1, doe wat aan je nederlandsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef PatjeDoN het volgende:
Hoi,
Ik heb een beetje een probleem..
Ik heb via een soort van profielensite (funkyhunks/babes) en daar even niet over seiken..
Maar goed, ze vroeg mijn MSN. Leuk. Hebben hele tijd goed contact enzo, SMSen dag en nacht..
En nou komt het probleem.. Ik heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld, terwijl ik haar nog nooit gezien heb![]()
![]()
Is dit normaal? en binnenkort ga ik naar haar toe, maar om nou speciaal daarvoor een abo te kopen (een retourtje kost ¤22,70) lijkt me ook niet echt.. normaal
naja hoop dat dit duidelijk genoeg is, reacties waar ik aan heb worden op prijs gesteld (¤22,70)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:31 schreef PatjeDoN het volgende:
en de ware, enzo.. en die prut die je alleen hoord in fabeltjes en sprookjes..
Kost je een euro of 45 geloof ik, gewoon aan het loket bij de ns te verkrijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:32 schreef PatjeDoN het volgende:
Oeh!! waar haal je een voordeelkaart btw? en hoe duur is dat?..
55 euro.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kost je een euro of 45 geloof ik, gewoon aan het loket bij de ns te verkrijgen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:44 schreef outcast_within het volgende:
Seiken
Ik bied 25euro inclusief verzenden
Zie vijf posts omhoog.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:42 schreef PatjeDoN het volgende:
wat zei je Bakkes?
Halloquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:24 schreef PatjeDoN het volgende:
Hoi,
Zeg het eens, jongen.quote:Ik heb een beetje een probleem..
Zal ik niet doen.quote:Ik heb via een soort van profielensite (funkyhunks/babes) en daar even niet over szeiken..
Gezelligquote:Maar goed, ze vroeg mijn MSN. Leuk. Hebben hele tijd goed contact enzo, SMSen dag en nacht..
Neen, niet echt normaal nee.quote:En nou komt het probleem.. Ik heb nog nooit zoveel voor iemand gevoeld, terwijl ik haar nog nooit gezien heb![]()
Is dit normaal?
Als je iets voor haar voelt terwijl je haar nog nooit IRL gezien hebt, wat dus niet normaal is, is zo`n kaartje WEL normaal hoor. Als ze echt jou ware is, maken die 22 euros ook niet veel meer uit.quote:en binnenkort ga ik naar haar toe, maar om nou speciaal daarvoor een abo te kopen (een retourtje kost ¤22,70) lijkt me ook niet echt.. normaal
Dit was m dan.quote:naja hoop dat dit duidelijk genoeg is, reacties waar ik aan heb worden op prijs gesteld (¤22,70)
Laat haar tippelen. Dan kan ze jouw treinkaartjes betalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef PatjeDoN het volgende:
neee ik zit altijd in geldnood door mijn gallige BEL en SMS verslaving :-X
en erm.. ik moest nog een xtje lachen..
Pardon?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef PatjeDoN het volgende:
Mod, please delete some of the sick fucked minds, die opmerking van Bakkes wees naar friggin kinderPEDOFILIE
ZE IS 15quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Laat haar tippelen. Dan kan ze jouw treinkaartjes betalen.
Helemaal niks psychologisch. En wat is het probleem!?!?!??!!quote:
TSK. Zo goedkoop ben ik niet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:59 schreef Aventura het volgende:
Ik wou dat ik de ware liefde vond, en dat hij maar 22,50 euro van me verwijderd was. Koopie
Achja, iedereen zn eigen plekkie hé.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Geboortedatum: 1991-07-30
D:QW#D:!##@:DRWE:DFES:FDS: F:D
D:D
D:!!!!! AHAHAHAHAHA.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
Geboortedatum: 1991-07-30
D:QW#D:!##@:DRWE:DFES:FDS: F:D
D:D
D:!!!!! AHAHAHAHAHA.
quote:1990-06-18
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef Cardinoz het volgende:
kerel ga d'r gewoon heen. kost je 22 euro en dan zie je wel weer verder. en niet naar t gezeik van de rest luisteren
Dit had je niet zelf kunnen bedenken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
dat zijn posts waar je wat aan hebt
als hier een eer-systeem op fok was, dan had ik je ge-eerd..
iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:11 schreef Sylvana het volgende:
jemig mensen, jullie zijn zelf ook puber geweest, brandt hem niet zo af joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |