Het seizoen is toch al verpest, werk maar lekker aan volgend seizoen.quote:
quote:'Hiddink sprak met De Jong'
Guus Hiddink deed woensdag op Schiphol een poging om Nigel de Jong naar PSV te halen, weet het Algemeen Dagblad te melden. De Ajacied koos uiteindelijk voor een vertrek naar het Duitse Hamburger SV. Hiddink wilde De Jong voor het komende seizoen strikken.
Het is de zoveelste mislukte poging van Hiddink om een speler uit zijn woonplaats Amsterdam naar Eindhoven te halen. De coach van PSV probeerde vorig seizoen al onder andere Rafael van der Vaart, Steven Pienaar en Hatem Trabelsi binnen te slepen.
De Jong kon ook kiezen voor een tranfser naar onder andere Tottenham Hotspur, Sevilla en Borussia Dortmund. Hij koos voor HSV.
Dan worden we iig wel makkelijk kampioenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Guus kan beter coach van ajax worden als ie zo onder de indruk is van jullie spelers!
Wat een lading shit extra had 'ie over zich heen gekregen als 'ie wel naar PSV had gegaan. Al had het me met al die huichelachtige zichzelf tegensprekende argumenten van Nigel weinig verbaast als hij naar PSV zou zijn vertrokken, nadat hij zei dat hij nergens anders in Nederland zou gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:32 schreef Suijk het volgende:
Ik had het niet gehoord, maar sta er niet van te kijken!
Met dat grafvoetbal van Eindhoven zeker? Zoals al eerder gezegd, als noodmaatregel vind ik het prima dat we zulk afbraakvoetbal spelen en wat wedstrijden winnen. Maar als dat de lange-termijn planning zou zijn zou ik mezelf toch echt ophangen voordat ik zo geindoctrineerd ben als de PSV'ers nu zijn, die het al niet eens meer lijken te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef S-Two het volgende:
Dan worden we iig wel makkelijk kampioen
quote:Galásek weg om geldkwestie
Tomás Galásek verlaat Ajax om geldredenen. Ajax wilde hem één seizoen laten bijtekenen, terwijl de Tsjech zelf voor twee seizoenen wilde gaan. Uiteindelijk liepen de onderhandelingen op het financiële gebied stuk.
"We kwamen er uiteindelijk financieel niet uit", zegt Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Het verschil tussen vraag en aanbod was te groot."
"Na ons vorige gesprek had ik nog een goed gevoel", blink de middenvelder zelf teurg op de afgelopen onzekere maanden. "Maar ik ben daarna toch weer gaan twijfelen. Toch ben ik trots dat ik zes jaar bij deze club heb mogen spelen. Ik vertrek straks met opgeheven hoofd, dat telt zwaar voor mij."
Busy schedule, he works anytime anywhere.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een zielige vent is die Hiddink zeg, op schiphol de jong proberen te paaien. Bah
Behalve in Eindhovenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Showtime het volgende:
[..]
Busy schedule, he works anytime anywhere.![]()
Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef Jasza het volgende:
Galasek nep zeg, gaat weg om geld pfff.
Idd, ik vind het geen topvoetballer maar wel een goeie gast. Hoop ook wel dat er een mooi afscheid komt voor hem tztquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom nep? Voor een éénjarig contract zou ik ook meer geld willen. Je weet niet wat het aanbod was, wat hij vroeg en wat hij nu verdient.
Maar ik ben niet zo rouwig om zijn vertrek. Zijn beste tijd is voorbij, maar ik vind hem toch echt niet nep.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Galasek is zo bescheiden, het aanbod zal wel hoger hebben gelegen dan de vraag.
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Blind het probleem in de verdediging waarschijnlijk oplost door Heitinga naar het centrum te halen en Boakye vanaf het begin als rechtsback te laten spelen. Dat zou resulteren in de volgende opstelling:
Stekelenburg
Boakye, Heitinga, Maduro, Juanfran
Galasek, Huntelaar, Lindenbergh
Rosales, Charisteas, Rosenberg
quote:28/1/2006 - 'Inter rond met Ajax over Maxwell voor 1 miljoen euro'
(Gepost door RvN)
Volgens de Italiaanse sportsite Sportal is Inter zaterdagmorgen met Ajax tot een akkoord gekomen over de transfer van Maxwell. Inter zou Ajax een miljoen euro betalen voor een directe overgang om zo concurrent Juventus te snel af te zijn. Omdat Inter al het maximaal aantal niet-EU spelers in de geledingen heeft zou hij voor een half jaar uitgeleend worden. Na Ascoli, waarvan de president gisteren al aangaf dat de kans groot is dat Maxwell naar Ascoli komt, wordt nu ook Empoli genoemd als nadrukkelijke kandidaat om Maxwell voor de rest van het seizoen te huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |