En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben redelijk incognito tegenwoordig
Denk jij dat? Knap.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef NJ het volgende:
[..]
En het is niet langer zo dat 90% van je posts bestaat uit "Kuttopic, slotje". Ik denk dat dat ook helpt.
Ohja! Die was van jou!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'
Heb je geen MSN ofzo? Postduif, ICQ, je kent het rijtje wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja! Die was van jou!
Ik had twee maanden terug ruzie met een docent toen ik zijn college als zodanig bestempelde en ik vroeg me eigenlijk af hoe ik daar ook alweer op kwam..
Je had hem moeten vertellen dat verregaande nixerigheid nog altijd beter is als 'bagger, optiefen'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja! Die was van jou!
Ik had twee maanden terug ruzie met een docent toen ik zijn college als zodanig bestempelde en ik vroeg me eigenlijk af hoe ik daar ook alweer op kwam..
Het zijn gewoon newbiesquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben gewoon niet genoemd!
Whehehe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had hem moeten vertellen dat verregaande nixerigheid nog altijd beter is als 'bagger, optiefen'.
"Koop een dagboek"quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoho, mijn sluitposts waren meestal zoiets als 'Verregaande nixerigheid'
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Maar gaat iemand nog drie namen noemen?![]()
Het gaat nu weer zo een blauw kliekjes topic worden![]()
Wil je graag dat ik je noem dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef Godlike02 het volgende:
Maar gaat iemand nog drie namen noemen?![]()
Het gaat nu weer zo een blauw kliekjes topic worden![]()
Dat moet een geintje zijnquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sphere
David Letterman
Zodiakk
Prrrrrrrrrrrridemeid
ElizabethR
Gellarboy
en CumshotV
Ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:18 schreef The_Terminator het volgende:
En, ben ik al door de stront getrokken? Heb geen zin het hele topic door te lezen namelijk![]()
Die heeft gewoon een hekel aan KLB mods in het algemeenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja!![]()
Top 3 slechtste moderators ooit
Toch word je door het slijk gehaald.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een hekel aan KLB mods in het algemeen![]()
Ze heette geloof ik anders jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |