Compleet niet waar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Sorry, maar die andere was eerder...
Onze enige kans is Jumparound, maar die heeft zijn kans met de bingo laten lopen, misschien komt hij nog een keer en krijgt hij een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar dat is ook balen,zo komen we nooit van Holt af.
Welek berichtjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
Zijn nou al mijn berichtjes verloren gegaan![]()
![]()
of alledriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Onze enige kans is Jumparound, maar die heeft zijn kans met de bingo laten lopen, misschien komt hij nog een keer en krijgt hij een nieuwe kans.
Hij mag haar neerknuppelen, verdrinken in de jacuzzi, of gewoon wurgen. Ruime keuze lijkt mij![]()
Maar niet doodmakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Onze enige kans is Jumparound, maar die heeft zijn kans met de bingo laten lopen, misschien komt hij nog een keer en krijgt hij een nieuwe kans.
Hij mag haar neerknuppelen, verdrinken in de jacuzzi, of gewoon wurgen. Ruime keuze lijkt mij![]()
Die beertjes op de computer vind ik lief.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef Athalon het volgende:
Dit is dan niet de nieuwste kat, maar een kater die met recht overal zijn plekje vindt
[afbeelding]
Mhhmm ik zoutniewetequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |