quote:
Ze hebben het niet eens gemerktquote:
Ik welquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben het niet eens gemerkt
Ik doe meequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
Ik ben weg, zolang deze TT openstaat doe ik niet meer mee![]()
nope.. dat was ikquote:
ze lezen erg slecht iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik nu wel hoor Flugel en je bent one of a kindquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
én ikquote:
Cuall..... kom terug..... laat ons hier niet alleen met deze walgelijke TTquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
Ik ben weg, zolang deze TT openstaat doe ik niet meer mee![]()
quote:
Ik vrees dat je er midden in komt te zitten....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee eigenlijk, maar ik ga per 1 februari voor 3 maanden in Breda werken.
Hoe sneller we posten des te sneller is hij dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall..... kom terug..... laat ons hier niet alleen met deze walgelijke TT![]()
hoop ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe sneller we posten des te sneller is hij dicht![]()
Hoop ik![]()
ik protesteerquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall..... kom terug..... laat ons hier niet alleen met deze walgelijke TT![]()
protest genoteerd... en nu posten jijquote:
stream 1 is best redelijk met die fransoos, alleen wat minder dat je die malloot er steeds doorheen hoort pratenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef cuall het volgende:
kut streams
1quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
protest genoteerd... en nu posten jij![]()
Eensch... stomme teamleadquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
kut teamlead, die een prima topic sluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |