abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34506427
Ja een hele aparte, maar ik heb er geen verklaring voor...

Ik raak bestek kwijt... het verdwijnt...

Ik woon op mezelf, alleen. En sinds een hele tijd heb ik nog maar 3 vorken. Dit waren er minstens het dubbele, ongeveer een half jaar geleden is er bestek bijgekomen zelfs, dus volgens mij had ik er 8...

Nu dus nog maar 3, en het is niet het huishoudelijke item dat je in huis 'kwijt' raakt....

Nu is er ook een historie, vroeger toen ik nog bij mijn moeder woonde verdween er ook bestek... toen waren het messen, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wél zeker weet is dat we op een gegeven moment nog maar iets van 2 messen hadden...

Ik kan er geen verklaring voor geven... iemand bekend met verdwijnende spullen waar écht geen verklaring voor is?
Sacrificing autumn tears.....
  vrijdag 27 januari 2006 @ 04:28:01 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34506434
Hetzelfde demonische cia-gesponsorde wezen als degene die onze sokken ontvoerd!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_34506439
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:28 schreef cerror het volgende:
Hetzelfde demonische cia-gesponsorde wezen als degene die onze sokken ontvoerd!
Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...

Hoe raakt men in godsnaam vorken kwijt? En niet 1 nee een stuk of 5...!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 04:29:55 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34506440
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:29 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...

Hoe raakt men in godsnaam vorken kwijt? En niet 1 nee een stuk of 5...!
Oh wacht, je meent het ook nog?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_34506443
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:29 schreef cerror het volgende:

[..]

Oh wacht, je meent het ook nog?
Ja! Dit is echt serieus... ik snap er niks van
pi_34506449
loop een rondje door het huis, en leg alle vorken die je tegenkomt weer in de bestekla!

het resultaat zal werkelijk verbluffend zijn!
pi_34506452
Lijkt me ook niet iets war gejat wordt als er iemand bij je inbreek, tenzij het allemaal zilverwaar is :s
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_34506465
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:31 schreef mcDavid het volgende:
loop een rondje door het huis, en leg alle vorken die je tegenkomt weer in de bestekla!

het resultaat zal werkelijk verbluffend zijn!
Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...

Het is dus uitgesloten dat ze ergens rond slingeren gezien de grootte van mijn huis..
pi_34506501
Nou ik ga even slapen, denken jullie ondertussen maar even mee

pi_34506518
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:33 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...

Het is dus uitgesloten dat ze ergens rond slingeren gezien de grootte van mijn huis..
sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstal

kan het niet zijn dat beesten (honden/katten) ze meenemen?
of dat ze ergens achter de keukenkastjes vallen ofzo?
pi_34506541
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:43 schreef mcDavid het volgende:

[..]

sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstal

kan het niet zijn dat beesten (honden/katten) ze meenemen?
of dat ze ergens achter de keukenkastjes vallen ofzo?
Ik heb 1 kat, maar die heb ik nog nooit met een vork zien sjouwen, en deze kat is er trouwens maar 1 keer in de 2 weken ofzo, ik denk dat we die mogelijkheid rustig kunnen uitsluiten. Vork past niet eens door het kattenluik volgens mij...

En achter een keukenkastje kan niet, keukenblok is tegen de muur aan gekit kan niks achter vallen, ernaast wel, tussen de koelkast en het keukenblok. Daar heb ik zojuist gekeken, geen vork te vinden, wel een theedoek, bedankt
pi_34506557
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:47 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Daar heb ik zojuist gekeken, geen vork te vinden, wel een theedoek, bedankt

scheelt weer een topic!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 05:04:09 #13
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34506600
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:52 schreef mcDavid het volgende:

[..]

scheelt weer een topic!
pi_34506903
Ik ben bang dat je ze in een onbewaakt moment op eet
pi_34507103
Ik woon op kamers en wij zijn ook al heel veel bestek kwijt sinds wij hier kwamen wonen....Vreemd? nee, waar schijnlijk gewoon kweitgeraakt, iets anders kan ik niet bedenken..
  vrijdag 27 januari 2006 @ 07:50:34 #16
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_34507349
weggegooid met etensresten? zo ben ik van mijn dessertlepeltjes afgekomen (op 2 na)
kids gooiden ze weg met de lege danoontjeverpakking.

vervang in dit verhaal dessertlepeltjes met vorken en danoontjes met pizza et voila
a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
pi_34507671
Volgende keer even de Pizzadoos leeghalen voor je 'm met vork en al wegmikt
pi_34508261
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef dizzylizzy het volgende:
weggegooid met etensresten? zo ben ik van mijn dessertlepeltjes afgekomen (op 2 na)
kids gooiden ze weg met de lege danoontjeverpakking.

vervang in dit verhaal dessertlepeltjes met vorken en danoontjes met pizza et voila
Tyfuskinderen!!

Waarschijnlijk, heeft iemand die bij jouw langskomt, een heel ander idee met zijn "Uitzet" sparen...Ten koste van jouw
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
pi_34511228
Ik herken het !
En bij mij is het ook bestek... ( en kindersokjes, maar die worden volgens mij opgegeten door de wasmachine).

Waar het blijft.... geen idee...ik heb met vlagen ook hele vreemde verdenkingen..
Maar tegelijkertijd... ik woon nou eenmaal met 3 anderen in huis.. 2 kinderen en een man.

Ik denk dat als ik een zoektoch door de tuin beneden zou starten... alle vuilniszakken die ooit de deur uit gingen zou nalopen etc... ik een heleboel terug zou vinden.

Eerlijke vraag... ben jij chaotisch ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:32:39 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34511265
Sommige mensen gooien ongemerkt bestek met eten weg. Het is best aannemelijk dat bij dat gedrag een erfelijke component aanwezig is, en het simpelweg in je familie zit om ongemerkt bestek weg te gooien met overtollig eten.
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 11:45:41 #21
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34511650
He,dat heb ik ook een tijd gehad.
Ik weet zeker dat ik geen bestek weggooi.
Ik gaf o.a mn dochter altijd de schuld hoewel zij bij hoog en laag ontkende.
Ik heb het bestek ook nooit meer teruggevonden.

Ik vind het zo gek dat zowat alle vreemde die ik ooit heb meegemaakt hier in dit forum zijn terug te vinden.Dingen waardoor ik zou gaan denken dat ik de enige en gek was. En zie....
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34511944
Mijn zoon heeft een periode gehad dat ie Uri Geller speelde met theelepeltjes. Ze verbogen dan zo erg dat ie ze niet meer terug durfde te leggen en ze ergens neersmeet. Omdat ik nu eenmaal niet zo'n geweldige huisvrouw ben die alles iedere week van z'n plaats haalt, vond ik veeeeeel later overal gebogen theelepeltjes. tot buiten onder het raam aan toe

Op dit moment verdwijnen al mijn gummen en puntenslijpers spoorloos. Dus over een tijd zal ik er opeens wel weer een heleboel hebben.

Onverklaarbare verdwijningen.... ja, heb ik hier ook wel es. Met andere dingen. Dat geeft me wel eens een onrustig gevoel en ik kan het niet verklaren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34514880
Toch kunnen huisdieren hier ook een hele grote rol spelen hoor!
Ik was steeds het sleuteltje van mijn elektrische rolstoel kwijt!
Heb zelfs een schriftelijke waarschuwing gekregen van de persoon van de WVG hier dat ik beter/zuiniger met mijn spullen om moest gaan!
Toen wij echter de speelweide van de honden om lieten ploegen kwamen er ineens 4 te voorschijn.
Wat bleek, mijn soho-hond haalde de sleutel er steeds uit en "verstopte" die dan!
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:39:41 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34515371
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 06:54 schreef Jeweet het volgende:
Ik woon op kamers en wij zijn ook al heel veel bestek kwijt sinds wij hier kwamen wonen....Vreemd? nee, waar schijnlijk gewoon kweitgeraakt, iets anders kan ik niet bedenken..
En ja hoor.. daar is'ie weer! Ivo Positivo!
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik was steeds het sleuteltje van mijn elektrische rolstoel kwijt!
Goh.. dat heb ik nou met mijn mechanische draai-orgel.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34515530
Misschien gooi je ze weg als je eten in de afvalbak gooit?

Dat je tijdens het leegmaken van de resten die op het bord liggen, je vork mee weg gooit?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34515813
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

En ja hoor.. daar is'ie weer! Ivo Positivo!
[..]

Goh.. dat heb ik nou met mijn mechanische draai-orgel.
Fijn dat jij hier waarschijnlijk niet afhankelijk van bent en ik hoop voor jou dat dat ook zo blijft
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34516311
Grin,

ik zou maar eens heel erg boos worden op je huiselfjes en tegen ze zeggen dat ze als de sodemieter je bestek moeten teruggeven.
mama van Myrddin
pi_34516455
Misschien slikt je buurman vorken omdat hij bang is dat ie gepakt wordt door een homo ofzo?
Zijn eigen vorken zijn op, dus komt ie bij jou jatten.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:43:05 #29
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_34517450
mischien in je bank (in de voegen), ik ben ooit 3 maanden lang mijn huissleutels kwijt geraakt geweest (ging toen via de stijger en het raam naar binnen) en die bleken in mijn bank te zitten, samen met bakken geld, en andere zooi waarvan ik het niet eens wist dak ze kwijst was
pi_34520182
Bizar zoiets! Ik heb dit altijd met sokken! Ik gooi ze gezamelijk in de wasmachine! Let er al speciaal op nml, en er komt er maar een weer uit! Pas na lange tijd kan ik de sokkenparen weer bij elkaar brengen!En we hebben er nogal wat hier Snap hier dus ook niets van!
Ken je dat ook dat je bv je mobiel zoekt?
Je zoekt je een ongeluk! Je kijkt wel 10x op dezelfde plek en ineens draai je je om en kijkt nog eens naar de plaats waar je al tig keer hebt gekeken en verdomd hij ligt er wel!!!!!!!!!?

O je bent al maanden iets kwijt, bv een ketting oid, en opeens smorgens ligt hij gewoon pal voor je neus op je nachtkastje ofzo alsof iemand hem daar gewoon heeft neergelegd
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:05:41 #31
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34520390
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Indirah het volgende:
Bizar zoiets! Ik heb dit altijd met sokken! Ik gooi ze gezamelijk in de wasmachine! Let er al speciaal op nml, en er komt er maar een weer uit!
Je stopt heel veel sokken tegelijk in de wasmachine, en er komt er maar 1 weer uit?
pi_34520458
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef Orealo het volgende:

[..]

Je stopt heel veel sokken tegelijk in de wasmachine, en er komt er maar 1 weer uit?
ja soms wat meer maar altijd in paren gaan ze erin , en ze komen er half weer uit, echt maf!
Snap er werkelijk niets van!
pi_34521546
Nou ja, het zal wel nooit opgelost worden, ik dacht ik meld hier het vreemde fenomeen gewoon, wie weet zijn er lotgenoten

En hierboven zegt iemand iets over dat hij iets kwijt is, overal heel goed zoekt en dan blijkt het ergens te liggen waar je al 10 keer hebt gekeken! Dat herken ik ook zeker, alleen is dat wel heel lang geleden
pi_34521687
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Indirah het volgende:
Bizar zoiets! Ik heb dit altijd met sokken! Ik gooi ze gezamelijk in de wasmachine! Let er al speciaal op nml, en er komt er maar een weer uit! Pas na lange tijd kan ik de sokkenparen weer bij elkaar brengen!En we hebben er nogal wat hier Snap hier dus ook niets van!
Ken je dat ook dat je bv je mobiel zoekt?
Je zoekt je een ongeluk! Je kijkt wel 10x op dezelfde plek en ineens draai je je om en kijkt nog eens naar de plaats waar je al tig keer hebt gekeken en verdomd hij ligt er wel!!!!!!!!!?

O je bent al maanden iets kwijt, bv een ketting oid, en opeens smorgens ligt hij gewoon pal voor je neus op je nachtkastje ofzo alsof iemand hem daar gewoon heeft neergelegd
Pas op tv was er een vrouw die was haar trouwring kwijtgeraakt in Nederland, ze stond aan de zuid-afrikaanse kust toen ze ineens ergens op trapte.....het was haar trouwring!

Misschien vind je wel een bestekset ergens op de noordpool, TS
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_34523191
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:26 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Ja een hele aparte, maar ik heb er geen verklaring voor...

Ik raak bestek kwijt... het verdwijnt...

Ik woon op mezelf, alleen. En sinds een hele tijd heb ik nog maar 3 vorken. Dit waren er minstens het dubbele, ongeveer een half jaar geleden is er bestek bijgekomen zelfs, dus volgens mij had ik er 8...

Nu dus nog maar 3, en het is niet het huishoudelijke item dat je in huis 'kwijt' raakt....

Nu is er ook een historie, vroeger toen ik nog bij mijn moeder woonde verdween er ook bestek... toen waren het messen, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wél zeker weet is dat we op een gegeven moment nog maar iets van 2 messen hadden...

Ik kan er geen verklaring voor geven... iemand bekend met verdwijnende spullen waar écht geen verklaring voor is?
pi_34523439
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

En bedankt voor dit verhelderende antwoord
pi_34523612
Topic gestart naar aanleiding van dit artikel?

http://www.sciencedaily.com/releases/2005/12/051223123246.htm
pi_34530098
Mijn moeder verloor jaren en jaren geleden een glas van haar superskleine horloge, en een nieuw glas ervoor was niet verkrijgbaar, jaren later parkeren we de auto op een parkeerplaats en wat ziet ze op de grond? Ze bukt pakt het op en het is het glas van haar eigen horloge!
Op dezelfde parkeerplaats verliest een kennis het pootje van een zonnebril.Normaal gooi je de zonnebril dan weg, maar na 5 jaar parkeren we op die parkeerplaats, diegene bukt en pakt!
Zijn zonnebril pootje die gewoon op de grond lag daar!
Toeval?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 21:12:55 #39
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_34530427
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Indirah het volgende:
Mijn moeder verloor jaren en jaren geleden een glas van haar superskleine horloge, en een nieuw glas ervoor was niet verkrijgbaar, jaren later parkeren we de auto op een parkeerplaats en wat ziet ze op de grond? Ze bukt pakt het op en het is het glas van haar eigen horloge!
Op dezelfde parkeerplaats verliest een kennis het pootje van een zonnebril.Normaal gooi je de zonnebril dan weg, maar na 5 jaar parkeren we op die parkeerplaats, diegene bukt en pakt!
Zijn zonnebril pootje die gewoon op de grond lag daar!
Toeval?
Nee hoor, gewoon leugens.
pi_34532169
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon leugens.
Ik zweer je dat het geen leugens zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_34535188
Rent je kat wel eens gek rond of miauwt hij?
pi_34535399
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef 2030rd het volgende:
Rent je kat wel eens gek rond of miauwt hij?
Alleen als ze aan het spelen zijn, mijn hond daarentegen ziet wel eens iets ja
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:35:35 #43
133629 Mauro