waterstof atoom is idd da masterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef De_Handelaar het volgende:
hetgeen wat het universum heeft opgezet is wel masters .
Kingdom, dus lijkt God mij geen communist maar een koning of onderdaan van een andere koning. Of moet ik dat weer niet letterlijk lezen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef KritischBlikje het volgende:
"It is easier for a camel to pass through the eye of a
needle than for a rich man to enter the kingdom of God" (Matthew 19:24)
Nope zuurstof was de eerste brandstof van een ster dan waterstof. En er komen ook andere elementen vrij bij dat proces. De basis van het leven is niet god maar de sterren.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef funkmaster het volgende:
[..]
waterstof atoom is idd da master![]()
Geen Castroïsme?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Tafkahs het volgende:
Kies er zelf maar een uit dan,
* Marxisme-leninisme
* Stalinisme
* Trotskisme
* Maoïsme
* Titoïsme
Klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Of moet ik dat weer niet letterlijk lezen
Damnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:10 schreef KritischBlikje het volgende:
En Adolf Hitler was een begenadigd banjo-speler.
[afbeelding]
Dat wel.
iets beter opletten bij scheikunde...door botsing van waterstofatomen ontstonden helium (2 protonen) etc. het begon allemaal met dat ene protontjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nope zuurstof was de eerste brandstof van een ster dan waterstof. En er komen ook andere elementen vrij bij dat proces. De basis van het leven is niet god maar de sterren.
God knuffelen lijkt me minder pijnlijk dan zo'n brandende gasbol.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:10 schreef Megumi het volgende:
De basis van het leven is niet god maar de sterren.
Dat woord neigt volgens mij naar malthusianismequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |