de zwaarste poule van de kwalificatie rondequote:1. Frankrijk
2. Italië
3. Oekraïne
4. Schotland
5. Litouwen
6. Georgië
7. Faerøer
ben bang dat je Oekraïne een beetje onderschat...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Frankrijk en Italië gaan makkelijk door.
Ik moet nog zien of ze het ook kunnen brengen tegen Italië.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ben bang dat je Oekraïne een beetje onderschat...
Ik ook, en Frankrijk wordt weer overschat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
Ik schat Oekraïne op dit moment hoger in dan Frankrijk...
Drie bedoel je? Wie is de vierde dan volgens jou?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef AirRaid het volgende:
4 kandidaten die gaan strijden om de positie 1 en 2
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Lionheaad het volgende:
Schotland zou een leuke outsider kunnen zijn...
Italie, Frankrijk Oekrainë zijn de drie grotequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Drie bedoel je? Wie is de vierde dan volgens jou?
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:49 schreef 456 het volgende:
Hm... Wordt idd lastig voor Faroer dit keer om het te halen...
Wordt niet gepland, word geloot he.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 teams die de laatste 8 haalden op het WK.
Lekker gepland
Maar wel via een gewogen systeem.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:44 schreef Solstice het volgende:
[..]
Wordt niet gepland, word geloot he.
Dat was ook erg slechtquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:53 schreef Heero87 het volgende:
En iedereen maar lachen toen België twee jaar terug 1-1 speelde tegen Litouwen.
Ach, Litouwen de numero 65 vd wereld. Luxemburg numero 195e vd wereld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:50 schreef twi het volgende:
We zijn in elk geval niet het lachertje van Europa. Da's Italie, die ondanks 7 minuten blessuretijd niet van Litouwen weet te winnen: 1-1.
pfew! ik schrok wel toen ik hoorde dat ze achterstondenquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Italie nog steeds 1-1!
Ze worden inderdaad gesplitst van elkaar door landen als Trinidad & Tobagoquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ach, Litouwen de numero 65 vd wereld. Luxemburg numero 195e vd wereld.
Valt wel mee dus.
Ach, met zo'n keeper als Georgie gisteren, die staat te dromen bij de 1e 2 goals en de 3e goal die een collega verdediger erin schiet zou ik nie tna 90 minuten te snel conclusies gaan trekken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:11 schreef Marseille het volgende:
3-0 voor Frankrijk![]()
![]()
allez les bleus! ben nu in Frankrijk dusd dat maakt het alleen maar leuker![]()
Mag ik even gelijk van de gelegenheid gebruik maken om die mensen uit te lachen die in het begin van dit topic vonden dat Frankrijk overschat wordt en nooit deze poule zal doorkomen![]()
Ach, de Litouwers hadden zat aan tijdrekken gedaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:52 schreef twi het volgende:
7 minuten blessuretijd. Zo hebben ze zich ook naar de WK titel gekocht, maar toen werkte het wel
1 2 3 4 5 6 7 | 2. Georgia 2 1 0 1 6 - 3 3 3. France 1 1 0 0 3 - 0 3 4. Italy 1 0 1 0 1 - 1 1 5. Lithuania 1 0 1 0 1 - 1 1 6. Ukraine 0 0 0 0 0 - 0 0 7. Faroe Islands 2 0 0 2 0 - 12 0 |
1 2 3 4 5 6 7 | 2. France 2 2 0 0 6 - 1 6 3. Georgia 3 1 0 2 8 - 6 3 4. Ukraine 1 1 0 0 3 - 2 3 5. Lithuania 2 0 1 1 2 - 3 1 6. Italy 2 0 1 1 2 - 4 1 7. Faroe Islands 2 0 0 2 0 - 12 0 |
Je vergeet Oekraine even?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef VoreG het volgende:
Italie wordt gewoon 2e, die halen Schotland echt nog wel in.
O ja die zijn er ook nogquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet Oekraine even?
Ja, van de knoflookvreters. Da's dan weer jammer.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:21 schreef fanneke het volgende:
Die spaghetivreters verloren met 3-1.
Heerlijk!
![]()
Sicuro! En ik voorspel dat de azzurri in de eindronde ook nog eens heel ver gaan komen!quote:Op donderdag 7 september 2006 04:58 schreef BramKVO het volgende:
lol, ik lees hier al zaken als 'Italie mag het vergeten'![]()
Noteer : Italie gaat gewoon naar het EK
Onterecht verloren finale?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef Marseille het volgende:
hahaha wraak genomen op de onterechte verloren finale !! Die spaghetti vreters zijn afgemaakt!!
Eruit? Ze zijn net 2 wedstrijden onderweg.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:09 schreef Hrvat het volgende:
Goed dat die Italianen eruit liggen.
Hopelijk komt er een ploeg die LEUK voetbal speelt in de plaats.
Daar heeft Italie niks van laten zien tijdens het vorige WK. Denderend en overtuigend waren ze zeker niet.
Eruit 'gaan' liggen dan.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:19 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Eruit? Ze zijn net 2 wedstrijden onderweg.
Dus omdat jij vindt dat er tegen portugal gebasht wordt mag je het tegen iedereen en alles doen? Beetje rare kijk op dingen heb je. Als je nou gewoon wegblijft uit een topic waar je toch niks nuttigs aan toe wil voegen (want dat kun je vást wel), dan is er ook niks aan de hand. Kleine kwestie van respect, niemand zit te wachten op gescheld. Mij (ons) hoor je ook niet op Kroatië schelden.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:21 schreef Hrvat het volgende:
Heb je nooit topics gelezen over Portugal tijdens het WK?
Dan doe ik niets vreemd, vriend.
Ik wacht gerust af en blijf denken wat ik denk, of dat voor jou nu lekker uitkomt of niet, je m'en fou.
nee ik volg alle franse wedstrijden via TF1 en de fransen speelden wéér beter dan de italianen; alleen is dat nu ook eindelijk aan de score te zien..quote:Op donderdag 7 september 2006 14:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Onterecht verloren finale?
Afgemaakt?
En dat heb je allemaal vanaf je teletekst schermpje?
De lelijke rebound-doelpunten en doelpunten gemaakt uit buitenspelpositie meegeteld?quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:45 schreef Marseille het volgende:
[..]
nee ik volg alle franse wedstrijden via TF1 en de fransen speelden wéér beter dan de italianen; alleen is dat nu ook eindelijk aan de score te zien..
de franswen scoren tenminste.. en over mooi spel moet je als pro-italie helemaal niks zeggen! Heb je ook Frankrijk-Georgie gezien? Frankrijk domineerde 90 minuten lang en dit franse elftal speelt zeer aanvallend. Zoals het nederlands elftal hoort/ graag wil spelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:48 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
De lelijke rebound-doelpunten en doelpunten gemaakt uit buitenspelpositie meegeteld?.
Ik heb het niet over mooi spel, ook niet over pro-italië. Ik vond de doelpunten tegen italië alleen nogal tegenvallen. Dan was het ene doelpunt van Gilardino mooier, dat was in elk geval nog prutswerk van de verdediging. Geen geluk dat de grensrechter niet vlagt en dat henry zo scheel schiet dat-ie via cannavaro erin vliegt. Dan kunnen ze verder heel dominant en goed voetbal spelen, ik zeg ook niks negatiefs over bijv. Ribery, die kan retegoed spelen namelijk, maar ik vind het een magere overwinning ook al werd het 3-1. Dan is het niveauverschil écht zo groot niet.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef Marseille het volgende:
[..]
de franswen scoren tenminste.. en over mooi spel moet je als pro-italie helemaal niks zeggen! Heb je ook Frankrijk-Georgie gezien? Frankrijk domineerde 90 minuten lang en dit franse elftal speelt zeer aanvallend. Zoals het nederlands elftal hoort/ graag wil spelen.
Die keeper van Georgie deed nog net geen stap opzij op het moment dat de schoten kwamen, om van de eigen goal maar niet te spreken. Verder gebeurde er niet veel.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:51 schreef Marseille het volgende:
Heb je ook Frankrijk-Georgie gezien? Frankrijk domineerde 90 minuten lang
Dat scheelt, anders had ik kant moeten kiezen voor óf italië óf shevchenkoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schotland - Frankrijk wordt leukOekraine zonder Sjevsjenko.
Als Italië niet thuis van de Oekraïne wint dan heeft het een heel groot probleem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
Dan lijkt me dat Italië die broodnodige overwinning wel zal kunnen behalen.
Frankrijk zou normaal gesproken relatief eenvoudig van de Schotten moeten kunnen winnen, zou je zo denken.
Ik ook, maar zo ver vooruit zullen ze wel niet denkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:13 schreef VoreG het volgende:
Oekraine en Schotland op het wk zie ik wel zitten
Frankrijk had ik al voorspeld bij de loting. Voor Italië gaat t ook lastig worden idd, hoewel ze nu wel van Oekraïne gaan winnen (met 1-0 natuurlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:54 schreef trepper het volgende:wat klote voor Italie en Frankrijk. Dachten ze dat allen Oekraine voor problemen kon zorgen, gaat Schotland zich er ook nog mee bemoeien. Ik voorzie een gigantische stunt op het einde van deze poule en dan bedoel ik dat of Frankrijk of Italie het niet gaat redden.
uit een pingel nogquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Frankrijk had ik al voorspeld bij de loting. Voor Italië gaat t ook lastig worden idd, hoewel ze nu wel van Oekraïne gaan winnen (met 1-0 natuurlijk).
En een volledig terechte pingel, aangezien de Oekrainse verdediger gewoon stond te slapen, Toni vor hem kwam om vrij in te kunnen koppen en hij hem uit wanhoop maar vast hield.quote:
1 2 3 4 5 6 7 | France 3 2 0 1 6 - 2 6 Italy 3 1 1 1 4 - 4 4 Lithuania 3 1 1 1 3 - 3 4 Georgia 3 1 0 2 8 - 6 3 Ukraine 2 1 0 1 3 - 4 3 Faroe Islands 3 0 0 3 0 - 13 0 |
Zijn er vaak bij maar gaan dan na de eerste ronde al naar huis.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:42 schreef Ricky_ het volgende:
Hoe lang is Schotland nu al niet gekwalificeerd geweest? Het zou nu zomaar eens kunnen gebeuren.
Ze hebben dan last van heimweequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn er vaak bij maar gaan dan na de eerste ronde al naar huis.
Dat was met dat schitterende verhaal van een Hearts fan die onwijs graag wou gaan met wat vrienden maar dat thuis niet ter sprake durfde te brengen, z'n vrouw vond dat ie al meer dan zat tijd spendeerde aan voetbal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
1998 bij het WK waren ze er nog bij.
Ze hebben dan wel twee kwalificaties niet hoeven spelen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Eerste uitnederlaag in een kwalificatieserie voor de Fransen in veertien jaar las ik.
Is er een EK geweest in Frankrijk?quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze hebben dan wel twee kwalificaties niet hoeven spelen.
nee maar een wereldkampioen moet zich pas sinds 2002 kwalificeren zoals de anderenquote:
Ja, maar het ging hier om nederlagen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:09 schreef AminBen het volgende:
in de kwalificatie voor het WK 2006 herinner ik me wel gelijkspelletjes bij Israel en Zwitserland. Ook thuis toen gelijk tegen die 2 en Israel.![]()
Alleen als ze winnen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Blijft Schotland zonder puntverlies?
Eerder een dikke blunder van de keeper.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:58 schreef Henkmanz het volgende:
Mooie goal van de Rossi, dikke poeier.
Maar daarom was het nog wel een dikke poeierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Eerder een dikke blunder van de keeper.
1 2 3 4 5 6 7 | Schotland 4 3 0 1 9 (9-3) Italia 4 2 1 1 7 (7-5) Oekraine 3 2 0 1 6 (5-4) Litouwen 3 1 1 1 4 (3-3) Georgie 4 1 0 3 3 (9-9) Faeroer 4 0 0 4 0 (0-18) |
Opdat (quote:Op zondag 18 maart 2007 22:17 schreef Radegast het volgende:
Hup Oekraine, hup Schotland!
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Opdat () italie (
) lekker thuis blijft
![]()
campioni del mondoooooooooquote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Opdat () italie (
) lekker thuis blijft
![]()
1 2 3 4 5 6 7 | 2. Scotland 4 3 0 1 9 - 3 9 3. Italy 4 2 1 1 7 - 5 7 4. Ukraine 3 2 0 1 5 - 4 6 5. Lithuania 3 1 1 1 3 - 3 4 6. Georgia 4 1 0 3 9 - 9 3 7. Faroe Islands 4 0 0 4 0 - 18 0 |
Schandalig dat het "grote" Italië afhankelijk zou moeten zijn van Schotlandquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:59 schreef Henkmanz het volgende:
Schotland moet verliezen, anders moet italië nog flink aan de bak.
de bal is rond he, kan alle kanten opgaan. Het 'grote' italië heeft zijn eerste wedstrijden in deze poule gespeeld onder druk van het calciopoli schandaal, en die eerste wedstrijden gingen dan ook niet echt lekker. Ze hebben ook het WK gewonnen terwijl ze nauwelijks wisten te winnen van Australië. Je kan dan praten over het al dan niet verdienen van een kampioenschap(of -ticket) maar feit is dat alles kan gebeuren in voetbal, hoe sterk of slap een team ook isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Schandalig dat het "grote" Italië afhankelijk zou moeten zijn van Schotland.
Die dus iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:20 schreef dndiek het volgende:
Litouwen - Frankrijk op Eurosport trouwens
Mooi zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:54 schreef AminBen het volgende:
Schotland en Oekraine blijven de punten pakken.![]()
Erg leuk, hoop in ieder geval dat Frankrijk de dupe wordt... en als Italie schijtvoetbal speelt mogen ze ook wegblijvenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:54 schreef AminBen het volgende:
Schotland en Oekraine blijven de punten pakken.![]()
Frankrijk wordt 1e denk ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erg leuk, hoop in ieder geval dat Frankrijk de dupe wordt... en als Italie schijtvoetbal speelt mogen ze ook wegblijven
1 2 3 4 5 6 7 | Schotland 5 4 0 1 12 (11-4) Oekraine 4 3 0 1 9 (7-4) Italia 4 2 1 1 7 (7-5) Litouwen 4 1 1 2 4 (3-4) Georgie 5 1 0 4 3 (10-11) Faeroer 5 0 0 5 0 (0-20) |
Dat kon wel eens tot op de laatste dag spannend worden, deze poulequote:Op zondag 25 maart 2007 16:13 schreef dndiek het volgende:
Nieuwe stand:
[ code verwijderd ]
28/03/07 Grp B Ukraine 18:00 Lithuania
28/03/07 Grp B Georgia 20:00 Faroe Islands
28/03/07 Grp B Italy 20:50 Scotland
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hup Schotland en Oekraïne voor woensdag.
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:43 schreef AminBen het volgende:
[..]
Opdat () italie (
) lekker thuis blijft
![]()
Hoelaat?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Italie - Schotland is live op BBC2.
Toniquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
Tony scoort de 1-0
quote:B Faroe Islands 19:45 Italy
B Lithuania 21:00 Georgia
B France 21:00 Ukraine
quote:Italië richting Faeroër zonder tweetal
Italië neemt het tegen de Faeroër Eilanden op zonder Massimo Ambrosini (foto) en Gianluca Zambrotta. Beide spelers blijven lichtgeblesseerd achter in hun vaderland.
Naar verwachting kan het duo wel meedoen als Italië het woensdag opneemt tegen Litouwen. De regerend wereldkampioen moet overigens nog flink aan de bak om kwalificatie voor het EK van 2008 te bewerkstelligen. In groep B staat het Zuid-Europese land teleurstellend vierde.
Nou, dan wordt het nog moeilijk voor Italiëquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef dndiek het volgende:
1-0 Frankrijk Ribery
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1 Frankrijk 6 5 0 1 15 14 - 2 2 Italië 6 4 1 1 13 11 - 6 3 Oekraïne 6 4 0 2 12 8 - 6 4 Schotland 6 4 0 2 12 11 - 6 5 Litouwen 6 2 1 3 7 4 - 5 6 Georgië 7 2 0 5 6 13 - 13 7 Faeröer 7 0 0 7 0 2 - 25 |
Ach, het blijft Litouwen. Daar kun je toch wel van winnen, ook als je wat minder speelt.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hopelijk is Italie wat scherper woensdag, anders voorzie ik puntverlies.
Grote landen hebben tegen zulke landen altijd problemen met fatsoenlijk voetballen. Op het WK had Italië het ook zwaar met de VS en Australië. Ik heb wel vertrouwen dat Italië doorgaat, maar ik ga niet op de feiten vooruitlopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, het blijft Litouwen. Daar kun je toch wel van winnen, ook als je wat minder speelt.
Thuis heeft Italië toch ook gelijk gespeeld tegen Litouwen, dus ik zou niet zomaar van een overwinning uitgaan. Aan de andere kant lijkt het me sterk dat een topland als Italië zich twee keer laat verrassen door Litouwen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, het blijft Litouwen. Daar kun je toch wel van winnen, ook als je wat minder speelt.
Kan die Platini niet even heel snel de *insert hier een hoop Haagse ziektes* krijgen?quote:Platini: Shut up, Totti!
The war of words around Francesco Totti’s Italy sabbatical continues with Michel Platini insisting he should just “shut up and play.”
The Roma captain has caused controversy with his decision to abandon international football after winning the 2006 World Cup, supposedly due to fitness concerns.
Yet despite having a metal plaque in his ankle, he has become Serie A’s top scorer with 26 goals and leader in the race for the Golden Shoe for European hitmen.
“The decision is up to Roberto Donadoni,” said UEFA President Platini. “I can be certain that if I were the Coach, I would have called Totti and told him to shut up and play.”
quote:Diarra: You're all cheats!
After Raymond Domenech’s touchline ban, France midfielder Lassana Diarra accused Italy of being a nation of "provokers and cheats.”
The Arsenal player has cranked up the tension on an already boiling Euro 2008 qualifier at San Siro on Saturday evening.
Coach Domenech (pictured) will be in the stands after UEFA confirmed his one-match touchline ban for falsely accusing Italy of “buying the referee” in a 1999 Under-21 encounter.
“The matter is closed as far as I am concerned,” noted the tactician after today’s verdict. “I will be in the stands and have no further comment to make. In England the managers are often in the stands, although I’ll be a bit higher up…”
The searing rivalry between the two nations hit new levels this evening, as France and Arsenal midfielder Diarra launched a stinging attack on the World champions.
“Everyone knows the reputation the Italians have is of cheats and provokers,” he was quoted as saying in the ‘Gazzetta dello Sport.’
“The important thing is not to fall into their traps. I am a black man and in Italy we often get insulted, not just by the fans, but also by the players. Having said that, the situation does seem to be improving.”
Diarra may well be referring to the incident several years back when Patrick Vieira had a furious row with Lazio’s Sinisa Mihajlovic.
The two men have put it behind them now and work together at Inter, where Serb Mihajlovic is now Roberto Mancini’s assistant manager.
The former Chelsea midfielder, now at Arsenal, continued his incredible attack on Italian football.
“It doesn’t matter if Domenech won’t be on the bench, because he will follow us until the last minute and then his staff knows what to do,” added Diarra.
“Italy have Gennaro Gattuso and Andrea Pirlo, but we have Claude Makelele and Vieira. I really don’t think the Azzurri have the stronger pairing.”
The final moment of the interview set to raise eyebrows in the peninsula seemed like a self-fulfilling prophecy.
“It will be difficult at San Siro, because the atmosphere will be very tense.”
Anders open even een topic 'Fransen en voetbal, wat moeten we ermee?'quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:06 schreef DIGGER het volgende:
Echt, in no time hebben ze het voor elkaar, ik heb geen grotere hekel aan welk ander land dan ook qua voetbal, dan zoals aan die kutFransen
Daar heeft hij wel een goed punt.quote:- Italie moest maar eens op e.o.a. manier gereduceerd worden in het aantal CL plaatsen
quote:Groep B: Schotland blijft in race voor EK-ticket
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 8 september om 18:10
Frankrijk en Italië zijn nog lang niet van Schotland af. De ploeg van bondscoach Alex McLeish voegde wederom drie punten toe aan het totaal door in eigen huis met 3-1 te winnen van Litouwen, en klimt zelfs naar de tweede plaats.
Klik hier!
Twee treffers na rust betekenden wederom de volle buit voor de Tartan Army. Stephen McManus en James McFadden brachten de thuisploeg in veilige haven, nadat het bij rust de 1-1 stand nog op het scorebord prijkte.
Ondanks een rake kopbal van Kris Boyd wisten de gasten namelijk verrassend terug te komen op Hampden Park. Tomas Danilevicus benutte een strafschop, nadat teamgenoot Saulius Mikoliunas tegen de grond werd gewerkt door Darren Fletcher.
Na de onderbreking schoot McManus een kwartier voor tijd van dichtbij de 2-1 binnen, McFadden verdubbelde de marge vijf minuten later door van afstand prachtig raak te schieten.
Door de overwinning passeert Schotland Italië weer op de ranglijst, en staat het land nu tweede. De Italianen komen vanavond nog in actie tegen de koploper van groep B: Frankrijk.
Het mooiste zou zijn als Oekraine nog over de Fransen en de Italianen gaan en samen met de Schotten naar het EK gaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Zou geweldig zijn als Schotland of Italie of Frankrijk thuis zou kunnen houden
En dan heb ik een voorkeur dat de Fransen op hun bek gaan
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Zou geweldig zijn als Schotland of Italie of Frankrijk thuis zou kunnen houden
En dan heb ik een voorkeur dat de Fransen op hun bek gaan
Zou geweldig zijn als Schotland Italie thuis zou kunnen houden
Mwah, MotM was in mijn ogen Barzagli. Ook Zambrotta en Cannavaro waren goed.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:45 schreef NumberNine het volgende:
Italië - Frankrijk 0-0, ondanks Pirlo, die weer meester van het middenveld was.![]()
Zou geweldig zijn als Schotland Frankrijk thuis zou kunnen houden
quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:14 schreef DIGGER het volgende:
Verder zat Marco Materazzi op de Tribune met z'n dochtertje en een "I love Paris"shirtje aan
Dan heb je gewoon echt humorquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 13:39 schreef AminBen het volgende:
In Kiev gaat Oekraine vol d'rop tegen die pizzavreters2-0
Net goed voor die arrogante kut :Fransequote:
Hij is inderdaad absoluut niet de kapitein die op dit moment aan het roer moet staan. Hopelijk ziet de FIGC dat nog in, voor het fout gaat voor (of op) het EKquote:Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef Afunados het volgende:
Spannende avond zeg![]()
Maar met Donadoni wordt het toch niks met Italië volgend jaar
Buiten dat, de Schotten laat het toch afweten als het er op aankomt.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Net goed voor die arrogante kut :Franse
Nu hopen dat ze nog 1 slippertje maken en Italie en Schotland samen naar het EK kunnen, al acht ik die kans bijzonder klein gezien het simpele programma van deFransen
"Zijn" is toch wat anders dan "hopen" ?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:49 schreef tong80 het volgende:
Digger als je in een Ierse pub kijkt met veel Schotten om je heen ben je dan plots voor Schotland ?
Je bent altijd voor elk eiland land. Maar ook voor Italië. Verder voor elk land dat tegen Nederland speelt.
Niet als ze tegen Italie spelen.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:49 schreef tong80 het volgende:
Digger als je in een Ierse pub kijkt met veel Schotten om je heen ben je dan plots voor Schotland ?
Je bent altijd voor elk eiland land. Maar ook voor Italië. Verder voor elk land dat tegen Nederland speelt.
1 2 3 4 5 6 7 | 2. Italië 9-20 (15- 7) 3. Frankrijk 9-19 (15- 3) 4. Oekraïne 8-13 (10- 9) 5. Litouwen 9-10 ( 7-11) 6. Georgië 9- 7 (14-15) 7. Faeröer 9- 0 ( 3-29) |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |