Een exemplaar van Settlers III of Settlers IV oppikken kan idd een aanrader zijn, lekker simpel en toch lang houdbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Markster het volgende:
of of of of black and white 2 ! OF SETTLERS!!
Dan moet je rondsluipen met allerlei nightvision zooi gebruik makende van stealth en zodoende een doelwit uitschakelen oid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Honeycomb het volgende:
Splinter Cel heb ik wel van gehoord. Wat is dat ook alweer?
Punic returns is wel een goeie:)quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Kan dat ook op de computer? Punic II - Revenge of te Punic Needle of zo?
Briljante game, met briljant verhaalquote:
Inderdaad. WAT een spel was/is dat zeg. Het enige Lucasarts spel dat geen winst heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Zombine het volgende:
[..]
Briljante game, met briljant verhaal![]()
]http://www.gamespot.com/pc/adventure/barbiefashionshow/index.html[/quote][/url]quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
jaja ik heb het
[url=http://www.gamespot.com/pc/adventure/barbiefashionshow/index.html
OOOOOOOOOOOOOW FOR CRYING OUT LOUD!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
"Glottis, do something!"
"BWAAAAAAAH!!!"
Hou de bargain bins in winkels als FRS in de gatenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Honeycomb het volgende:
Splinter Cell vind ik net wat over op internet. Lijkt mij wel stoer. Is die nog te krijgen?
Pandora tommorow verkopen wij voor een tientjequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hou de bargain bins in winkels als FRS in de gaten
Krijg steeds meer zin om 'm nog eens te spelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef Markster het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOW FOR CRYING OUT LOUD!
Ik heb een langere aandacht spanne dan een minuut hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Yep, moet je wel van houden, is vrij traag, sluipen springen, gepakt worden, weer overnieuw enz enz enz
Niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Ik heb een langere aandacht spanne dan een minuut hoor
Ik heb hem hier liggen, een keer gekocht van Conflictquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Krijg steeds meer zin om 'm nog eens te spelen![]()
@Honeycomb: Als je van adv games houdt, zou ik die ouwe lucasarts spellen echt (ECHT) even proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |