Ja, dolletjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij spammen niet, we zijn gewoon blij![]()
![]()
![]()
![]()
Als mijn schoonouders zoiets doen zou men hart stil gaan staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Keigezellig...
Maar het huis was van onder tot boven gepoetst toen ik thuiskwam en er stond een goeie hap eten op tafel.Ik ben ze weer dankbaar
Hai whitef0xquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als mijn schoonouders zoiets doen zou men hart stil gaan staan![]()
Genavond allen![]()
wat is dat voor kut TT
![]()
Ach je moet toch watquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Jumparound het volgende:
ohh, athlon, wat kan je mooi tekenen
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
mag ik even zeiken over de TT?
Whelloquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als mijn schoonouders zoiets doen zou men hart stil gaan staan![]()
Genavond allen![]()
wat is dat voor kut TT
![]()
beeeeeeertjequote:
Het is een kut TTquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
Wie verzint er nu weer zo'n TT![]()
Kom je terug na een internetstoring, denk je inene dat de wereld op z'n kop staat![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Poppetjes!!!
Snappiequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
Kom je terug na een internetstoring, denk je inene dat de wereld op z'n kop staat![]()
Nog lange niet nog langequote:
ja k*t TTquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Ojee, ik en carnaval, ben geen liefhebber vrees ik, nou ja ik zie wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er midden in komt te zitten....![]()
DansMariekesquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Poppetjes!!!
sorry, had hem net aangepastquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon flieft op Jump
Flugeltje Jumparound.... klinkt toch perfect....
Hey lieverd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
Yep... eind februari is het weer zover. Kom je gezellig in Breda meevierenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ojee, ik en carnaval, ben geen liefhebber vrees ik, nou ja ik zie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |