Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:28 schreef cerror het volgende:
Hetzelfde demonische cia-gesponsorde wezen als degene die onze sokken ontvoerd!
Oh wacht, je meent het ook nog?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:29 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...
Hoe raakt men in godsnaam vorken kwijt? En niet 1 nee een stuk of 5...!
Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:31 schreef mcDavid het volgende:
loop een rondje door het huis, en leg alle vorken die je tegenkomt weer in de bestekla!
het resultaat zal werkelijk verbluffend zijn!
sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstalquote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:33 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...
Het is dus uitgesloten dat ze ergens rond slingeren gezien de grootte van mijn huis..
Ik heb 1 kat, maar die heb ik nog nooit met een vork zien sjouwen, en deze kat is er trouwens maar 1 keer in de 2 weken ofzo, ik denk dat we die mogelijkheid rustig kunnen uitsluiten. Vork past niet eens door het kattenluik volgens mij...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstal
kan het niet zijn dat beesten (honden/katten) ze meenemen?
of dat ze ergens achter de keukenkastjes vallen ofzo?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:47 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
Daar heb ik zojuist gekeken, geen vork te vinden, wel een theedoek, bedankt
Tyfuskinderen!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef dizzylizzy het volgende:
weggegooid met etensresten? zo ben ik van mijn dessertlepeltjes afgekomen (op 2 na)
kids gooiden ze weg met de lege danoontjeverpakking.
vervang in dit verhaal dessertlepeltjes met vorken en danoontjes met pizza et voila
En ja hoor.. daar is'ie weer! Ivo Positivo!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:54 schreef Jeweet het volgende:
Ik woon op kamers en wij zijn ook al heel veel bestek kwijt sinds wij hier kwamen wonen....Vreemd? nee, waar schijnlijk gewoon kweitgeraakt, iets anders kan ik niet bedenken..
Goh.. dat heb ik nou met mijn mechanische draai-orgel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik was steeds het sleuteltje van mijn elektrische rolstoel kwijt!
Fijn dat jij hier waarschijnlijk niet afhankelijk van bent en ik hoop voor jou dat dat ook zo blijftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Ticker het volgende:
[..]
En ja hoor.. daar is'ie weer! Ivo Positivo!
[..]
Goh.. dat heb ik nou met mijn mechanische draai-orgel.![]()
Je stopt heel veel sokken tegelijk in de wasmachine, en er komt er maar 1 weer uit?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Indirah het volgende:
Bizar zoiets! Ik heb dit altijd met sokken! Ik gooi ze gezamelijk in de wasmachine! Let er al speciaal op nml, en er komt er maar een weer uit!
ja soms wat meer maar altijd in paren gaan ze erin , en ze komen er half weer uit, echt maf!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je stopt heel veel sokken tegelijk in de wasmachine, en er komt er maar 1 weer uit?![]()
Pas op tv was er een vrouw die was haar trouwring kwijtgeraakt in Nederland, ze stond aan de zuid-afrikaanse kust toen ze ineens ergens op trapte.....het was haar trouwring!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef Indirah het volgende:
Bizar zoiets! Ik heb dit altijd met sokken! Ik gooi ze gezamelijk in de wasmachine! Let er al speciaal op nml, en er komt er maar een weer uit! Pas na lange tijd kan ik de sokkenparen weer bij elkaar brengen!En we hebben er nogal wat hierSnap hier dus ook niets van!
Ken je dat ook dat je bv je mobiel zoekt?
Je zoekt je een ongeluk! Je kijkt wel 10x op dezelfde plek en ineens draai je je om en kijkt nog eens naar de plaats waar je al tig keer hebt gekeken en verdomd hij ligt er wel!!!!!!!!!?
![]()
O je bent al maanden iets kwijt, bv een ketting oid, en opeens smorgens ligt hij gewoon pal voor je neus op je nachtkastje ofzo alsof iemand hem daar gewoon heeft neergelegd![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:26 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Ja een hele aparte, maar ik heb er geen verklaring voor...
Ik raak bestek kwijt... het verdwijnt...
Ik woon op mezelf, alleen. En sinds een hele tijd heb ik nog maar 3 vorken. Dit waren er minstens het dubbele, ongeveer een half jaar geleden is er bestek bijgekomen zelfs, dus volgens mij had ik er 8...
Nu dus nog maar 3, en het is niet het huishoudelijke item dat je in huis 'kwijt' raakt....
Nu is er ook een historie, vroeger toen ik nog bij mijn moeder woonde verdween er ook bestek... toen waren het messen, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wél zeker weet is dat we op een gegeven moment nog maar iets van 2 messen hadden...
Ik kan er geen verklaring voor geven... iemand bekend met verdwijnende spullen waar écht geen verklaring voor is?
Nee hoor, gewoon leugens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:02 schreef Indirah het volgende:
Mijn moeder verloor jaren en jaren geleden een glas van haar superskleine horloge, en een nieuw glas ervoor was niet verkrijgbaar, jaren later parkeren we de auto op een parkeerplaats en wat ziet ze op de grond? Ze bukt pakt het op en het is het glas van haar eigen horloge!
Op dezelfde parkeerplaats verliest een kennis het pootje van een zonnebril.Normaal gooi je de zonnebril dan weg, maar na 5 jaar parkeren we op die parkeerplaats, diegene bukt en pakt!
Zijn zonnebril pootje die gewoon op de grond lag daar!
Toeval?
Alleen als ze aan het spelen zijn, mijn hond daarentegen ziet wel eens iets jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef 2030rd het volgende:
Rent je kat wel eens gek rond of miauwt hij?
Wat dacht je van gewoon 'toeval'?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:30 schreef Prst_ het volgende:
Topic gestart naar aanleiding van dit artikel?
http://www.sciencedaily.com/releases/2005/12/051223123246.htm
dat heb ik nou met nagelknippertjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef dizzylizzy het volgende:
scharen!
ik heb over de jaren zeker 15 scharen gekocht, en ik heb er op dit moment nog maar 1!
volgende week heb ik er misschien wel 3 ofzo om dan de week er na niets te hebben en zoek ik me het schompes naar die verrekte schaar :S
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:31 schreef Mirage het volgende:
Ik herken het !
ik woon nou eenmaal met 3 anderen in huis.. 2 kinderen en een man.
Een verklaring zou kunnen zijn:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:26 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
Ik kan er geen verklaring voor geven... iemand bekend met verdwijnende spullen waar écht geen verklaring voor is?
:| wat doen die mensen allemaal met hun bestek :|quote:Op zondag 29 januari 2006 11:49 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Een verklaring zou kunnen zijn:
-dissociatieve periodes
-onderin de vaatwasmachine
-in de zijkant van je bank
-en zo nog een aantal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |