ik heb met mijn eigen ogen gelezen dat ze bestaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:36 schreef menesis het volgende:
ik
k zie niet 123 een wip section...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:36 schreef BasOne het volgende:
Voor de geintresseerden (en mijn laatste projectje staat in het WIP gedeelte)
http://www.3d-palace.com
Dat is dus echt niet lang eej. 12 uur is al veel langer. En sommige renders doen er 24 uur over. Ik zou willen dat alle renders 2-5 minuten duurdenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:57 schreef menesis het volgende:
beetje lopen stunten met de haar functie van 3ds max 8
[afbeelding]
Wel irritant dat het zo lang duurt om te renderen (naja 2-5 minuten op n 5 jaar oude laptop maar toch) want dan kun je niet echt lekker spelen met de knoppen (wat ik altijd graag doe)
edit:
de eerste versie was overigens ook wel leuk
[afbeelding]
Ok, het haar ziet er al stukken beter uit. Probeer het gezicht ook wat meer diepte te geven. Het lijkt wat platjes. De mond heb je vrij plat gemaakt. Terwijl deze met een bolling je gezichtcontour volgt. Net zoals de oogleden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef menesis het volgende:
hehe ja ok, maar ik probeer het altijd zo kort mogelijk te maken tijdens de het maken van de scene om dan pas op het laatste moment 'dure' rendertechnieken te gebruiken...
naja deze duurde al 17 minuten
[afbeelding]
Niet gek, al komt ze nog wel wat stijfjes over.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:04 schreef menesis het volgende:
Beetje dooie boel hier![]()
Of zitten jullie stiekem ook allemaal op tweakers?![]()
naja ik had dus nog een filmpje gemaakt:
xvid, 1,8Mb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |