niet zeuren? Als je vindt dat je klanten zeuren moet je héél snel iets anders gaan doen. En mocht je baas dit te horen krijgen hoop ik voor je baas dat die de ballen heeft om je eens stevig de oren te wassen!!!
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 29 januari 2006 @ 23:42:33 #177
33969 babsjuh
pi_34599604
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Volgens mij is de collectie van Albert.nl samengesteld uit het basis-assortiment van alle winkels. Dat betekent dat de meest kleine winkel bij jou in de buurt deze producten in de winkel heeft, zodat deze daadwerkelijk altijd geleverd kunnen worden. Als bijvoorbeeld de Joy appel-peer uit het basisassortiment is, betekend dit nog niet dat het compleet uit de collectie is, want de grotere AH's met uitgebreider assortiment, kunnen dit product misschien nog wel hebben. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
Maar als ik die producten via albert.nl niet kan bestellen, dan ga ik er niet van uit dat de grotere winkels die producten nog wel aan kunnen bieden.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_34599658
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Maar als ik die producten via albert.nl niet kan bestellen, dan ga ik er niet van uit dat de grotere winkels die producten nog wel aan kunnen bieden.
De grote ah's hebben sowieso een groter assortiment dan de kleinere...
pi_34599722
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Auch... ik hoop voor je werkgever toch echt dat ze jou niet op een functie neergezet hebben waar je veel rechtstreeks contact hebt met klanten... Klanten moeten niet zeuren? Als je vindt dat je klanten zeuren moet je héél snel iets anders gaan doen. En mocht je baas dit te horen krijgen hoop ik voor je baas dat die de ballen heeft om je eens stevig de oren te wassen!!!
Volgens mij heeft Flem geen idee van het winkelproces in een supermarkt. Het los bestellen van producten doen wij al in tijden niet meer, dat is allemaal geautomatiseert. Los bestellen kan alleen nog in gevallen van klant-bestellingen en andere redenen om extra dingen te bestellen.
pi_34599789
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Zoals ik al zei hebben alle winkels een basisassortiment. Dit bevindt zich in ALLE winkels. Daarnaast wordt na aanzien van de winkelgrootte het extra assortiment toegevoegd. Dus, hoe groter de winkel, hoe breder het assortiment.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:52:24 #181
33969 babsjuh
pi_34599964
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

De grote ah's hebben sowieso een groter assortiment dan de kleinere...
Dat hoop ik toch voor ze

Maar kennelijk maak ik niet goed duidelijk wat ik bedoel. Ik, als klant, ga er van uit dat als ik iets bestel bij Albert.nl, de bezorgservice van o.a. Albert Heijn, ik ALLE producten die winkels van AH aan zouden kunnen bieden als ze er de ruimte in de schappen voor hadden, kan bestellen.
Als dan vervolgens een aantal van mijn favoriete producten zowel in de winkel ALS op albert.nl niet meer verkrijgbaar zijn, dan ga ik er van uit dat ze compleet uit het assortiment van AH verdwenen zijn. Of heb ik het dan compleet mis?

Ik heb het dus niet over het assortiment van grote(re) versus kleine(re) winkels, maar over het totale assortiment van AH.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_34600301
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:52 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Dat hoop ik toch voor ze

Maar kennelijk maak ik niet goed duidelijk wat ik bedoel. Ik, als klant, ga er van uit dat als ik iets bestel bij Albert.nl, de bezorgservice van o.a. Albert Heijn, ik ALLE producten die winkels van AH aan zouden kunnen bieden als ze er de ruimte in de schappen voor hadden, kan bestellen.
Als dan vervolgens een aantal van mijn favoriete producten zowel in de winkel ALS op albert.nl niet meer verkrijgbaar zijn, dan ga ik er van uit dat ze compleet uit het assortiment van AH verdwenen zijn. Of heb ik het dan compleet mis?

Ik heb het dus niet over het assortiment van grote(re) versus kleine(re) winkels, maar over het totale assortiment van AH.
Blijkbaar snap jij niet wat wij bedoelen. Albert.nl kan alleen de artikelen leveren uit het BASISassortiment (voor zover ik weet, tenminste) Als jou product uit het basisassortiment is gehaald, dan kan het heel goed zijn dat het niet meer bestelbaar is bij Albert.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 00:07:37 #183
33969 babsjuh
pi_34600584
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:00 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Blijkbaar snap jij niet wat wij bedoelen. Albert.nl kan alleen de artikelen leveren uit het BASISassortiment (voor zover ik weet, tenminste) Als jou product uit het basisassortiment is gehaald, dan kan het heel goed zijn dat het niet meer bestelbaar is bij Albert.nl
Ah kijk, dat verandert de zaak. JIj/jullie hadden het echter alleen over grote versus kleine(re) winkels, over albert.nl werd niet gesproken.

Maar of bijvoorbeeld sissi fruitmania perzik echt compleet uit het assortiment is gehaald of dat het nog wel besteld kan worden door een winkel, hoe kom ik daar dan achter? Vragen in de winkel heeft zo weinig zin. Men weet het niet, wil het niet weten laat staan navragen of je wordt maanden achtereen aan het lijntje gehouden om dan te horen te krijgen dat het product niet meer geleverd wordt.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  maandag 30 januari 2006 @ 00:12:43 #184
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_34600767
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:45 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Flem geen idee van het winkelproces in een supermarkt. Het los bestellen van producten doen wij al in tijden niet meer, dat is allemaal geautomatiseert. Los bestellen kan alleen nog in gevallen van klant-bestellingen en andere redenen om extra dingen te bestellen.
Ik doelde hier op:
quote:
  maandag 30 januari 2006 @ 00:14:43 #185
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_34600839
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:41 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Verander zeuren dan maar in dat ze de situatie van een winkel beter moeten begrijpen. Overigens kunnen sommige klanten echt verschrikkelijk zeuren, ook tegenover 15-jarige jongens die er niets vanaf weten en er ook niets aan kunnen doen. In winkels met duizenden producten èn klanten is het gewoon goed mogelijk dat er vakken leeg zijn. Soms zijn er ineens klanten die tien stuks van één soort kopen, en nee je kunt niet alles drievoudig op voorraad hebben.
pi_34601518
Viel mij laatst ook op dat bepaalde producten ineens niet meer in de schappen stonden bij de lokale AH. Bijv. Euroshopper Multivitaminendrank. Daar hebben ze niet echt een alternatief voor. Schap bleef gewoon leeg, dus ik dacht dat de voorraad wel weer aangevuld wordt. Niet dus Zo mis ik nog wel wat artikelen.

Denk dat ik me ook es ga orienteren op andere supermarkten. Nadeel is dat die AH lekker dichtbij is, dus dan ga ik er al automatisch heen. Er zit ook nog een Super bij mij in de buurt, maar die heeft ook al niet zo'n best assortiment.

Big time troubles dus
  maandag 30 januari 2006 @ 00:39:44 #187
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_34601601
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef Palomar het volgende:
Viel mij laatst ook op dat bepaalde producten ineens niet meer in de schappen stonden bij de lokale AH. Bijv. Euroshopper Multivitaminendrank. Daar hebben ze niet echt een alternatief voor. Schap bleef gewoon leeg, dus ik dacht dat de voorraad wel weer aangevuld wordt. Niet dus Zo mis ik nog wel wat artikelen.

Denk dat ik me ook es ga orienteren op andere supermarkten. Nadeel is dat die AH lekker dichtbij is, dus dan ga ik er al automatisch heen. Er zit ook nog een Super bij mij in de buurt, maar die heeft ook al niet zo'n best assortiment.

Big time troubles dus
Bij een andere supermarkt gebeurt het wellicht net zo. Daar veranderen ze ook wel eens bepaalde dingen in het assortiment, lijkt me. Als 't goed is staan er bij de AH altijd wel bordjes 'Dit artikel gaat binnenkort uit het assortiment' bij producten, kun je nog snel wat inslaan .
pi_34603144
Dus Euroshopper cola gaat uit het assortiment?

Hallelujah, mijn gebeden zijn verhoord!
pi_34603164
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:39 schreef Flem het volgende:

[..]

Bij een andere supermarkt gebeurt het wellicht net zo. Daar veranderen ze ook wel eens bepaalde dingen in het assortiment, lijkt me. Als 't goed is staan er bij de AH altijd wel bordjes 'Dit artikel gaat binnenkort uit het assortiment' bij producten, kun je nog snel wat inslaan .
Niet meer dus. Tenminste, zo lijkt het. 1 Product kocht ik zowat elke dag, Ipsei gezondheidsdrankachtigiets, en van de ene op de andere dag stonden er AH ijsthee flesjes.
Is ook met andere producten. Dan verwijderen ze het en gooien de boel in een kast vol met 35% korting producten en op de oude plaats wordt iets anders neergezet. Of je vindt ze, net als die Ipsei, nergens meer terug terwijl er eerst écht nog voldoende stond.
pi_34604103
quote:
Op maandag 30 januari 2006 02:12 schreef Dimmie het volgende:

[..]

Niet meer dus. Tenminste, zo lijkt het. 1 Product kocht ik zowat elke dag, Ipsei gezondheidsdrankachtigiets, en van de ene op de andere dag stonden er AH ijsthee flesjes.
Is ook met andere producten. Dan verwijderen ze het en gooien de boel in een kast vol met 35% korting producten en op de oude plaats wordt iets anders neergezet. Of je vindt ze, net als die Ipsei, nergens meer terug terwijl er eerst écht nog voldoende stond.
Ipsei liep echt voor geen meter. Is waarschijnlijk daarom ook bij jouw plaatselijke AH uit het assortiment gegaan.
pi_34604410
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef Skinnymike het volgende:

[..]

Het vruchtensappenvak wordt de komende weken voller, ze hebben namelijk net een nieuwe indeling gekregen en moeten nog beter worden ingestuwd, vandaar

En psst, je weet dat je alleen met toestemming in een winkel foto's mag maken he
Sorry hoor, maar zo staan er dus meerdere schappen in de winkel erbij. En je kan overal wel een antwoord op hebben, maar het feit blijft dat ik mijn Sisi Fruitmania niet meer kan kopen, jij zegt dat de winkels niet voller kunnen, en de vakken momenteel bijna leegstaan. Mijn foto spreekt boekdelen: De winkels zitten momenteel niet vol...
pi_34605711
Tis gewoon dat de vakkenvullers 1 a 2 keer per week een paar uur werken en niet weten wat de aanbiedingen zijn van de week. (wordt ook niet verteld, ook geen overzicht in de kantine) en verder schijt aan de winkel hebben. Vind je het gek, we moeten gewoon zo snel mogelijk die colli's in de winkel rauschen en thats it.
pi_34605833
quote:
Op maandag 30 januari 2006 08:00 schreef dahei het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zo staan er dus meerdere schappen in de winkel erbij. En je kan overal wel een antwoord op hebben, maar het feit blijft dat ik mijn Sisi Fruitmania niet meer kan kopen, jij zegt dat de winkels niet voller kunnen, en de vakken momenteel bijna leegstaan. Mijn foto spreekt boekdelen: De winkels zitten momenteel niet vol...
er was net een verandering in geweest daarom was ie wat leger
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34610755
Doet de AH het toch niet zo goed, ik hoor dit soort verhalen van heel veel mensen.
Het enige voordeel van de Ah vind ik nu nog dat ze tot 2200 uur en op koopzondagen open zijn en dat ze lekkere wijn hebben die regelmatig in de aanbieding is. In alle andere gevallen doen we al niet eens meer moeite om er te komen sinds de aardappelschotel van aviko (italiaans), ananasjam, bepaalde knorr wereldgerechten (die van AH zelf zijn echt niet te eten), haribo winegumdingetjes, grote containervuilniszakken en nog een aantal andere dingen waar ik nu even niet op kom, uit het assortiment hebben gehaald. Zelfs mijn moeder, die al 20 jaar ALTIJD alleen maar naar de AH ging is nu maar overgeschakeld naar de Coop, simpelweg omdat de AH de juiste producten niet meer heeft. Beetje jammer hoor, want ook mijn vriend en ik gaan nu naar de Coop, die al deze dingen wel heeft, de schappen wel gevuld heeft, zelfs vaak nog goedkoper is en het personeel nog wel tijd heeft om vragen vriendelijk te beantwoorden.
En als ik zie dat al mijn oud-collega's nu verspreid zijn over de andere filialen in Arnhem en ze zich daar als een stel stresskippen rotwerken, ben ik blij dat ik ontslag heb genomen.
Tja je moet blijkbaar wat om het hoofd boven water te houden, of de winst op peil te houden...

Oh ja en ik vraag me af, waarom liggen de pasta's niet allemaal bij elkaar maar de ene helft bij de zeg maar 'mediterane' producten en de rest bij de chicken tonights?
  maandag 30 januari 2006 @ 13:48:14 #195
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34611695
Schitterend dat gejank om bepaalde artikelen die uit het assortiment gaan; vreet je toch wat anders?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:10:45 #196
33969 babsjuh
pi_34612337
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef matthijst het volgende:
Schitterend dat gejank om bepaalde artikelen die uit het assortiment gaan; vreet je toch wat anders?
Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar als je voor een heel gezin boodschappen doet en van iedereen zo'n beetje de voorkeuren weet, dan wil je gewoon wel weten of een product tijdelijk niet geleverd wordt of kan worden OF dat het totaal uit het assortiment is. Als het er niet is vreten ze inderdaad maar wat anders, maar als "men" bij AH vragen over producten wel of niet leverbaar niet kan of wil beantwoorden dan zoek ik toch mijn heil bij een winkel waar ze dat in ieder geval WEL uitzoeken.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_34612569
Ik werk zelf bij de Appie en het verhaal van die Euroshoppers komt me niet echt bekend voor moet ik zeggen.

Ik weet wel dat bij de drogisterijafdeling alle Euroshoppers eruit zijn gehaald en vervangen door eigen merk. Maar dat is gedaan omdat door de prijsverlagingen van het eigen merk er vrijwel geen prijsverschil meer zat tussen Euroshopper en AH.

Noem eens een paar Euroshopper artikelen die je niet meer kan krijgen?
Het kan zijn dat als je in een kleine winkel boodschappen doet dat er inderdaad wat minder hardlopende producten uit zijn gehaald.

En wat sisi fruitmania betreft. Het zal me niks verbazen als die eruit is. Dat artikel liep echt voor geen meter....
pi_34613059
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:15 schreef voodoolady het volgende:
Oh ja en ik vraag me af, waarom liggen de pasta's niet allemaal bij elkaar maar de ene helft bij de zeg maar 'mediterane' producten en de rest bij de chicken tonights?
Dat is echt al jaaaaaaren zo, maar waarom? Ik heb echt geen idee. Persoonlijk zou ik de meter met rijst dan omruilen voor de Grand Italia meter (mediterane prod.) Zodat alles idd bij elkaar komt te liggen.
pi_34613663
quote:
Bij de Albert Heijn temnste bij ons is het zo, dat als er te weinig is dat er ook handmatig word bijbesteld maar over het algemeen gewoon automatisch en mocht er wat gejat zijn, jammer dan, dan word de vooraad met de handterminal aangepast in de avond als de vulploeg vban 6 tot 9 begint met het vullen van de restanten.
pi_34613694
quote:

[..]

Zo weinig, wij het dubbele....

(Albert Heijn)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')