zijn er ook andere honden dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Is mijn schuld Sjet, ik ben daar mee begonnen, maar zoals ik al zei, we hebben het in dit geval over hele foute , mislukte honden.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ach, dan heb je gevoel dat je toch niet helemaal alleen ben, ik zit de hele dag tegen mijn katten te zwetsen, die kijken je aan van "het busje komt zo" maar de nieuwste aanloper, zit de godsganze dag naast mijn toetsen bord, vanochtend schrok zij zich wild toen de Tron begon te schieten
![]()
ik vind alles primaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Sjet het volgende:
Nou... ik was laatste poster![]()
Vind mij TT veeeeeeeeeeeeeeeeeel beterder![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:46 schreef Sjet het volgende:
Nou... ik was laatste poster![]()
Vind mij TT veeeeeeeeeeeeeeeeeel beterder![]()
dat zeggen ze, maar zo zie ik het nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef Athalon het volgende:
Ach Honden hebben een baas en katten personeel
Gezellig tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:45 schreef Athalon het volgende:
Ik zal er aan denkennu komt net mijn moeder binnen zeilen om koffie te leuten en het gebak op te schaften
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef regenworm het volgende:
Regie rot eens op met die Holt.
We hebben nu wel genoeg Artis beelden gehad.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef Manu82 het volgende:
hier verder
[BB SC 206] De Viool-ondergoed show
Het is toch werkelijk geen porum. Kijk nou eens hoe dat mens er bij ligt !quote:
Compleet niet waar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Sorry, maar die andere was eerder...
Onze enige kans is Jumparound, maar die heeft zijn kans met de bingo laten lopen, misschien komt hij nog een keer en krijgt hij een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar dat is ook balen,zo komen we nooit van Holt af.
Welek berichtjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
Zijn nou al mijn berichtjes verloren gegaan![]()
![]()
of alledriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Onze enige kans is Jumparound, maar die heeft zijn kans met de bingo laten lopen, misschien komt hij nog een keer en krijgt hij een nieuwe kans.
Hij mag haar neerknuppelen, verdrinken in de jacuzzi, of gewoon wurgen. Ruime keuze lijkt mij![]()
Maar niet doodmakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Onze enige kans is Jumparound, maar die heeft zijn kans met de bingo laten lopen, misschien komt hij nog een keer en krijgt hij een nieuwe kans.
Hij mag haar neerknuppelen, verdrinken in de jacuzzi, of gewoon wurgen. Ruime keuze lijkt mij![]()
Die beertjes op de computer vind ik lief.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef Athalon het volgende:
Dit is dan niet de nieuwste kat, maar een kater die met recht overal zijn plekje vindt
[afbeelding]
Mhhmm ik zoutniewetequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |