Ik denk niet dat het lang zou boeien. iig geen 24 afleveringen langquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef Laniboekje het volgende:
Als bijv. een soort van laatste seizoen zou het leuk zijn om te zien hoe alle characters hun leven weer gaan oppakken na al die dagen op een eiland gezeten te hebben. I.p.v. zeg maar al die flashbacks.. nu meekijken hoe het ze zal verlopen en dan einde.
Dat vind ik persoonlijk wel een leuk idee.
Maar dan is het nieuwe en unieke er best wel vanaf. Ik vraag me af of een tweede serie dan nog wel zou blijven boeien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
Op zich zouden ze het 3 seizoenen met deze groep kunnen doen zeg maar om vervolgens een andere plek te gebruiken voor een nieuw soort "eiland" met andere mensen.
Dus dat de crew elkaar afwisselt, Het verhaal achter deze groep is voorbij, enter de volgende
De dozenfabriek is daarna pas, wat er intussentijd is gebeurd (dus hoe hij in de rolstoel terecht is gekomen) weten we nog niet maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel zien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nog even over aflevering 3, ik ben Locke's draadje even kwijt, in de flashbacks heeft hij dus nu die relatie met 'Peggy Bundy'zeg maar. Maar daar kan hij lopen. Maar wanneer hij op reis gaat is hij in een rolstoel, maar volgens mij zat hij ver daarvoor,dus nog voor dat kidneygedoe, toen hij nog op de dozenfabriek werkte, ook al in een rolstoel. Hoe zat dat ook alweer chronologisch gezien?
In seizoen 4quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De dozenfabriek is daarna pas, wat er intussentijd is gebeurd (dus hoe hij in de rolstoel terecht is gekomen) weten we nog niet maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel zien.
Oneens. Ze droegen oude kleren, lange baarden en een gare boot. Zagen er niet uit alsof ze van de bewoonde wereld afkwamen, naar mijn meningquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef karoltje het volgende:
(..) terwijl die mannen op de boot er gewoon uitzagen of ze van de bewoonde wereld afkwamen. (..)
Ik meende haar al te herkennen als Peggy, maar wist het niet zeker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nog even over aflevering 3, ik ben Locke's draadje even kwijt, in de flashbacks heeft hij dus nu die relatie met 'Peggy Bundy'zeg maar.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Xurk het volgende:
Waarom sleepte eentje trouwens een teddybeer mee? Ik dacht even dat het Walt was, die nu ook een "Other" was geworden [door die ziekte waar Rousseau het over had?], maar dat lijkt me sterk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gamedemon op 11-03-2006 17:59:01 ]RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Dat was Locke, in de moestuin. Hij zei dat hij nooit meer iets kwijt was, omdat hij gestopt was met zoeken. En wat zijn Sun en Jin nog schattig als ze net bij elkaar zijn. Wat is er mis gegaan tussen die twee?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Eveli het volgende:
Oh en trouwens: als dit topic vol is, weet ik nog wel een mooie titel voor het volgende deel: [Lost-NL] #4 Everthing lost, get's found Volgens mij was Jack (of toch niet) het die dat zei tegen Sun toen ze haar ring kwijt was.
Hij is voor haar vader mensen in elkaar gaan slaan e.d.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:16 schreef bloempjuh het volgende:
Wat is er mis gegaan tussen die twee?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Zeg... dat is een spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje opletten, dit is het Nederlandse topic![]()
erm nee? dat is dezelfde aflevering toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zeg... dat is een spoiler...![]()
Beetje opletten, dit is het Nederlandse topic
Toch maar even tussen spoiler-tags zetten hoor. Je denkt te ver vooruit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee? dat is dezelfde aflevering toch?
anders is het mijn fout
De aflevering waar jij het over hebt wordt pas over 2 weken uitgezonden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee? dat is dezelfde aflevering toch?
anders is het mijn fout
Ja, die was hilarischquote:
Doe dan aub wel correct Engels als je zo'n interessante titel wil.quote:Oh en trouwens: als dit topic vol is, weet ik nog wel een mooie titel voor het volgende deel: [Lost-NL] #4 Everthing lost, get's found Volgens mij was Jack (of toch niet) het die dat zei tegen Sun toen ze haar ring kwijt was.
En ze lijken me nou ook niet types die met een bootje de zee opgaan om een kind te stelen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:53 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat voor soort mensen The others nou zijn. Ze liepen allemaal op blote voeten enzo het lijken mij een soort van oer mensen ofzo.
Het eiland moet trouwens ook wel erg groot zijn als je allemaal van die groepen hebt die elkaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:27 schreef Eveli het volgende:
Van die 'tailies' dachten we eerst toch ook dat het 'the Others' waren? Misschien is dr nog wel zo'n groepje mensen op dat eiland, die er misschien al langer zitten?
Done,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Toch maar even tussen spoiler-tags zetten hoor. Je denkt te ver vooruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met 'dank' aan de Televizier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |