Je bent aardig op de hoogte van heer Niklas. En terechtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Ben_Stiller het volgende:
Die Whiteroom remix is achteraf toch wel lekker !![]()
Niklas Harding is zeker een trance topic waardig. Luiser altijd naar zn Nikki Haddi en Westbronx shows. Wacht met smart op zn volgende producties:
A Boy Called Joni - Green Astronauts (Niklas Harding Remix)
Blank & Jones - Revealed (Niklas Harding Remix)
Leama & Moor - Everything Matters (Niklas Harding Remix)
San & Sebastian Moore - Night Eyes (Niklas Harding pres. Blackout Remix)
Die labels moeten maar eens effe een beetje opschieten, set-rips mixen zo moeilijk ...![]()
ik wacht op het origineel hiervan, ik weet zeker dat geen remix aan het origineel kan tippenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Ben_Stiller het volgende:
A Boy Called Joni - Green Astronauts
mwa het zijn wel de standaard labels die je opnoemt...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tunes of teh moment
01. C-Quence - Endorphine (Arizona Remix) [A State Of Trance]
02. Frost & Maron - Mute Your Mind (Yield Remix) [Flashover Recordings]
03. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix) [N/A]
04. Airbase Pres. Narthexx - Bully (Parc Remix) [N/A]
05. Nic Chagall - Monday Bar [High Contrast Recordings]
06. Selu Vibra - Stargazing [N/A]
07. Kamil Polner - Ocean Waterfall [N/A]
08. Super 8 Vs. Dj Tab - Helsinki Scorchin' [Anjunabeats]
09. Under Sun - Captured [N/A]
10. Unknown - Nightshift [N/A]
11. Marco V - False Light (Ton T.B. Remix) [In Charge]
12. Robert Nickson Feat. Elsa Hill - Close Your Eyes [N/A]
13. Preach - Broken Inside [Magik Muzik]
ik ben iemand die van exclusiviteit houdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:17 schreef Veersesmurf het volgende:
en als 10 miljoen mensen die platen ook zullen hebben worden de platen minder goed?![]()
Zocalo gaat natuurlijk nog apart uitkomen hè, met dus Niklas Harding en Furry Nipples remixen, als het goed isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Zocalo en Revealed zijn namelijk al eventjes op de markt
Opzich niks mee natuurlijk, zolang dat niet het belangrijkste criterium is. Van exclusive platen houden enkel en alleen omdat het exclusive platen zijn, lijkt me niet juist. Maar daar ga ik ook niet van uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik ben iemand die van exclusiviteit houd
Die is wel aardig maar zeker niet beter dan et orgineel. Ik wacht met smart op de remix van ice bach gemaakt door David westquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:11 schreef Tomaz het volgende:
Ik ben benieuwd wie die Red Jewel mix gemaakt heeft!
Dekay Remix! Aightquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef Ben_Stiller het volgende:
Leama & Moor - Everything Matters (Niklas Harding Remix)
Die vind ik ook erg goedquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef Messenga het volgende:
Marcel Woods - Advanced ( Ton T.B. Remix)
Aangezien niemand hem shared wordt ik gedwongen om hem zelf te kopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:27 schreef DreamAway het volgende:
btw: iemand de Armin only dvd al gezien??? (komt ze weer met Armin...)![]()
Ik vind em![]()
![]()
!!!!
Dat terwijl je weet dat het zijn geld niet waard is.... moeilijk moeilijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aangezien niemand hem shared wordt ik gedwongen om hem zelf te kopen![]()
Voor de muziek hoef je het niet te doen, een deel van de set van die avond had leuker geweest. Maar de beelden wil ik eigenlijk wel graag zien, misschien staan ik er nog wel opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat terwijl je weet dat het zijn geld niet waard is.... moeilijk moeilijk
Ja, zeer dikke plaat, wordt al een tijdje gedraaid door Menno!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef marciemarcs het volgende:
Check ff dit plaatje: Menno de Jong & Leon Bolier pres. Solar Express - Magma
http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=3MBO47ULZ4EO91IX0VFEN26WJJ
klinkt niet verkeerd![]()
Ben niet echt een Bolier fan op produce gebied maar dit is wel een tune jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:02 schreef marciemarcs het volgende:
Check ff dit plaatje: Menno de Jong & Leon Bolier pres. Solar Express - Magma
http://s19.yousendit.com/d.aspx?id=3MBO47ULZ4EO91IX0VFEN26WJJ
klinkt niet verkeerd![]()
Ik had gehoopt op Ocean Diva materiaal maar helaasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:11 schreef Joppy het volgende:
[..]
Voor de muziek hoef je het niet te doen, een deel van de set van die avond had leuker geweest. Maar de beelden wil ik eigenlijk wel graag zien, misschien staan ik er nog wel opIk heb redelijk vaak een camera in de buurt gezien en die camera-arm liep ook vlak over m'n hoofd te zwaaien.
Maar ik wacht het nog heel eventjes af![]()
Dude, check de Touche remix, das alles kapot! En de Tim Deluxe mix klinkt alsof Ozgur himself eraan heeft meegeholpen!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
En die Carl Cox plaat is wel aardig maar niet echt bijzonder imo
ik vind zijn aliassen vaak wel erg sterk gemaakt ook al is het niet mijn shitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben niet echt een Bolier fan op produce gebied maar dit is wel een tune ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |