Nee, voor de eindronde.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is voor de kwalificatie?
Zal wel vragen of TT aangepast kan worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Dit is voor de kwalificatie?
leuke wedstijden:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef addictivebeat het volgende:
het worden allemaal kutwedstrijden
1995 is nu bijna 11 jaar geleden.quote:Van Wit-Rusland hebben ze al eens verloren...
En die thuiswedstijd tegen ze was 0-0 gebleven zonder Youri Mulder.
Weet ik, maar toen hadden we ze ook onderschat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
1995 is nu bijna 11 jaar geleden.
Je moet niemand meer onderschatten, zelfs Andorra niet. Als je dat doet, mis je geheid de scherpte die Andorra wél heeft (voor hun doen) om ze kapot te spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen hadden we ze ook onderschat.
Kan nu weer gebeuren.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef SocialDisorder het volgende:
tof, heb ik eindelijk eens werk waarbij ik de kwalificatie wedstrijden kan kijken, zijn het kut-wedstrijden.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef addictivebeat het volgende:
het worden allemaal kutwedstrijden
Volgens Nu.nl heeft Oranje daar nooit tegen gespeeld. Meteen maar een mailtje naar ze gestuurd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Albanië is de moeilijkste!
Wees blij dat ze het foutloos verbeterd hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef DeTolk het volgende:
Wat een hufters bij Nu.nl. Wel het bericht aanpassen maar een bedankje ho maar!
- Ja ok. ze passen het tenminste aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het foutloos verbeterd hebben
On topic: Van Basten is een geboren bondscoach, prima geregeld weer
quote:Van Basten: 'We mogen niet klagen'
27/1/2006 14:57
Bondscoach Marco van Basten is tevreden met loting van de kwalificatie voor het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland. Nederland moet het in Groep G opnemen tegen Albanië, Bulgarije, Luxemburg, Roemenië, Slovenië en Wit-Rusland.
'We mogen niet klagen', aldus de eerste reactie van Van Basten, 'we hebben goed geloot. Roemenië kennen we uiteraard nog van de kwalificatiereeks voor het WK in Duitsland. Afgaande op de stand op de FIFA-ranglijst hebben zij van onze tegenstanders de beste papieren.'
'Bulgarije is een ploeg die kan voetballen. Verder denk ik dat we van de andere tegenstanders normaal gesproken wel kunnen winnen.'
Op donderdag 16 februari gaan de voetbalbonden van de landen uit Groep G met elkaar rond de tafel zitten om een speelschema in elkaar te zetten. De eerste speelronde staat gepland voor zaterdag 2 september 2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |