Ook een erg toffe jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:37 schreef Merovingian het volgende:
soundtrack van Civilization 4
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef Tomasso het volgende:
Zelda : OoT. Of Zelda : MM.
Ico - you were there vermoed ik dat je bedoeld. Was ook eerste wat bij mij opkwam ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ico
-Het nummer bij de credits![]()
Als iemand daar de naam van heeft hou ik me aanbevolen![]()
Tja...Angelo Badalamenti hè....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:11 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond de soundtrack van Fahrenheit wel erg puik eigenlijk, vooral de originele werken pasten perfect bij de game. Dat is er nou eentje die ik graag op CD zou hebben
.
Ik heb niet alleen het nummer van Ico, maar ook de soundtrack zelf gewoon op CD.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ico
-Het nummer bij de credits![]()
Als iemand daar de naam van heeft hou ik me aanbevolen![]()
De dvd-audio van Splinter Cell: CT is echt om van te watertanden zo goed.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef HAL9000S het volgende:
- Metroid Prime
- Silent Hill (alle delen)
- Splinter Cell 3
En die mening deel ik met jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja...Angelo Badalamenti hè....
Da's niet voor nix sinds jaren één van mijn favoriete componisten voor films (en sinds Fahrenheit dus ook voor een game!)
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:37 schreef Merovingian het volgende:
soundtrack van Civilization 4
JAH!!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef Retuobak het volgende:
Zou ik bijna Omikron: The Nomad Soul vergeten. ERG toffe soundtrack van David Bowie en Reeves Gabrels, zeer zeker een van de beste soundtracks ooit. Vooral de title track New Angels of Promise is een erg lekkere plaat die perfect bij de sfeer van de game past.
Oh, dat weet ik niet meer...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:58 schreef Retuobak het volgende:
En naar concerten van Bowie kon gaan ingame natuurlijk
mag ik je even heeeeel hartelijk bedankenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ico - you were there vermoed ik dat je bedoeld. Was ook eerste wat bij mij opkwam ja.
Deze dus: http://rapidshare.de/file(...)were_there-.mp3.html
Dat is waar ook! weet je misschien waar ik die van AoE III kan downloaden?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Age of Empire reeks heeft altijd goede deuntjes.
Oh ja, ik heb nog een paar deuntjes van de SoR2 OST op m'n mp3 speler staan. "Under Logic" is de beste.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:07 schreef Genjuro het volgende:
de YS-series
Streets of rage 2 en 3
Zelda op de gameboy
Moet je even op google zoeken naar "Age of Empires" en "midi"quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:35 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Dat is waar ook! weet je misschien waar ik die van AoE III kan downloaden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |