goeden spitsen zijn het ook. maar er is geen chemie. geen cement tussen de bakstenen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Het blijven goede spitsen bij Ajax. Ik ben voorzichtig.
Een paar stevige tackles en een paar opstootjes tussen de spelers mogen wat mij betreft best zondag!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Geweld heeft NIETS met voetbal te maken.
Zoietsquote:Op maandag 30 januari 2006 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Een paar stevige tackles en een paar opstootjes tussen de spelers mogen wat mij betreft best zondag!
Dit kan helaas pas volgend seizoen:quote:
Mooi filmpje!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:17 schreef JaWi het volgende:
Dit kan helaas pas volgend seizoen:
http://video.google.com/videoplay?docid=5764765874906135772&q=jaap+stam
alleen zet Blind die spitsen overal in het veld neerquote:Op maandag 30 januari 2006 19:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
goeden spitsen zijn het ook. maar er is geen chemie. geen cement tussen de bakstenen.
Hele wedstrijd 1-1 en dan in de 91e minuut trapt Rosenberg de 1-2 erinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:11 schreef Suijk het volgende:
1-1. Echt zo'n uitslag waar niemand wat aan heeft.
Nu nog hopen dat je de wedstrijd krijgt te zien...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:12 schreef M0NTANA het volgende:
Kaart is binnen!
Dat vroeg ik me ook af over de 15 wachtenden achter me bij de ticketboxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat je de wedstrijd krijgt te zien...
Dat risico loop je niet, wanneer je kaarten haalt in Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af over de 15 wachtenden achter me bij de ticketbox.
Ik had alleen de verkoper zelf voor mequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat risico loop je niet, wanneer je kaarten haalt in Zuid-Holland.
Ik ook, en heb dan ook twee schitterende lichtgroene exemplaartjes voor me liggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had alleen de verkoper zelf voor me.
Voor zo ver je 1-0 simpel kunt noemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:54 schreef hippo-clippo het volgende:
ik denk dat het een simpele 1-0 wordt...
in ieder geval niet zo billenknijpend in de slotfasequote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Voor zo ver je 1-0 simpel kunt noemen
Dat zou best nog wel eens waar kunnen zijn . . .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:07 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
in ieder geval niet zo billenknijpend in de slotfase![]()
Een beetje zo'n scenario als tegen psv, alleen dan minder spannend en in de laatste minuten nog wat opstootjes bij die andere club uit frustratie![]()
Dat was zo'n mooi moment hehe, Heel dat tyfus United over de rooie haha!quote:
quote:Is Pontus Farnerud de nieuwe speler van Feyenoord?
Volgens onze contacten is er gisterenavond laat een speler aangekomen op Schiphol die door een delegatie van Feyenoord is opgehaald. Om welke speler het gaat, is nog niet volledig duidelijk. Mogelijk betreft het de Zweed Pontus Farnerud. Hij komt momenteel uit voor het Franse Strasbourg. Eerder speelde hij voor Monaco en Landskrona.Tegenover Helsingborgs Dagblad bevestigde de middenvelder de contacten met Feyenoord. De Rotterdammers zouden hem voor de rest van het seizoen kunnen huren met een optie tot koop.
Farnerud zou in ieder geval passen in het korte profiel dat Erwin Koeman gaf bij Studio Voetbal.
Die staat hier al ---> Het Feyenoord topic #129 - Heracles oprollen!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef rotskibo het volgende:
bron: feyenoord.netwerk.to
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |