wanneer heb jij voor het laatst een concert bezochtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef N.icka het volgende:
Waar heb je het over???
servicekosten op concertkaartjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:53 schreef N.icka het volgende:
Waar heb je het over???
En dan krijg ik er niet eens concertkaartjes bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
Valt hard mee, ik betaal 100 euro servicekosten per maand.
100? Ik 140!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ik betaal nooit , ik krijg altijd vrijkaartjesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst een concert bezocht![]()
ik krijg er wel wijf bij die af en toe de trap schoonpoetst.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
En dan krijg ik er niet eens concertkaartjes bij.
Pff, ik betaal wel zo'n 243,67 euro's!quote:
Verwerk het dan gewoon in de prijs!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik denk dat de mensen die achter het loket werken ook graag willen eten.
wat is dan het verschil? niets toch zekerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Verwerk het dan gewoon in de prijs!
Moet je maar niet in een appartement gaan wonen. (Nog erg laag trouwens, 100 euro).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:54 schreef QyRoZ het volgende:
serviceflatquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
(maar dan halen ze wel je vuilnis voor de deur op en brengen ze je post)
What the fuck? Ik betaal 240 euro huur. Servicekosten paar euro ofzoquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:08 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Ach, tis wel lekker rustig hier![]()
Ik krijg anders gewoon netjes een verantwoording aan het eind van het jaar met een specificatie van de kosten zoals energie gezamelijk ruimten, onderhoud/energie lift, schoonmakers die 2x in de week komen, etc.quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:52 schreef StefanP het volgende:
Servicekosten bij een appartement zijn echt diefstal, ongelofelijk gewoon.
egt?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Pietklaaso het volgende:
die service kosten zijn egt dikke onzin (op kaartjes dan he)
Dat valt dan idd reuze mee. Maar er zijn ook appartementen waar je 100-150+ euro mag betalen, en dat is enkel en alleen voor servicekosten! Vroegah kon je van zo'n bedrag de huur zelf betalen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 04:30 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik krijg anders gewoon netjes een verantwoording aan het eind van het jaar met een specificatie van de kosten zoals energie gezamelijk ruimten, onderhoud/energie lift, schoonmakers die 2x in de week komen, etc.
Maar het gaat ook maar om een tientje in de maand, plus weer 80 euro terug aan het eind van het jaar ofzo
Wtf, hebben ze het weer verhoogt...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Tegenwoordig de normale prijs voor servicekosten: ¤ 4,05.
Inflatie jongen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |