Heb jij je plastuit dan in je broekzak zitten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:13 schreef nixxx het volgende:
wat een mooi metafysische omschrijving van het man-zijn...
Ohja, even inspringen op je laatste post.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Hey, ik was nog niet klaar met mijn pleidooi...sluiten ze t topic..![]()
Heb ik iets verkeerd gezegd? hehe
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Mokster het volgende:
Ik ga nu in mijn lunch gordijnen uitzoeken voor in de babykamer!![]()
Zelfmoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stel het eens voor de volgende keer als je bij je schoonouders aan tafel zit.
Wellicht krijg je nog toestemming ook!![]()
Gordijnen.. bab.. ba... babyka... wat?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Mokster het volgende:
Ik ga nu in mijn lunch gordijnen uitzoeken voor in de babykamer!![]()
eh jahaa..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:13 schreef Pheno het volgende:
Ga vooral door!
Wat heb jij in godsnaam op jullie date met Moks gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gordijnen.. bab.. ba... babyka... wat?!![]()
nee.. dieper denken.. vrouwen willen ons alleen om onze plastuit, en die moet dan ook maar meteen voorhanden zijn, hence de broekzak.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij je plastuit dan in je broekzak zitten?![]()
er is dus nog hoop voor onze hurkende medemens? (lees hier: vrouwen)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, even inspringen op je laatste post.
Ik las nog dat de plastuit door een ander bedrijf wordt overgenomen, dus niet getreurd.
Ik kan toch heul geen babytjes maken met Moks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam op jullie date met Moks gedaan?![]()
Noujah, ik denk dat het wederom geen succes zal gaan worden. Maar goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
er is dus nog hoop voor onze hurkende medemens? (lees hier: vrouwen)![]()
Ja en ik vermoed dat jij daar meer vanaf weet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan toch heul geen babytjes maken met Moks.![]()
Ze is gewoon vreemdgegaan.Wat een slet.
Dan zou ik niet zo geschokt hebben gereageerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en ik vermoed dat jij daar meer vanaf weet.![]()
Allemaal showquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan zou ik niet zo geschokt hebben gereageerd.![]()
Succes genoeg om het bedrijf over te nemen...mischien wordt t binnenkort wel flink gehyped..(reclame op tv, naast de tampon en incontinentie reclame....met bauwe vloeistof?)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Noujah, ik denk dat het wederom geen succes zal gaan worden. Maar goed.
Dat was een mislukte poging om ons om de tuin te leiden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan zou ik niet zo geschokt hebben gereageerd.![]()
Alsof Moks me nog niet genoeg heeft gekwetst, begin jij ook nog eens te zeiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was een mislukte poging om ons om de tuin te leiden.![]()
zonder plastuitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof Moks me nog niet genoeg heeft gekwetst, begin jij ook nog eens te zeiken.![]()
afgezien van je fascinatie voor neanderthalersquote:
Ik loop inderdaad nog achter ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
afgezien van je fascinatie voor neanderthalers
Je hebt gelijk, ik had me nu liefdevol en begrijpend moeten opstellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof Moks me nog niet genoeg heeft gekwetst, begin jij ook nog eens te zeiken.![]()
Precies. Maar nu is het te laat. Dit vergeef ik je NOOIT!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had me nu liefdevol en begrijpend moeten opstellen.![]()
neanderthalers waren nog echte mannen... die metrosexuelen van tegenwoordig..quote:
Gekrenkt is toch echt het foute woord. Je bewijst alleen maar meer dat je een jankzak bent die niets kan hebben. Fucking wonder dat jij single bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft je toch diep gekrenkt.![]()
* topic in bookmarks plaatst...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Precies. Maar nu is het te laat. Dit vergeef ik je NOOIT!!
Inderdaad! Vroeger was alles beter!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
neanderthalers waren nog echte mannen... die metrosexuelen van tegenwoordig..![]()
je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad! Vroeger was alles beter!
En dat weet jij omdatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad! Vroeger was alles beter!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
neanderthalers waren nog echte mannen... die metrosexuelen van tegenwoordig..![]()
Die is wel heel makkelijk hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat het vroeger beter was, en dat het alleen maar slechter wordt nu?
Bij de neanderthalers kon je nog bij de sjamaan aan komen met een dood konijn en dan maakte ie je beter.. das pas een top zorgstelselquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
Iedereen weet toch dat het vroeger beter was, en dat het alleen maar slechter wordt nu?
Geen wachtlijsten, persoon-gerichte aanpak. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bij de neanderthalers kon je nog bij de sjamaan aan komen met een dood konijn en dan maakte ie je beter.. das pas een top zorgstelsel
ik zet je op de lijstquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer kom jij in berenvel en met je knots mij aan mijn haren je grot in sleuren?
Nee, konijnen aten we gewoon op. Lelijke vrouwen offerden we wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bij de neanderthalers kon je nog bij de sjamaan aan komen met een dood konijn en dan maakte ie je beter.. das pas een top zorgstelsel
mijn to-do lijstquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil ook eens drogredenen gebruiken. Laat me!
Ik ben toch niet zwart?quote:
Nixxx, pushing the boundaries!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
to-do-lijst heeft nog nooit zo fout geklonken.
's geheimquote:
soort van..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:35 schreef Tranceptor het volgende:
To-do-list is ook je 'Niet Haalbaar'-lijst?
quote:
Ik heb al de hele dag pauze, niet zeuren jaquote:
waarin? 'werk'quote:
Ik ook, af en toe wat dingen opruimen hier, wasje opvouwen, stofzuigenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag pauze, niet zeuren ja![]()
Op zich kan alles me gestolen worden eigenlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarin? 'werk', ademen? wees eens specifiek
dan steel ik je bed en je bankrekening welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Op zich kan alles me gestolen worden eigenlijkDusse take your pick
Prima!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan steel ik je bed en je bankrekening wel
dacht dat je zo blij was met je bedquote:
opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waar blijft mn koffie, kutpinguin?![]()
haar geheime liefdequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vraag even of dinges je koffie komt brengen
Das iemand blij maken met een dooie mus...(Of konijn in dit geval..)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen wachtlijsten, persoon-gerichte aanpak. Klinkt goed.
Twist? Waar ben je nu?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das iemand blij maken met een dooie mus...(Of konijn in dit geval..)
Wel idillisch.. Als je ratten of muzen te veel had, kon je ze aan hem kwijt..(dood dan)
sappige roddels graag!quote:
dominomussen moeten dood! Mensen die domino spelen overigens ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat niet die Domino mus..![]()
SC-en is niet nutteloos, het heeft een sociaal doel...kuch..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
dominomussen moeten dood! Mensen die domino spelen overigens ook
Gaat werken ipv nutteloze dingen doen!
Oh wacht, wat doe ik ook alweer
Ja das dus ook een fokking probleem... Mannenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vraag even of dinges je koffie komt brengen
Nou ik was woensdag met Melis in Arnhem, we gingen uit eten en naar de bios.quote:
zonde van t bedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou ik was woensdag met Melis in Arnhem, we gingen uit eten en naar de bios.
Het sloot niet helemaal netjes aan, tijd-technisch gezien, dus gingen we nog even ergens anders wat drinken.
Nou was daar dus een bijzonder lekkere barman. Echt![]()
![]()
Damn.
Nouja, ik hoefde dus niet meer mee naar de film en kon gelijk naar Utrecht vertrekken. Het laatste wat ik te horen heb gekregen is dat ze die barman alle hoeken van d'r kamer heeft laten zien en dat haar bed het hele gebeuren niet heeft overleefd.
*zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |