komt nog welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik doe ook niet aan KEL meetings, en dat wou ik graag zou houden
als mod kun je ook nog leuk user zijn, als admin nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
[..]
komt nog welop een gegeven moment gaat het mod-schap je vervelen en wil je doorgroeien
![]()
![]()
Maar je zit wel meer online dan anders volgens mijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als mod kun je ook nog leuk user zijn, als admin niet
ik ben werkloos popquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je zit wel meer online dan anders volgens mij!
Toch zie ik je meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben werkloos popen van anderen krijg ik juist te horen dat ik minder online ben
En als zwaret werkloze had ik 200 posts per dag, als blauwe 150.
Wat wel waar is, dat ik nu meer PTA topics bekijk
nog steeds niet gevonden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben werkloos popen van anderen krijg ik juist te horen dat ik minder online ben
En als zwaret werkloze had ik 200 posts per dag, als blauwe 150.
Wat wel waar is, dat ik nu meer PTA topics bekijk
uiteraard, wie immerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toch zie ik je meer![]()
Of het blauwe valt teveel op.
Je bent trouwens toch wel op zoek naar een baan?
Ga je het forum overnemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard, wie immer
en je ziet me meer omdat ik nu in twee subbfora meer kom waar jij ook komt, gekkie
En dan toch mod worden op fok!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al een forum, heb ik mn handen vol aan
In welke zin?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan toch mod worden op fok!
Hoe gaat het eigenlijk?
ben jij gecracht?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In welke zin?
Ik ben blij dat ik nog compleet ben, na mn fietscrash
nee, mn achterwiel ontplofte tijdens het fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ben jij gecracht?![]()
dacht dat iemand je fiets wou stelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |