volgens mij heeft painkiller niet veel te maken met het soort games dat tomb raider isquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:45 schreef -AnneX- het volgende:
iets van painkiller ofzo? kun je ook via internet
bijna puzzle/adventurequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef Guyver2 het volgende:
Unreal Tournament
Alleen zo weinig levels. Binnenkort komt psychonauts uit in nederland. Dat is zowizo wel wat van allesquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:52 schreef Retuobak het volgende:
Ballance is wel een lachen puzzel-achtig iets
Indiana Jones. Is oud spel wat hetzelfde speelt als tomb raider, maar dan met een vent.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:41 schreef Honeycomb het volgende:
Hooooi
Ik heb een nieuwe computer en nu wil ik een paar spelletjes. Ik vindt een puzzelspelletje wel leuk maar ik heb ook Tomb Raider gespeeld en zo en ik wil nog wel zoiets. Weet iemand nog wat leuks? Hoeft niet nieuw of duur als het maar spannend is
de meeste games zijn gemaakt voor mannen, vrouwen gamen niet, maar punnikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Honeycomb het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal mannen?
"Super Puzzle Fighter 2 Turbo" (nog geen meisje ontmoet die dat spel niks vond).quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:13 schreef Honeycomb het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal mannen?
Kan dat ook op de computer? Punic II - Revenge of te Punic Needle of zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
de meeste games zijn gemaakt voor mannen, vrouwen gamen niet, maar punniken
Een exemplaar van Settlers III of Settlers IV oppikken kan idd een aanrader zijn, lekker simpel en toch lang houdbaarquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Markster het volgende:
of of of of black and white 2 ! OF SETTLERS!!
Dan moet je rondsluipen met allerlei nightvision zooi gebruik makende van stealth en zodoende een doelwit uitschakelen oid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Honeycomb het volgende:
Splinter Cel heb ik wel van gehoord. Wat is dat ook alweer?
Punic returns is wel een goeie:)quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Kan dat ook op de computer? Punic II - Revenge of te Punic Needle of zo?
Briljante game, met briljant verhaalquote:
Inderdaad. WAT een spel was/is dat zeg. Het enige Lucasarts spel dat geen winst heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Zombine het volgende:
[..]
Briljante game, met briljant verhaal![]()
]http://www.gamespot.com/pc/adventure/barbiefashionshow/index.html[/quote][/url]quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
jaja ik heb het
[url=http://www.gamespot.com/pc/adventure/barbiefashionshow/index.html
OOOOOOOOOOOOOW FOR CRYING OUT LOUD!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:21 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
"Glottis, do something!"
"BWAAAAAAAH!!!"
Hou de bargain bins in winkels als FRS in de gatenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Honeycomb het volgende:
Splinter Cell vind ik net wat over op internet. Lijkt mij wel stoer. Is die nog te krijgen?
Pandora tommorow verkopen wij voor een tientjequote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hou de bargain bins in winkels als FRS in de gaten
Krijg steeds meer zin om 'm nog eens te spelenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:38 schreef Markster het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOW FOR CRYING OUT LOUD!
Ik heb een langere aandacht spanne dan een minuut hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Yep, moet je wel van houden, is vrij traag, sluipen springen, gepakt worden, weer overnieuw enz enz enz
Niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Ik heb een langere aandacht spanne dan een minuut hoor
Ik heb hem hier liggen, een keer gekocht van Conflictquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:40 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Krijg steeds meer zin om 'm nog eens te spelen![]()
@Honeycomb: Als je van adv games houdt, zou ik die ouwe lucasarts spellen echt (ECHT) even proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |