scheidingen an sich zijn idd 1 op 3.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik meen dat 1 op de 3 scheidingen om die reden is...
Het eerste stuk is alleen maar leuk, wat is er nu beter dan te zien dat je partner happy is, geniet, dat je dat kan gunnen aan de ander en er zelf plezier aan kan beleven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Zie jij het voor je? Je vrouw genietend in de armen van een hele mooie man?Zijn handen strelen liefkozend haar lichaam, en zij geniet zo, dat ze even het gevoel heeft opgetild te worden door iets wat mooier is, dan wat jullie twee ooit hebben gehad.
Die dan biologisch ook iets anders in elkaar zitten dan de mens...quote:Ook genoeg dieren zijn monogaam.
Ik zie het als smoes om vreemd te gaan.
Angst, angst, angst, ik wil niet doen wat ik eigenlijk wil omdat ik bang ben dat de ander dat dan ook zou willen, wat nu als je dat gewoon ook ok vindt, dat je daar ook van geniet.quote:jij gaat niet vreemd zonder toestemming, maar wil dat je weet dat er ook mooie mannen rondlopen, die ook goed in bed zijn.Nu maakt zij misschien die keuze nog niet, maar je geeft haar wel een vrijbrief wanneer je het wel doet.
En zij zal dan misschien ook vatbaarder zijn om echt verliefd te worden, omdat ze al aangaf, dat ze bang is je kwijt te raken, dus liefde en seks niet apart ziet.
succes
Mits je het beide echt wil, open bent in je relatie, eerlijkheid vooraan staat, je rekening met elkaar houdt(stel je voor op een avond zit 1 van de 2 niet lekker in zijn vel alsnog en wil afkappen, moet direct en zonder morren gebeuren) en het helemaal goed zit met het vertrouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef tommie38 het volgende:
PADDY
en dat is dan de manier waarop je vreemd gaat. Bij een bezoek aan bijvoorbeeld een parenclub waar iedereen komt voor het hebben van sex met een ander, vaak in het bijzijn van hun partner, gaat het dus niet om relaties. Ik heb al vaker gelezen dat dat zelfs je eigen relatie alleen maar serker kan maken en je sexleven ook nog eens een flinke impuls geeft
Maar jij gaat alleen, en nee, het is dan geen vreemdgaan, maar het is wel seks met een ander.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef tommie38 het volgende:
PADDY
en dat is dan de manier waarop je vreemd gaat. Bij een bezoek aan bijvoorbeeld een parenclub waar iedereen komt voor het hebben van sex met een ander, vaak in het bijzijn van hun partner, gaat het dus niet om relaties. Ik heb al vaker gelezen dat dat zelfs je eigen relatie alleen maar serker kan maken en je sexleven ook nog eens een flinke impuls geeft
En het geen concessies willen doen in een relatie, de "I want it all" mentaliteit!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef DoctorB het volgende:
Een open relatie is het gevolg van het onvermogen van een of beide partners hun driften ondergeschikt te maken aan de liefde voor elkaar.
En met wat voor lulkoek je verder op de proppen komt, het bovenstaande blijft keihard overeind staan. Kortom hoe erg je beide ook tevreden bent met een open relatie, een open relatie is een teken van karakter zwakte.
En waarom zouden we onze driften ondergeschikt moeten maken aan de liefde voor elkaar??? Als de 1 helemaal geen zijn in sex heeft moet de andere zich daar dan maar bij neerleggen, bedoel je dat. Nou erg kortzichtig, vind je niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef DoctorB het volgende:
Een open relatie is het gevolg van het onvermogen van een of beide partners hun driften ondergeschikt te maken aan de liefde voor elkaar.
Als mijn vrouw zover zou zijn dat ze naar een parenclub gaat dan gaan we dus gezellig samen op een avond dat alleen paren worden toegelaten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar jij gaat alleen, en nee, het is dan geen vreemdgaan, maar het is wel seks met een ander.
Zij kan dan uiteindelijk ook een keer gaan zonder jou, en daar een man treffen, die zonder vrouw daar zit. In de eerste instantie puur voor de daad, maar omdat je vrouw gevoelig is, en blijkbaar ontzettend veel liefde in haar lichaam heeft, zal zij toch vatbaarder zijn voor verliefdheid.
Kijk, wanneer zij vol overgave ja zou zeggen, we gaan ervoor, dan zou ik zeggen...oké, jullie keuze. Maar ik heb het gevoel dat het niet haar keuze is, en dat je haar pijn zal doen.
Ik snap dan ook niet, dat seks met een ander jou dan de bevrediging oplevert, waarna je op zoek bent (met die gedachte in je achterhoofd)
Maar zij accepteert het, maar echt blij is zij er blijkbaar niet mee. Ze gaan niet eens samen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Mits je het beide echt wil, open bent in je relatie, eerlijkheid vooraan staat, je rekening met elkaar houdt(stel je voor op een avond zit 1 van de 2 niet lekker in zijn vel alsnog en wil afkappen, moet direct en zonder morren gebeuren) en het helemaal goed zit met het vertrouwen.
Het is geen middel om een ingeslapen seksleven op de rails te krijgen of een relatie die niet denderend is beter te krijgen, het is een aanvulling voor degene die dit echt leuk lijkt, maar die eigenlijk niets tekort komen.
Dat zijn allemaal dingen die je in de bestaande relatie op moet lossen en die je niet opgelost krijgt door er anderen bij te betrekken.
Een gesloten relatie is het gevolg van het onvermogen van de ander de parter ruimte te geven zichzelf te zijn, het is een dwangmiddel waarmee je bezit claimt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:19 schreef DoctorB het volgende:
En met wat voor lulkoek je verder op de proppen komt, het bovenstaande blijft keihard overeind staan. Kortom hoe erg je beide ook tevreden bent met een open relatie, een open relatie is een teken van karakter zwakte.
Waarom? Zij mag dan toch ook even de gelegenheid hebben om alleen rond te kijken, zoals jij dan ook hebt gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef tommie38 het volgende:
[..]
Als mijn vrouw zover zou zijn dat ze naar een parenclub gaat dan gaan we dus gezellig samen op een avond dat alleen paren worden toegelaten.
Niet kortzichtig maar de consequentie van een relatie!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef tommie38 het volgende:
[..]
En waarom zouden we onze driften ondergeschikt moeten maken aan de liefde voor elkaar??? Als de 1 helemaal geen zijn in sex heeft moet de andere zich daar dan maar bij neerleggen, bedoel je dat. Nou erg kortzichtig, vind je niet.
Hij is toch ook helemaal niet van plan nu naar de eerste de beste griet te rennen om die te pakken te nemen????????quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar zij accepteert het, maar echt blij is zij er blijkbaar niet mee. Ze gaan niet eens samen.
Met het 2e gedeelte ben ik het eens, en ik zou dan wanneer ik hem was, voor optie twee gaan.
Maar ik voel die drang om te vrijen met een ander dan mijn vriend dan ook niet.
Zou er ook niet aan toegeven, omdat ik juist seks als iets geweldigs ervaar tussen 2 mensen, die van elkaar houden.
Maar dit is mijn mening.
Mensen die in zo'n situatie zitten en te laf zijn om te kiezen gaan JUIST vreemd. Ik kon wel kiezen, heb de keuze gemaakt het bespreekbaar te maken en zo kom je in een relatie verder anders zit je gewoon VAST.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Niet kortzichtig maar de consequentie van een relatie!
En waarom je driften ondergeschikt maken. Omdat uit je openingspost blijkt dat je je vriendin er veel pijn mee doet.
Je bent te laf om te kiezen.
Als je een vent zou zijn zou je OF kiezen om NIET met een ander te gaan ketsen OF je beeindigd de relatie en bent vrij om te ketsen met wie je wil.
Jouw "derde weg" is een weg van lafaards!
dus de schuld ligt bij de vrouw van TS?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Een gesloten relatie is het gevolg van het onvermogen van de ander de parter ruimte te geven zichzelf te zijn, het is een dwangmiddel waarmee je bezit claimt.
Onvermogen om de ander wat te gunnen en onvermogen om met lage emotie's als jaloesie om te gaan, onvermogen om te vertrouwen op de geestelijke band en daarom die lichamelijke bevestiging nodig hebbend.
Net zulke onzin als wat jij hier uitkraamt.
Jij bent vast geen doctor in de psygologiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef DoctorB het volgende:
[..]
dus de schuld ligt bij de vrouw van TS?
De vrouw van TS denkt dat TS zoveel van haar houdt dat TS genoeg heeft aan haar. Maar dat is niet zo, TS wil AWN. Dat is dus de schuld van zijn vrouw en daarom moet zij het goed vinden?
Tuurlijk.![]()
Je leest niet wat ik schrijf, ik zeg dat dat net zulke grote onzin is als wat jij zegt....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef DoctorB het volgende:
[..]
dus de schuld ligt bij de vrouw van TS?
De vrouw van TS denkt dat TS zoveel van haar houdt dat TS genoeg heeft aan haar. Maar dat is niet zo, TS wil AWN. Dat is dus de schuld van zijn vrouw en daarom moet zij het goed vinden?
Tuurlijk.![]()
nee, jij dwingt je vrouw hiermee akkoord te gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:34 schreef tommie38 het volgende:
[..]
Mensen die in zo'n situatie zitten en te laf zijn om te kiezen gaan JUIST vreemd. Ik kon wel kiezen, heb de keuze gemaakt het bespreekbaar te maken en zo kom je in een relatie verder anders zit je gewoon VAST.
In de OP zeg je dat jullie een goed sexleven hebben. In hoeverre is het dan toch niet goed genoeg en heb je behoefte aan meer, anders of is het puur de behoefte aan iemand anders? Twijfel je nu wel of niet er aan of de behoefte aan vreemdgaan voortkomt uit 'gebreken' aan je huidige sexleven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:52 schreef tommie38 het volgende:
Het is niet de bedoeling dat IK naar een parenclub ga om ONS sexleven op te spicen. Het is iets waar we samen aan moeten werken. (...) We willen nu ons sexleven "op de loep" nemen en kijken of we grenzen kunnen gaan verleggen. Het zou dan best mogelijk zijn dat mijn gevoelens om met een ander te vrijen afzwakken. Zo zouden dan bijde partij tevreden kunnen zijn.
klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef tommie38 het volgende:
[..]
Jij bent vast geen doctor in de psygologie
Het is een gevoel wat hij heeft, en ook al ben ik het niet met zijn beweegredenen eens, het is wel zijn gevoel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Een gesloten relatie is het gevolg van het onvermogen van de ander de parter ruimte te geven zichzelf te zijn, het is een dwangmiddel waarmee je bezit claimt.
Onvermogen om de ander wat te gunnen en onvermogen om met lage emotie's als jaloesie om te gaan, onvermogen om te vertrouwen op de geestelijke band en daarom die lichamelijke bevestiging nodig hebbend.
Net zulke onzin als wat jij hier uitkraamt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |