witte melk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef thefunny het volgende:
ik heb zin in lekkere melk.
Ik zit aan de rozijntjes. Zou dat genoeg zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tip: ga eerst wat eten voordat je gaat borrelen!![]()
Mannen met katten zijnquote:
Wat verstandig!! Was iedereen maar zo verstandigquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit aan de rozijntjes. Zou dat genoeg zijn?
Maar ik kan sowieso niet drinken, want ik moet nogiemand
ophalen en daar wil ik niet om een boom gevouwen mee eindigen
chocomelkquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef thefunny het volgende:
In etiopie, waar de echte zwarte negerinnen nog leven.![]()
Nope, hier nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien, als ik ooit verhuis, dat er dan ook van die beesten komen toch maar
Gelukkig weet ik dat jij ook verstandig bentquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat verstandig!! Was iedereen maar zo verstandig![]()
Oeh... da's ook toevallig! Ik zit net een geinig stukje over FGM in Ethiopië te lezen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef thefunny het volgende:
In etiopie, waar de echte zwarte negerinnen nog leven.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
En in verband met de topic titel een linkje naar mijn held Japie!
Wel romantischquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zit aan de rozijntjes. Zou dat genoeg zijn?
Maar ik kan sowieso niet drinken, want ik moet nogiemand
ophalen en daar wil ik niet om een boom gevouwen mee eindigen
Je hebt geen zin om als avondeten te dienen?quote:
Ik denk dat hij Eetiopie bedoeldequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... da's ook toevallig! Ik zit net een geinig stukje over FGM in Ethiopië te lezen!
Eens kijken of er ook iets over zwarte melk in staat...![]()
Uiteraard op zn rug met zn pootjes in de lucht!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
En in verband met de topic titel een linkje naar mijn held Japie!
Melk met een dropextract, vers van de grote kookplaten van ethiopische gezonde blozende negerinnen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh... da's ook toevallig! Ik zit net een geinig stukje over FGM in Ethiopië te lezen!
Eens kijken of er ook iets over zwarte melk in staat...![]()
quote:
Mijn broer heeft wel eens op eentje geschotenquote:
Speciaal voor jou dan!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uiteraard op zn rug met zn pootjes in de lucht!![]()
Maar dan wel zonder clitoris en schaamlippen!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:57 schreef thefunny het volgende:
[..]
Melk met een dropextract, vers van de grote kookplaten van ethiopische gezonde blozende negerinnen!
Ja, anders wordt t melk met vruchtvlees.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder clitoris en schaamlippen!![]()
Das al snel in die streken hequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder clitoris en schaamlippen!![]()
Ervaring?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja... Tis geen prettig verhaal kan ik je vertellen...![]()
En nu wat van het balkon af laten vallenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan!
Foto 1
Foto 2
![]()
Godzijdank ben ik geen negerin uit Ethiopië!quote:
Hehe, luchtfoto's van een poes!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan!
Foto 1
Foto 2
![]()
Shame on you pinguin!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu wat van het balkon af laten vallen
Ken het stuk wat jij leest niet gelukkig, maar de verhalen uit diverse documentaires wel. Kan er niet echt blij van worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja... Tis geen prettig verhaal kan ik je vertellen...![]()
We zijn allemaal okequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yummie!*maakt alvast ruimte vrij in zijn fotoalbum*
On-topic: alles goed met je-poessies?
Jaah, De baby van Michael Jackson!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu wat van het balkon af laten vallen
Her Majesty Kitty Miauw...is helaas weggelopen...die werd gek van het switchen tussen addressen.. Ik vermoed dat ze uiteindelijk terug naar mijn adres probeerde te lopen en verongelukt is..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
We zijn allemaal oke![]()
![]()
Hoe doet die van jou het?
awww neeeeeeeeequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Her Majesty Kitty Miauw...is helaas weggelopen...die werd gek van het switchen tussen addressen.. Ik vermoed dat ze uiteindelijk terug naar mijn adres probeerde te lopen en verongelukt is..![]()
Nix meer van vernomen, sinds.. (en geloof me, extensief lopen zoeken...)
Helaas kan ik nu geen kat nemen, aangezien ik op het punt sta weer naar Nederland toe te gaan..
hehe, ik weet t..ik weet t..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
awww neeeeeeeeearme miss kittie
Weer trug naar nederland, blijf nou es op 1 plaats man!
teveel haar meestalquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gewoon de bek volblaffen dan is dat gemauw zo over.![]()
Dit is echt de eerste keer dat ik heb moeten lachen vandaag!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gewoon de bek volblaffen dan is dat gemauw zo over.![]()
Er is niks mis met poesjes die mauwen,quote:
Moks...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat ik heb moeten lachen vandaag!![]()
hey! dat is liefie_'s geboorte grond! zeker erg geweldig daar dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hehe, ik weet t..ik weet t..![]()
Dat vertel ik me ook de hele tijd..maar als ik op een plaats blijf, zal dat niet Ierland zin (ik zit zelf aan ergen in Brabant te denken, tussen Tilburg en Eindhoven,aan de grens met Belgie..) Waarom? geen id.. lijkt me idillish.. Maar t hangt af van het werk wat ik nog moet vinden.. (een van mijn studios zit in Oud-Turnhout (B), dus ik moet ergen daar in de buurt gaan wonen..)
Hoe is het daar in MS? Zit je nog steeds in je leuke flatje?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey! dat is liefie_'s geboorte grond! zeker erg geweldig daar dus
*zucht*...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een in-crowd geslijm.
Wordt er nog geneukt?![]()
![]()
vergeet de sleutels niet mee te nemenquote:
Je was aan het overwerkenfokken?quote:
Ben jij op de grond geboren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey! dat is liefie_'s geboorte grond! zeker erg geweldig daar dus
Cliche-opmerking 1. al hoor je hem vaak anders geformuleerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Waar precies ben jij ter aarde gestort?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat een in-crowd geslijm.
Wordt er nog geneukt?![]()
![]()
Reacties op 'pogingen' zijn ook cliche, als je dan toch bezig bent.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Cliche-opmerking 1. al hoor je hem vaak anders geformuleerd.![]()
godt heeft wel je posts verwijderd schijnbaar.. en chatlogs plaatsen mag niet hequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee... Ik zal nooit meer dezelfde zijn![]()
Jup nog steedsquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hehe, ik weet t..ik weet t..![]()
Dat vertel ik me ook de hele tijd..maar als ik op een plaats blijf, zal dat niet Ierland zin (ik zit zelf aan ergen in Brabant te denken, tussen Tilburg en Eindhoven,aan de grens met Belgie..) Waarom? geen id.. lijkt me idillish.. Maar t hangt af van het werk wat ik nog moet vinden.. (een van mijn studios zit in Oud-Turnhout (B), dus ik moet ergen daar in de buurt gaan wonen..)
Hoe is het daar in MS? Zit je nog steeds in je leuke flatje?
Nee reacties op 'pogingen' zijn belangrijk om problemen te signaleren en oplossingen te bieden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef Frezer het volgende:
Reacties op 'pogingen' zijn ook cliche, als je dan toch bezig bent.
Kom op mensen, niet zo moeilijk doen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Reacties op 'pogingen' zijn ook cliche, als je dan toch bezig bent.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jup nog steeds![]()
Niet tever richting belgie gaan wonen anders kunnen we niet meer afspreken
bezig met soep etenquote:
dat heb ik echt al meer dan een jaar niet meer op!quote:
blijkbaar dus welquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef liefie_ het volgende:
mn stapmaatje is ziek
hoe kan dat nou
ziek zijn kan op alle dagen van de week maar niet op donderdag....
waarvoor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
blijkbaar dus wel.. jammer voor je. Roep Airwin maar
Eerst volgieten, dan merkt ze niet dat ze ziek is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarvoor?
ik wil mn tequilla drinkende mannen verslindende stapmaatje trug
whaha ik mishandel geen vrouwenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst volgieten, dan merkt ze niet dat ze ziek is?
Hoezo mishandelen? Indrinken heet datquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik mishandel geen vrouwen
ook zo zielig als ze alles er weer uit gooit
en zonde van de tequilla haha
ach.. het zou niet de eerste keer zijn hier in het topic dat iemand er alles uitgooitquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik mishandel geen vrouwen
ook zo zielig als ze alles er weer uit gooit
en zonde van de tequilla haha
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach.. het zou niet de eerste keer zijn hier in het topic dat iemand er alles uitgooit
ja... dus..quote:
jij wel...zucht.. ik ben pas 7 uur thuisquote:
jah maar jij hebt een borrelquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
jij wel...zucht.. ik ben pas 7 uur thuis(waarschijnlijk 9uur, na de afscheidsborrel van een collega..)
ik wil ook een borrelquote:
Waarom ben je verrot? Was je date zo'n succesquote:
Das waar!quote:
wel erg vermoeiendquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom ben je verrot? Was je date zo'n succes
in je eentje borrelen is niet zo leukquote:
Nixxx, het is dat ik je HVJJN post gelezen heb, anders had ik hier echt vreemde gedachten bij gehadquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel erg vermoeiendheb nu spierpijn in mijn bovenbenen
en vandaag weer lekker lopen sjouwen etc bij bijbaantje
had ook kunnen zeggen dat ik spierpijn in mijn billen had.. maar dan komt dat hele voorbind dildo verhaal weer...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Nixxx, het is dat ik je HVJJN post gelezen heb, anders had ik hier echt vreemde gedachten bij gehad
Das een feit, ja..en wie kun je zo gek krijgen om op een Donderdag avond aan de drank te krijgen...(?)quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
in je eentje borrelen is niet zo leuk
allemaal ranzige studenten...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das een feit, ja..en wie kun je zo gek krijgen om op een Donderdag avond aan de drank te krijgen...(?)
liedje van de soundtrack van team america world policequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:42 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hadden we nog niet op gereageerd, dus: Huh??![]()
Bedankt, scheelt me weer terug naar de dokter rennen..(heb net een bloed test laten doen op alles en nog wat..pff)quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
liedje van de soundtrack van team america world police
Nou, smakelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Ynske het volgende:
zelfs 3 dagen achter elkaar wraps is lekker
dankequote:
Wraps zijn gewoon lekker, en makkelijk en snel klaar te makenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Ynske het volgende:
zelfs 3 dagen achter elkaar wraps is lekker
En als bonus kun je nog zelf bepalen wat je erop doet ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wraps zijn gewoon lekker, en makkelijk en snel klaar te maken![]()
Solly, net gegetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef liefie_ het volgende:
ik wil nog steeds mn taco's van havanna!
maja iedereen is opeens foetsie!
en alleen uit eten nee dankje haha
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wraps zijn gewoon lekker, en makkelijk en snel klaar te maken![]()
ik oooooookquote:
oeh nog beter:quote:
Waar ga je eigenlijk uit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh nog beter:
borrelen met tapas
ow in tilburgquote:
Ah, dacht dat je in Arnhem misschien uit ging, omdat daar ook een Havanna zit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow in tilburg
niet spectaculair haha maja
Idd, dat is niet zo spectaculairquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow in tilburg
niet spectaculair haha maja
ik begin te denken dat het een keten achtig iets is misschienquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, dacht dat je in Arnhem misschien uit ging, omdat daar ook een Havanna zit.
Ow dat hoef je voor mij niet te doen, was gewoon benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik begin te denken dat het een keten achtig iets is misschien
naja of gewoon een bekende naam
ik zal er google eens op na slaan!
haha ja maar ik werd ook nieuwsgierigquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow dat hoef je voor mij niet te doen, was gewoon benieuwd
Ahum.... [R&P SC] Poesje mauw....quote:
Mensen met een sociaal leven...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:35 schreef liefie_ het volgende:
wat stillig hier
huh? dat is toch iets voor snachts?quote:
Blijkbaar is het tegenwoordig 's avonds ook al het geval.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:42 schreef liefie_ het volgende:
huh? dat is toch iets voor snachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |