Volgens mij is er niemand met een hart voor Ajax die dit niet zouden willen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ach waarom niet?
Spelers als Kluivert en Bergkamp zie ik ook graag terug hoor trouwens

Je had het bijna voor elkaar. Bijna! Je was zo dichtbij! Zeven woorden te veel en je post is weer net zo onnuttig als al je andere hier...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
en hij liet ook Diba links liggen.²

Dus het gebruik van Diba in mijn posts maakt de posts per definitie onnuttig?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had het bijna voor elkaar. Bijna! Je was zo dichtbij! Zeven woorden te veel en je post is weer net zo onnuttig als al je andere hier...

Ajax heeft hem als eerst in de steek gelaten, ik vind het juist heel mannelijk van Nigel dat hij principieel is gebleven, ondanks het feit dat Ajax met een verbeterd contract op de proppen kwam, te laat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Nigel, dacht dat dat een van de weinigen was met een Ajax hart. Valt me echt vies van hem tegen..

Brian Laudrup lachte psv ook keihard uit, maar naar Ajax wilde hij wel komen. Waarom? Vanwege de positieve mening van z'n broer en het feit dat ze van jongs af aan al een zwak voor Ajax hadden. Dat waren de enige buitenlandse toppers die naar Ajax kwamen tot dusver ( zonder Ajax verleden) , en daar zal waarschijnlijk ook geen verandering meer inkomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Denk je dat spelers van dat kaliber in Nederland willen spelenIn de Champions League spelen is mooi, en een club als Ajax zal hij ook wel okay vinden. Maar spelers als Owen vertikken het om in Roosendaal voor een paar duizend man hun kunsten te vertonen
Toen PSV Luis Enrique ooit wilde halen lachte hij de Eindhovense delegatie uit

Ik denk dan ook dat Diba naar Arsenal, Man Utd of Barca zal gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax heeft hem als eerst in de steek gelaten, ik vind het juist heel mannelijk van Nigel dat hij principieel is gebleven, ondanks het feit dat Ajax met een verbeterd contract op de proppen kwam, te laat.
Maar toch, HSV is geen club voor van der Vaart of Nigel. Ik had ze minimaal bij Arsenal, Man Utd of Barca gezien, daar kunnen ze makkelijk meedraaien. Zeker een van der Vaart in vorm.²

Bron?quote:

Net het sportjournaal op de nos, Komende zomer gaat ie.quote:

Met alle respect: ze kunnen toch beter investeren in de gemotiveerde jeugd, en het is nog goedkoper ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:40 schreef StarGazer het volgende:
Wat Gras al zei : buitenspelers halen. En daarbij lijken mij idd Van der Meijde en Gronkjaer de beste opties.

Klopt, het verbaast me niks.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net het sportjournaal op de nos, Komende zomer gaat ie.

Is Ajax ook weleens ovekomen hoor, met Vieira.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Toen PSV Luis Enrique ooit wilde halen lachte hij de Eindhovense delegatie uit

Ja dat hebben we gezien de laatste jarenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect: ze kunnen toch beter investeren in de gemotiveerde jeugd, en het is nog goedkoper ook.
Het is jammer dat Mourad Boukhari geen veldvoetbal doet anders had ik in hem de ideale linksbuiten gezien, wat een technicus!²

Wat heb je gezien dan? De jeugd of Mourad boukhari (als ideale linksbuiten).quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien de laatste jaren

Zeker, die hoort dan ook niet bij Ajax op de bank te zitten volgend seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Respect voor de man hoor. Ajacied in hart en nieren.

Hij doelt op Nourdin's jongere broertje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja dat hebben we gezien de laatste jaren

Mwah, volgens mij was dat gewoon een kwestie van salaris niet kunnen betalen. Niet zozeer uitlachen. Ajax was ook ooit dichtbij een transfer van Pires. 1996 geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is Ajax ook weleens ovekomen hoor, met Vieira.

Ik heb het over de jeugd in z'n algemeenheidquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heb je gezien dan? De jeugd of Mourad boukhari (als ideale linksbuiten).²

Hij is transfer vrij als ik het goed begreep, dus is het zijn eigen keuze waar hij heengaatquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:47 schreef Radegast het volgende:
Ik denk dat Galasek er goed aan doet om ook het hoofdstuk Ajax te sluiten, gun hem een mooie transfer.

Je doelt, gok ik, op Viera?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was dat gewoon een kwestie van salaris niet kunnen betalen. Niet zozeer uitlachen. Ajax was ook ooit dichtbij een transfer van Pires. 1996 geloof ik.

quote:**** Galásek verlaat Ajax in de zomer
**Tomás Galásek vertrekt aan het einde
van het seizoen bij Ajax.De Tsjechische
middenvelder onderhandelde een tijdlang
met de Amsterdamse club over verlenging
van zijn aflopende contract,maar dat
leverde niets op.

Over de net niet tranfers kunnen we volgens mij een boek schrijven. Als we zo gaan beginnen kon Ajax ook wel bijna Henry hebben in het verleden of Romario, je weet nooit wat er afspeelt op de achtergrond.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was dat gewoon een kwestie van salaris niet kunnen betalen. Niet zozeer uitlachen. Ajax was ook ooit dichtbij een transfer van Pires. 1996 geloof ik.

Ja. Maar voor Pires was ook interesse dat jaar.quote:

Ronaldo ja. Maar die ging naar psv. En daardoor werd Ajax genoodzaakt ene Patrick Kluivert te brengen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Over de net niet tranfers kunnen we volgens mij een boek schrijven. Als we zo gaan beginnen kon Ajax ook wel bijna Henry hebben in het verleden of Romario, je weet nooit wat er afspeelt op de achtergrond.²
Even spammenquote:Galásek gaat Ajax verlaten
Tomas Galásek gaat Ajax in de zomer verlaten. Dat meldt NOS Studio Sport. De Tsjech is bezig aan zijn zesde seizoen in Amsterdam.
De Tsjechisch international onderhandelde lang met Ajax over een nieuw contract, maar beide partijen konden niet tot een akkoord komen. Het contract van Galásek loopt aan het einde van dit seizoen af, waardoor de middenvelder transfervrij is.
Galásek kwam in 2000 mee met Co Adriaanse van Willem II naar Ajax. Nog in hetzelfde seizoen maakte Adriaanse Galásek aanvoerder van de Amsterdamse club. De middenvelder speelde tot op dit moment 145 duels in het shirt van Ajax, waarin hij 24 keer tot scoren wist te komen

Die zal dus ook vertrekken als ik je goed begrijp?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:55 schreef Nashje het volgende:
Klopt inderdaad ja.
Grygera twijfelde nog over contractverlenging omdat ie wilde weten wat Galasek deed.

Ik denk dat die kans erg groot is jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die zal dus ook vertrekken als ik je goed begrijp?

Stuk of zes.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef F1Bas het volgende:
Hoeveel nieuwe spelers moeten er deze zomer wel niet komen

Het speelde wel mee in zijn beslissing ja, het was alleen niet automatisch zo dat hij zou vertrekken als Galasek dat ook deed.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans erg groot is ja.
Voor de duidelijkheid: ik weet het niet 100% zeker, maar ik dacht wel zoiets te hebben gelezen.

quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef Radegast het volgende:
Tot wanneer heeft Grygera een contract met Ajax? 2007?

En als ie niet wil betekenen moet ie weg? Nou, dan denk ik dat hij ook vertrekt...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Na dit seizoen nog 1 jaar. 2007 dus.

Klopt, dan wordt ie verkocht. Is niet leuk maar loop tenminste niet iedereen gratis weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als ie niet wil betekenen moet ie weg? Nou, dan denk ik dat hij ook vertrekt...

Jij niet, dat is vooral wel duidelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Over de net niet tranfers kunnen we volgens mij een boek schrijven. Als we zo gaan beginnen kon Ajax ook wel bijna Henry hebben in het verleden of Romario, je weet nooit wat er afspeelt op de achtergrond.²

Ben erg benieuwd wie er bij gaan komen (namen zou ik wel willen horen).quote:

Bij AZ loopt ook het een en ander af. Maar zoals ik eerder betoogde vind ik niet dat Ajax van lagere clubs spelers moet halen maar van gelijkwaardige/hogere clubs. Maar goed, Landzaat en Perez zijn toch wel welkom. Landzaat wil alleen waarschijnlijk niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wie er bij gaan komen (namen zou ik wel willen horen).
En zijn ze ook in staat om spelers te halen die einde contract zijn, of is alleen Ajax nu zover dat iedereen (bijna) gratis weg mag?

En daar ben ik debet aan.quote:

Sinds wanneer is Wormgoor een verdediger? Hij was toch een man voor de rechtsbuiten positie?quote:Ajax strikt jeugdtalent Wormgoor
De jeugdopleiding van Ajax heeft er sinds vandaag een nieuwe groeibriljant bij. Vito Wormgoor is de naam. De 17-jarige verdediger van DOVO was gewild door ongeveer alle BVO's die Nederland rijk is, maar koos voor zijn 'droomclub'.
Zo noemt Wormgoor de club waarvoor hij nu gaat spelen in een reactie. Bij Ajax start de rechtsback op Sportpark de Toekomst in de A1. Nu al is afgesproken dat hij één keer per week gaat meetrainen met Jong Ajax, om ook aan dat niveau alvast te kunnen wennen.
Wormgoor speelde dit seizoen in het eerste elftal van DOVO in de Hoofdklasse. In de jeugdelftallen van die club was Wormgoor wekelijks de sterspeler en menig scout schreef een kladblok vol lovende woorden over de voetballer die in Leersum woont.
Ajax kaapt Wormgoor voor de neus weg van Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC, FC Twente, FC Omniworld en Go Ahead Eagles. Ook die clubs hadden Wormgoor, die bij HDS begon met voetballen, in het vizier.

Wees er maar trots op!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |