quote:
Ze hebben het niet eens gemerktquote:
Ik welquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze hebben het niet eens gemerkt
Ik doe meequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
Ik ben weg, zolang deze TT openstaat doe ik niet meer mee![]()
nope.. dat was ikquote:
ze lezen erg slecht iddquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik nu wel hoor Flugel en je bent one of a kindquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
én ikquote:
Cuall..... kom terug..... laat ons hier niet alleen met deze walgelijke TTquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
Ik ben weg, zolang deze TT openstaat doe ik niet meer mee![]()
quote:
Ik vrees dat je er midden in komt te zitten....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee eigenlijk, maar ik ga per 1 februari voor 3 maanden in Breda werken.
Hoe sneller we posten des te sneller is hij dichtquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall..... kom terug..... laat ons hier niet alleen met deze walgelijke TT![]()
hoop ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe sneller we posten des te sneller is hij dicht![]()
Hoop ik![]()
ik protesteerquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall..... kom terug..... laat ons hier niet alleen met deze walgelijke TT![]()
protest genoteerd... en nu posten jijquote:
stream 1 is best redelijk met die fransoos, alleen wat minder dat je die malloot er steeds doorheen hoort pratenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef cuall het volgende:
kut streams
1quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
protest genoteerd... en nu posten jij![]()
Eensch... stomme teamleadquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
kut teamlead, die een prima topic sluit
Ja maar lieverd, dat wil ik ook wel maar dan duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt deze topic maar voort en kunnen we nooooooooooooooooooooit meer posten.quote:
2quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Teamlead wie is dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
3quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
4quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind ik ook goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, dat wil ik ook wel maar dan duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt deze topic maar voort en kunnen we nooooooooooooooooooooit meer posten.
Misschien moeten we gewoon heel veel zwaaien hier.... en dansen en zo....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Athalon het volgende:
Zeikerds, zo'n prachtige vrouwdie gun je toch een Topic
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen heeft er recht op topics te openen... Als je het niet eens bent met de TT mag je daar best over mopperen hoor...
Maar het is niet de bedoeling de rest van het topic snel vol te spammen....
wij spammen niet, we zijn gewoon blijquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen heeft er recht op topics te openen... Als je het niet eens bent met de TT mag je daar best over mopperen hoor...
Maar Flugeltje moet onze frustratie tegenover Viola ook begrijpen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Keigezellig...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het met je schoonouders?![]()
Daarom istie ook aangepast, kan iedereen zich er mooi van distantiëren...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar Flugeltje moet onze frustratie tegenover Viola ook begrijpen.
En je kan zo'n reactie verwachten op zo'n klote TT
GRAAG zelfs !!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
mag ik even zeiken over de TT?
Jij welquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom istie ook aangepast, kan iedereen zich er mooi van distantiëren...
Hey Sjetquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, dat wil ik ook wel maar dan duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt deze topic maar voort en kunnen we nooooooooooooooooooooit meer posten.
Misschien moeten we gewoon heel veel zwaaien hier.... en dansen en zo....
Kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Jumparound het volgende:
WAT EEN HOERE TT
volgens mij is datquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef demins het volgende:
Wat is dat 'spammen', waar jullie het wel vaker over hebben, nou eigenlijk?![]()
Zeer zeker!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Peter deed dit héél duidelijk om te pesten
Nou Viola is best okequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom istie ook aangepast, kan iedereen zich er mooi van distantiëren...
TeamnietzoLief, ff dimme jahquote:
Met deze TT altijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
Ja, dolletjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wij spammen niet, we zijn gewoon blij![]()
![]()
![]()
![]()
Als mijn schoonouders zoiets doen zou men hart stil gaan staanquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Keigezellig...
Maar het huis was van onder tot boven gepoetst toen ik thuiskwam en er stond een goeie hap eten op tafel.Ik ben ze weer dankbaar
Hai whitef0xquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als mijn schoonouders zoiets doen zou men hart stil gaan staan![]()
Genavond allen![]()
wat is dat voor kut TT
![]()
Ach je moet toch watquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef Jumparound het volgende:
ohh, athlon, wat kan je mooi tekenen
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
Whelloquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:07 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als mijn schoonouders zoiets doen zou men hart stil gaan staan![]()
Genavond allen![]()
wat is dat voor kut TT
![]()
beeeeeeertjequote:
Het is een kut TTquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
Wie verzint er nu weer zo'n TT![]()
Kom je terug na een internetstoring, denk je inene dat de wereld op z'n kop staat![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Poppetjes!!!
Snappiequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
Kom je terug na een internetstoring, denk je inene dat de wereld op z'n kop staat![]()
Nog lange niet nog langequote:
ja k*t TTquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Ojee, ik en carnaval, ben geen liefhebber vrees ik, nou ja ik zie wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er midden in komt te zitten....![]()
DansMariekesquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Poppetjes!!!
sorry, had hem net aangepastquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon flieft op Jump
Flugeltje Jumparound.... klinkt toch perfect....
Hey lieverd!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
Yep... eind februari is het weer zover. Kom je gezellig in Breda meevierenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ojee, ik en carnaval, ben geen liefhebber vrees ik, nou ja ik zie wel.
Heb het lef eensquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Als jullie het leuk vinden om flugel te pesten kan ik natuurlijk altijd nog de volledige posts verwijderen...
Komt het topic nooit vol![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Als jullie het leuk vinden om flugel te pesten kan ik natuurlijk altijd nog de volledige posts verwijderen...
flugel is keigetrouwdquote:
quote:
Niets op zn kop hoor meis.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
Avond allemaal
Arme jij.... toch maar een klein feestneusje meenemen vrees ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ojee, ik en carnaval, ben geen liefhebber vrees ik, nou ja ik zie wel.
Andersom is ook niet verkeerd toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon flieft op Jump
Flugeltje Jumparound.... klinkt toch perfect....
starten we gewoon een nieuwequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
M'n grote liefde is boos op me...![]()
Goedmaaksex??![]()
Waar om ben je in godsnaam alle posts aan het aanpassenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
Zijn we al over de helft, ik word helemaal naar van die TT steeds bovenaan mijn scherm![]()
Je kan ook van onder kijken hoor cuallquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
Zijn we al over de helft, ik word helemaal naar van die TT steeds bovenaan mijn scherm![]()
Stel je voor er komt ooit een deel 2quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
Niet te goedkoop Flugeltje, jij hebt meer klassequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Goedmaaksex??![]()
ohh, ur naughyquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Goedmaaksex??![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Arme jij.... toch maar een klein feestneusje meenemen vrees ik![]()
Gaan we gewoon in de FB verderquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Ik moest het woordenboek erbij pakkenquote:
Weet ik, ging ff iets te snelquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef Sjet het volgende:
[..]
Flugel, je had wel 1 poppetje mogen laten staan![]()
Deze tactiek werkt toch primaquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Stel je voor er komt ooit een deel 2![]()
![]()
Daar proost ik straks graag opquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
Nog even en we kunnen weer in een normaal topic posten
Echt nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Niet te goedkoop Flugeltje, jij hebt meer klasse![]()
We zijn al zeker over de helftquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:17 schreef cuall het volgende:
ja, wat denk je dat petertje aan het doen is die zit als een sluwe vos te wachten totdat wij het topic volhebbenquote:
welke?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Echt niet
Heb je die foto van Jump niet gezien dan?![]()
zet jij dur alvast 1 klaar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, wat denk je dat petertje aan het doen is die zit als een sluwe vos te wachten totdat wij het topic volhebben
Peter verdacht stil hij misschien deel 2 tot 100 al klaar hebben staanquote:
*ring wegstopt*quote:
Leuk plaatjequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:20 schreef Sjet het volgende:
[..]
We zijn al zeker over de helft![]()
We gaan als de brandweer! [afbeelding]
Ik zie hem er toe in staatquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:21 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Peter verdacht stil hij misschien deel 2 tot 100 al klaar hebben staan![]()
Waar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:22 schreef regenworm het volgende:
Zaterdagmidag [afbeelding][afbeelding]
Lieske![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je kan ook van onder kijken hoor cuall![]()
naar de mannen-wcquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:22 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Kelly?
Enorme globetrotter die je bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik woon toevallig in de Randstad, ben geboren in Groningen en ga volgende week werken in Brabant. Ik ben een beetje in de war.
![]()
En ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
dan blijft dat daar toch gewoon staan, ik zie dat toch
![]()
Zie TT gewoon doorgaanquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef demins het volgende:
Ik wil wel meedoen, maar wat is er aan de hand?
Mijn held *quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie hem er toe in staat
Maar de volgende gaat genadeloos op slot![]()
Dat wordt in elk geval na 1 mei want tot die tijd werk in Brabant.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Enorme globetrotter die je bent![]()
Wanneer doe je Friesland aan?![]()
Topic Titel schijnbaar. Ik dacht altijd Tering Tubbie.quote:
Van der Valk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:24 schreef demins het volgende:
Assen?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:22 schreef bunnyma het volgende:
Wat een KROL tt.![]()
Kut.......= ........Krol
Hoere...= ........Krol enz. enz.
Grandioos demins.quote:
zeker wetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef demins het volgende:
Is het voor het goede doel?
Stofzuig ik voor die tijd vast de rode loperquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:25 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat wordt in elk geval na 1 mei want tot die tijd werk in Brabant.![]()
Wat is een goed doel?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef demins het volgende:
Ik doe mee!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef demins het volgende:
Spammen voor het Mappa Mondo huis?
Ni zo engquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:25 schreef Athalon het volgende:
volgende titel - HBB SC Mijn Liefde voor Viola![]()
![]()
![]()
Die ook!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:27 schreef PH52 het volgende:
en adam
Een doel wat makkelijk te raken is met pijl en boogquote:
Dat is wel heeeel erg aardig van je Sjet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef Sjet het volgende:
[..]
Stofzuig ik voor die tijd vast de rode loper![]()
Hoi Mquote:
Zekerquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:26 schreef demins het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:27 schreef bunnyma het volgende:
Stel je voor, straks doet hij nog een TT "Krol is best oke"![]()
![]()
Zeg, doe eens niet zo eng wil je.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:27 schreef bunnyma het volgende:
Stel je voor, straks doet hij nog een TT "Krol is best oke"![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Een doel wat makkelijk te raken is met pijl en boog![]()
Hoi lieve A, hoe kan ik jou nou toch vergetenquote:
cuall loves henk, was toch aan de beurt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef Manu82 het volgende:
We love henk
heeft een of andere malloot al gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef regenworm het volgende:
Bart
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
kweet nie, snapernixvanquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi lieve A, hoe kan ik jou nou toch vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |