abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:50:06 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34494494
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:48 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oude Kamphuis oke, maar Hofland . Heeft die al iets laten zien in Duitsland?

Is Karel Poborsky niet iets?
Zeker wel, maar als je uit Italië vertrekt op je dertigste om weer in eigen land te gaan voetballen, verwacht ik niet dat hij nu naar Ajax wilt. Maar wellicht kunnen Tomás Galásek en Zdenek Grygera hem overhalen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34494573
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zeker wel, maar als je uit Italië vertrekt op je dertigste om weer in eigen land te gaan voetballen, verwacht ik niet dat hij nu naar Ajax wilt. Maar wellicht kunnen Tomás Galásek en Zdenek Grygera hem overhalen?
Poborsky had toch al wat heibel met de staff van Sparta Praag?
pi_34494640
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:49 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Beide...

ajax moet overigens geen team bouwen van alleen maar toppers, brengt alleen maar ellende.
Dat denk ik ook...
En een goede hand met toppers aantrekken hebben we ook niet echt. Marcio Santos is daar nog steeds een goed voorbeeld van...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34494643
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:44 schreef Radegast het volgende:
Ik zou volgend seizoen graag Hofland en Oude Kamphuis bij Ajax zien.
We hebben betere verdedigers. Wat moet je met hun? Ze staan enkel de ontwikkeling in de weg van spelers als Schilder, Heitinga en Urby.
Zelfde geld voor Boateng. Wat moet je ermee? We hebben minstens vier betere voetballers voor zijn positie.

Buitenspelers zijn nodig. Andy van der Meyde en Jesper Grønkjær aantrekken. Mag wat kosten, maar dan heb je tenminste een aanzienlijke verbetering van je elftal.
pi_34494657
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:49 schreef Tobbes het volgende:

[..]

In feite is dat niet nodig. Als je voor 18 miljoen Rosenberg en Huntelaar kan halen, had je ook van de zomer voor 15 miljoen Owen kunnen halen. Had je 3 miljoen over gehad voor zijn salaris. Zo'n speler betaald zichzelf op de lange termijn echt wel uit. (Denk aan merchandise e.d.).
Denk je dat spelers van dat kaliber in Nederland willen spelen In de Champions League spelen is mooi, en een club als Ajax zal hij ook wel okay vinden. Maar spelers als Owen vertikken het om in Roosendaal voor een paar duizend man hun kunsten te vertonen

Toen PSV Luis Enrique ooit wilde halen lachte hij de Eindhovense delegatie uit
pi_34494726
quote:

[..]

In feite is dat niet nodig. Als je voor 18 miljoen Rosenberg en Huntelaar kan halen, had je ook van de zomer voor 15 miljoen Owen kunnen halen. Had je 3 miljoen over gehad voor zijn salaris. Zo'n speler betaald zichzelf op de lange termijn echt wel uit. (Denk aan merchandise e.d.).
Je bent en blijft maar een Nederlandse club, dat wil zeggen dat je ook naar Heracles Almelo/RBC Roosendaal oid uit moet. Dat is even andere koek dan een promovendus in Engeland.
In Southern Sun
pi_34494821
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je bent en blijft maar een Nederlandse club, dat wil zeggen dat je ook naar Heracles Almelo/RBC Roosendaal oid uit moet. Dat is even andere koek dan een promovendus in Engeland.
Tuurlijk is dat een hindernis. Maar aan de andere kant; veel spelers die in Europees verband in de Arena komen zijn enorm onder de indruk van het stadion en de ambiance rond de club. Wat ik me afvraag of Ajax de afgelopen jaren al eens een serieuze, echte serieuze, poging heeft gedaan om een echte topper te halen.
pi_34494883
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef gras het volgende:

[..]

We hebben betere verdedigers. Wat moet je met hun? Ze staan enkel de ontwikkeling in de weg van spelers als Schilder, Heitinga en Urby.
Zelfde geld voor Boateng. Wat moet je ermee? We hebben minstens vier betere voetballers voor zijn positie.

Buitenspelers zijn nodig. Andy van der Meyde en Jesper Grønkjær aantrekken. Mag wat kosten, maar dan heb je tenminste een aanzienlijke verbetering van je elftal.
Buitenspelers zijn inderdaad hard nodig. Maar een ervaren middenvelder zou ook nog wel mogen van mij.
pi_34494900
Ja, Davids. En die verkoos Tottenham boven Ajax om onder meer die reden.
In Southern Sun
pi_34494904
quote:

[..]

Net of Owen naar Nederland wil komen. Wees nou eens realistisch man
pi_34494940
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Iedereen is te koop. Gaan al die (voormalige)topspelers die naar Qatar gaan die kant op voor de prachtige wedstrijden?
pi_34494949
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:53 schreef gras het volgende:

[..]

Andy van der Meyde moet idd terugkomen. Verder snap ik niet helemaal precies hoe Hofland en Oude Kamphuis de ontwikkeling van Urby, Heitinga en Schilder in de weg zouden staan aangezien ze op andere posities (kunnen) spelen.
pi_34494972
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat was al 2x uitgelegd hoor.

Buitenlandse toppers halen moet je inderdaad niet doen, behalve met een Ajax verleden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34495047
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Iedereen is te koop. Gaan al die (voormalige)topspelers die naar Qatar gaan die kant op voor de prachtige wedstrijden?
Voor het mooie weer en het salaris wat ze daar krijgen, wat een Nederlandse club niet kan betalen.
pi_34495067
quote:
'We zijn zeer blij dat we met Nigel een veelzijdige speler hebben kunnen vastleggen. Hij kan zowel op het middenveld als in de verdediging ingezet worden', verklaarde Dietmar Beiersdorfer, technisch directeur van HSV, op de website van zijn club.
Leuk voor Nigel, HSV gaat hem ook door het elftal slingeren
pi_34495101
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat was al 2x uitgelegd hoor.

Buitenlandse toppers halen moet je inderdaad niet doen, behalve met een Ajax verleden.
Wat mij tegen staat is deze gedachtengang in de eerste plaats. Hoe wil je de Nederlandse competitie (en Ajax) weer laten groeien als je de komst van topspelers al op voorhand uitsluit. Niet geschoten is altijd mis en hoe meer je schiet hoe meer kans dat je raakt. Stel Ajax haalt in 1 keer vier spelers van het kaliber Owen. Bijv. Riquelme, Davids en Kuffour. Misschien dat die 'topspelers' dan al anders tegen Ajax en de Nederlandse competitie aankijken?

Ik heb toch het idee dat clubs als Glasgow Rangers en Celtic grotere spelers aantrekken dan Ajax. Terwijl die competitie ook ruk is.
pi_34495132
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Voor het mooie weer en het salaris wat ze daar krijgen, wat een Nederlandse club niet kan betalen.
Dus is elke speler te koop
pi_34495157
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:04 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Wat mij tegen staat is deze gedachtengang in de eerste plaats. Hoe wil je de Nederlandse competitie (en Ajax) weer laten groeien als je de komst van topspelers al op voorhand uitsluit. Niet geschoten is altijd mis en hoe meer je schiet hoe meer kans dat je raakt. Stel Ajax haalt in 1 keer vier spelers van het kaliber Owen. Bijv. Riquelme, Davids en Kuffour. Misschien dat die 'topspelers' dan al anders tegen Ajax en de Nederlandse competitie aankijken?

Ik heb toch het idee dat clubs als Glasgow Rangers en Celtic grotere spelers aantrekken dan Ajax. Terwijl die competitie ook ruk is.
Omdat er in Schotland meer geld is te verdienen. Die clubs hebben gewoon meer geld te besten door de TV gelden die ze daar ontvangen.
pi_34495173
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:03 schreef marsu het volgende:

[..]

Leuk voor Nigel, HSV gaat hem ook door het elftal slingeren
Dat begrijp ik dus niet. Nigel maar zeiken dat ie een vaste plaats in het veld wil (rechtshalf). Maar in Hamburg gaat hetzelfde gebeuren .
pi_34495188
quote:

[..]

Dus is elke speler te koop
Ja als je geld hebt wat Nederlandse clubs niet hebben. Of er moet een 2 Abramovic komen, maar die wil ik echt niet in de Kuip zien
pi_34495213
quote:

[..]

Noem eens namen?
pi_34495232
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat begrijp ik dus niet. Nigel maar zeiken dat ie een vaste plaats in het veld wil (rechtshalf). Maar in Hamburg gaat hetzelfde gebeuren .
Nigel verstaat geen Duits.
pi_34495236
quote:

[..]

Ik vind niet dat je een speler een jaarsalaris van 4 miljoen moet bieden, terwijl de rest maximaal rond de miljoen zit. En dat moet je met zo'n speler minimaal bieden. Glasgow en Celtic trekken soms wel eens de buidel open, maar om nou te zeggen dat die clubs zo'n indruk maken in Europa, niet echt. Het is echt geen garantie voor succes en vooral bij Ajax, waar de omgang met spelers toch al niet al te best is, volgens mij gedoemd te mislukken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34495292
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Noem eens namen?
Uhhh
pi_34495294
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja als je geld hebt wat Nederlandse clubs niet hebben. Of er moet een 2 Abramovic komen, maar die wil ik echt niet in de Kuip zien
Als ik het zo uit de losse pols moet gokken denk ik dat ajax de afgelopen 5 seizoenen voor meer dan 70 miljoen in spelers heeft geinvesteerd. Dan heb ik het over transfersommen én salarissen van spelers die niet regelmatighebben gespeeld. Dat geld had dus bij wijze van spreke ook aan 1 toptransfer per jaar besteedt kunnen worden.
pi_34495315
quote:

[..]

Noem eens namen?
Dado Prso, Roy Keane.
pi_34495333
Je verhaaltjes zijn allemaal leuk Tobbes, maar het lijkt meer op dagdromen. Nederlandse clubs zullen altijd opleidingsclubs blijven.
That's all folks!
pi_34495352
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dado Prso, Roy Keane.
Die moet je als Ajax zijnde toch niet eens willen halen?
pi_34495444
quote:

[..]

Noem eens namen?

Mjah..ik dacht dan voornamelijk aan de 'de boertjes', maar ook aan Petrov en bijv Keane nu. Natuurlijk geen types van het kaliber Owen. Maar toch meerzeggende namen dan een Rosenberg of een Mitea.
pi_34495458
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die moet je als Ajax zijnde toch niet eens willen halen?
Prso heeft 1 keer wat leuks laten zien in de CL en Keane is te oud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')