Ja maar lieverd, dat wil ik ook wel maar dan duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt deze topic maar voort en kunnen we nooooooooooooooooooooit meer posten.quote:
2quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
protest genoteerd... en nu posten jij![]()
Teamlead wie is dat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
kut teamlead, die een prima topic sluit
3quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
4quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind ik ook goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, dat wil ik ook wel maar dan duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt deze topic maar voort en kunnen we nooooooooooooooooooooit meer posten.
Misschien moeten we gewoon heel veel zwaaien hier.... en dansen en zo....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
kut teamlead, die een prima topic sluit
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef Athalon het volgende:
Zeikerds, zo'n prachtige vrouwdie gun je toch een Topic
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen heeft er recht op topics te openen... Als je het niet eens bent met de TT mag je daar best over mopperen hoor...
Maar het is niet de bedoeling de rest van het topic snel vol te spammen....
wij spammen niet, we zijn gewoon blijquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen heeft er recht op topics te openen... Als je het niet eens bent met de TT mag je daar best over mopperen hoor...
Maar Flugeltje moet onze frustratie tegenover Viola ook begrijpen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef flugeltje het volgende:
Keigezellig...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het met je schoonouders?![]()
Daarom istie ook aangepast, kan iedereen zich er mooi van distantiëren...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar Flugeltje moet onze frustratie tegenover Viola ook begrijpen.
En je kan zo'n reactie verwachten op zo'n klote TT
GRAAG zelfs !!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
mag ik even zeiken over de TT?
Jij welquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom istie ook aangepast, kan iedereen zich er mooi van distantiëren...
Hey Sjetquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, dat wil ik ook wel maar dan duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt deze topic maar voort en kunnen we nooooooooooooooooooooit meer posten.
Misschien moeten we gewoon heel veel zwaaien hier.... en dansen en zo....
Kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef Jumparound het volgende:
WAT EEN HOERE TT
volgens mij is datquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef demins het volgende:
Wat is dat 'spammen', waar jullie het wel vaker over hebben, nou eigenlijk?![]()
Zeer zeker!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Peter deed dit héél duidelijk om te pesten
Nou Viola is best okequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom istie ook aangepast, kan iedereen zich er mooi van distantiëren...
TeamnietzoLief, ff dimme jahquote:
Met deze TT altijdquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Jumparound het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |