quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef B_BOY het volgende:
hoi freiss
Nueckehnquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:24 schreef B_BOY het volgende:
ik ben de eige slet hier.
Ja opfoekenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:26 schreef freiss het volgende:
Hé, ik heb nog een kloon van Renesite gevonden: Rene.itzme
oooooh, wist ik nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ben alleen een slet die op vrouwen valt dus helaas.
Ik moest wel nee zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:35 schreef B_BOY het volgende:
[..]
smakelijk..
@ ayaxola wat is u antwoord hierop???
heb er niets tegen. zolang ik de zeep maar niet op hoef te rapen moet je zeggequote:
Och, laat die mensen leven enzo, mijn humble opinion.quote:
Leef jij wel in de 21e eeuw?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:39 schreef Ayaxola het volgende:
Precies, tegen homo's heb ik niks, tegen homosexuelen alleen wel
wat verkoop je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Casparovvv het volgende:
Zware onderhandelingen via mail over wat spullen die ik via marktplaats verkoop
Ik heb er geen ene moeite mee, die mensen zijn ook gewoon levende personen met ook een hart en gewoon een opleiding die ook deel uit maken van de samenleving, puntkomma.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, duh, jij houd van homosexuelen?
ik zie puntkomma staan en ik moet denken aan me dossiertoets over pascal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er geen ene moeite mee, die mensen zijn ook gewoon levende personen met ook een hart en gewoon een opleiding die ook deel uit maken van de samenleving, puntkomma.
Een halve karperuitrusting. Shimano/Fox spullen, brengt weer cash in het laatjequote:
Mag ik dan je postaantalquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zie puntkomma staan en ik moet denken aan me dossiertoets over pascal.
ik ga dood![]()
Ik ook niet met homo's zei ik toch, er is alleen wel een verschil tussen een homofiel en een homosexueel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er geen ene moeite mee, die mensen zijn ook gewoon levende personen met ook een hart en gewoon een opleiding die ook deel uit maken van de samenleving, puntkomma.
Je wordt gewoon misleid door wat berekeningetjes. gasten betalen 30 euro. baas haalt daar 5 euro van af, dus dat is 25. Tel daar de euro's die ze gekregen hebben bij op, en je komt op 28. 28+2 is 30quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef hallo_mensen het volgende:
Iemand die dit verklaren kan?
Kijk he , 3mannen huren een kamer voor 30 euro
ze betalen ieder dus 10 euro.
de eigenaar van het hotel besluit dat 30 wel veel is
hij zegt tegen de loopjongen : 5 euro geef het maar terug aan de 3 mannen
de loopjongen besluit dat 5 euro niet makkelijk delen is , hij steekt dus 2 euro in zijn zak
er is dus 3 euro over voor de mannen
hij geeft de mannen ieder een euro ze betalen dus 9 euro per nacht .
9x3=27
30-2=28
Waar is die fucking euro![]()
sommige mensen zijn gewoon niet personen die ik de hele tijd bij me wil hebben nee, maar alsnog mogen ze in leven blijvenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ook niet met homo's zei ik toch, er is alleen wel een verschil tussen een homofiel en een homosexueel.
en de loopjongen dan die er 2 houdquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je wordt gewoon misleid door wat berekeningetjes. gasten betalen 30 euro. baas haalt daar 5 euro van af, dus dat is 25. Tel daar de euro's die ze gekregen hebben bij op, en je komt op 28. 28+2 is 30
Ik zeg toch ook niet dat ze dood moetenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
sommige mensen zijn gewoon niet personen die ik de hele tijd bij me wil hebben nee, maar alsnog mogen ze in leven blijven
doodzwijgen mag ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dood moeten![]()
wtf? ik kom er niet uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef hallo_mensen het volgende:
Iemand die dit verklaren kan?
Kijk he , 3mannen huren een kamer voor 30 euro
ze betalen ieder dus 10 euro.
de eigenaar van het hotel besluit dat 30 wel veel is
hij zegt tegen de loopjongen : 5 euro geef het maar terug aan de 3 mannen
de loopjongen besluit dat 5 euro niet makkelijk delen is , hij steekt dus 2 euro in zijn zak
er is dus 3 euro over voor de mannen
hij geeft de mannen ieder een euro ze betalen dus 9 euro per nacht .
9x3=27
30-2=28
Waar is die fucking euro![]()
In mijn laatste zin staat toch 28+2? Die 2 is van de loopjongen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en de loopjongen dan die er 2 houd
okequote:Op donderdag 26 januari 2006 17:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
In mijn laatste zin staat toch 28+2? Die 2 is van de loopjongen.
Nee wel jongensquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zijn er hier nog leuke meisjes die hopeloos op zoek zijn naar sex?
je wordt gewoon voor de gek gehouden, er wordt iets gedaan wat niet klopt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:50 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
oke
maar ze betalen dus alle 3 toch ook 9 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |