Ik vind hem nog geen vaste waarde in het eerste, daarvoor is hij te onconstant.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Babel is gewoon een speler (en spits) die vast onderdeel uitmaakt van de A-selectie hoor, dat hij jong is doet aan dat feit helemaal niks af.
Charisteas mag weg, maar wil niet weg. Ik moet eerst nog maar zien dat ze hem kwijtraken.
Voordat er een spits wordt aangetrokken moeten ze hem eerst maar eens kwijt zien te raken.
Ervaring is zeker gewenst, maar ik denk niet dat Kanu daar de juiste persoon voor is.
quote:
AJAX prominent in Sun Java-tools-upgrade
Sun heeft een nieuwe versie van zijn Java Studio Creator uitgebracht die inhaakt op de nieuwste hype op het gebied van webdevelopment. De ontwikkelomgeving voor webapplicaties biedt namelijk standaard ondersteuning voor 'Asynchronous JavaScript + XML', ook wel bekend onder de afkorting AJAX. Met deze techniek is het mogelijk om webapplicaties te ontwikkelen die delen van pagina's updaten zonder de gehele pagina opnieuw te hoeven laden.
Laat ik het je makkelijk maken, noem er eens twee die haalbaar zijn en ook nog eens een toegevoegde waarde hebben voor Ajax.........quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:11 schreef borisz het volgende:
ach Ajax moet gewoon een paar oudere spelers terug halen en dan een nieuw team opbouwen en dan worden we volgend jaar kampioen
Dát is een hele andere discussie......quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik vind hem nog geen vaste waarde in het eerste, daarvoor is hij te onconstant.
Onmogelijk, hetzelfde geldt voor een eventuele nieuwe trainer/coach. Wie kan Ajax beter maken en is geïnteresseerd? Cristian Chivu en Edgar Davids lijken mij de ideale routiniers, maar ziten écht niet te wachten op een stapje terug, dus wat nu? Wie kunnen we scouten in de eredivisie? AZ dus niet meegerekend, want Dirk Scheringa laat toch geen spelers naar Ajax gaan. Overigens, die Leonardo is nu voor anderhalf jaar speler van NAC, als hij zijn belofte inlost, zou hij dan gewoon geaccepteerd worden als Ajacied? Ik zou er geen moeite mee hebben, een potentiële top-linksbuiten!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Laat ik het je makkelijk maken, noem er eens twee die haalbaar zijn en ook nog eens een toegevoegde waarde hebben voor Ajax.........
Dus valt ie voor mij onder de jeugd.... en hebben we 2 volwaardige spitsen die er zeker na de zomer ook nog zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dát is een hele andere discussie......
Een de Jong (van Utrecht), Stijn Vreven zijn spelers die in iedergeval willen vechten voor elke bal...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onmogelijk, hetzelfde geldt voor een eventuele nieuwe trainer/coach. Wie kan Ajax beter maken en is geïnteresseerd? Cristian Chivu en Edgar Davids lijken mij de ideale routiniers, maar ziten écht niet te wachten op een stapje terug, dus wat nu? Wie kunnen we scouten in de eredivisie? AZ dus niet meegerekend, want Dirk Scheringa laat toch geen spelers naar Ajax gaan. Overigens, die Leonardo is nu voor anderhalf jaar speler van NAC, als hij zijn belofte inlost, zou hij dan gewoon geaccepteerd worden als Ajacied? Ik zou er geen moeite mee hebben, een potentiële top-linksbuiten!
Jean-Paul de Jong is 36 jaar en Stijn Vreven is ongeveer het tegenover gestelde van een Ajacied, natuurlijk heb je mensen nodig met passie, strijd en werklust, maar niet Stijn Vreven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Een de Jong (van Utrecht), Stijn Vreven zijn spelers die in iedergeval willen vechten voor elke bal...
Exact, ik kan op dit moment echt geen enkele voetballer verzinnen die naar Ajax wil komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onmogelijk, hetzelfde geldt voor een eventuele nieuwe trainer/coach. Wie kan Ajax beter maken en is geïnteresseerd? Cristian Chivu en Edgar Davids lijken mij de ideale routiniers, maar ziten écht niet te wachten op een stapje terug, dus wat nu? Wie kunnen we scouten in de eredivisie? AZ dus niet meegerekend, want Dirk Scheringa laat toch geen spelers naar Ajax gaan. Overigens, die Leonardo is nu voor anderhalf jaar speler van NAC, als hij zijn belofte inlost, zou hij dan gewoon geaccepteerd worden als Ajacied? Ik zou er geen moeite mee hebben, een potentiële top-linksbuiten!
Ok, je hebt je punt gemaakt, we zijn het niet eens en zullen het ook niet worden vrees ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dus valt ie voor mij onder de jeugd.... en hebben we 2 volwaardige spitsen die er zeker na de zomer ook nog zijn.
Ik zal de longen uit me lijf fluiten als Vreven ooit in onze clubtenue zal spelen!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Een de Jong (van Utrecht), Stijn Vreven zijn spelers die in iedergeval willen vechten voor elke bal...
ach ja, van Vierklau verwachtte we het ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik zal de longen uit me lijf fluiten als Vreven ooit in onze clubtenue zal spelen!!!!
quote:Nadat gisteren bekend is geworden dat Tomas Galásek (33) zijn contract bij Ajax niet verlengd, is VFL Wolfsburg er als de kippen bij om haar interesse te tonen. De Tsjechische middenvelder kon het niet eens worden met Martin van Geel over een nieuwe verbintenis en heeft uiteindelijk de knop doorgehakt.
De Oosterburen hebben het vizier de laatste dagen nadrukkelijk op Nederland gericht. De club van de voormalige PSV-er Kevin Hofland trok gisteren Rick Hoogendorp (RKC, 2.5 miljoen euro) en Tommie van der Leegte (ADO Den Haag, 600.000 euro) al aan.
Na maandenlang onderhandelen en speculeren is er dan eindelijk een duidelijk beeld over de toekomst van Galásek. Dit seizoen begonnen op de bank, zijn plaats toch terugverovert en nu wekelijks één van de steunpilaren in het elftal van Blind. Een grote teleurstelling voor de Amsterdammers dat hij ook transfervrij wegloopt.
Zal niet gebeuren, weest niet bang. Een dergelijk speler (qua instelling) zonder het verleden van Stijn Vreven zou overigens wél een welkome versterking zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik zal de longen uit me lijf fluiten als Vreven ooit in onze clubtenue zal spelen!!!!
Als die kerel komt, maak ik persoonlijk een spandoek van 10 bij 10 dat ie niet gewenst is en dat het een pisnicht isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pols dan Zaïre, dan heb je wat meer zekerheid, dit soort "negers" zijn helaas zo ontactisch als maar zijn kan, op het fysieke gebeuren zjin ze altijd heel ver, maar ze spelen niet slim.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
Kanga Akale van AJ Auxerre is een uitstekende linksbuiten, wellicht is hij de aanwezige Ajax-scouts bij de Afrika Cup ook opgevallen? Neem tenminste aan dat er wel Ajax-scouts aanwezig zijn bij wedstrijden van Ivoorkust? Overigens weet ik niet of Kanga Akale haalbaar is, spreekt Ajax hem aan?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pols dan Zaïre, dan heb je wat meer zekerheid, dit soort "negers" zijn helaas zo ontactisch als maar zijn kan, op het fysieke gebeuren zjin ze altijd heel ver, maar ze spelen niet slim.²
Dit is zo kinderachtig, dit is standaard hooligan gedrag, gebruik je hersens en beoordeel Stijn Vreven op voetbaltechnische gronden en niet op zijn Belgisch accent, zijn brede torso en zijn lange haren. Stijn Vreven zou voor elke ploeg in de HCE een aanwinst zijn, dat durf ik best te stellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:34 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als die kerel komt, maak ik persoonlijk een spandoek van 10 bij 10 dat ie niet gewenst is en dat het een pisnicht is![]()
Jij noemt alleen maar subtoppers en dan durf je ze ook nog een aanwinst te noemen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is zo kinderachtig, dit is standaard hooligan gedrag, gebruik je hersens en beoordeel Stijn Vreven op voetbaltechnische gronden en niet op zijn Belgisch accent, zijn brede torso en zijn lange haren. Stijn Vreven zou voor elke ploeg in de HCE een aanwinst zijn, dat durf ik best te stellen.²
Voorzover ik mij kan herinneren kan Kanu ook prima op 6 of op 10. En persoonlijk zou ik hem graag terugzien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan Nwanko Kanu als rechts- of linksbuiten uit de voeten? Zo niet, dan is het jammer, want spitsen zat.
Stijn Vreven presteerde aardig bij FCU, maar mislukte bij 1. FC Kaiserslautern. Nu is hij weggestuurd bij Vitesse en stond in de belangstelling van NEC, wat moeten wij met zo'n subtopper?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is zo kinderachtig, dit is standaard hooligan gedrag, gebruik je hersens en beoordeel Stijn Vreven op voetbaltechnische gronden en niet op zijn Belgisch accent, zijn brede torso en zijn lange haren. Stijn Vreven zou voor elke ploeg in de HCE een aanwinst zijn, dat durf ik best te stellen.²
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij noemt alleen maar subtoppers en dan durf je ze ook nog een aanwinst te noemen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |