Uit welke film komt die scene uit jouw avatar ook alweer, Johnny?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:07 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zo he, dit was weer een erg goede aflevering!
- van die vrouw die nu het cylon/mensen kind heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef FoXje het volgende:
Mooie aflevering! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat
Paar vragen nog:
-hoe kwamen ze aan de dode baby?
-Zijn caprica six en Boomer nu echt de lul?
-Hoe zit dat nu met Baltar en Six, hoe verschijnen ze aan elkaar?
Gaius nog leuker dan de echte.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]
Alledrie de benen over elkaar op een bankje.
Ja, echt koel om als geweten te spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gaius nog leuker dan de echte.![]()
Een stukje ying-yang is wel op zijn plaats, dacht ik zoquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef kingmob het volgende:
Nu ineens Gaius als good-guy. Het wordt ingewikkeld zo
Ik wist niet dat een explosie en een instorting voor het spontaan ontbranden van de koplampen zou zorgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:13 schreef maartena het volgende:
Zagen julie ook die Snoek in de parkeergarage?
BSG is idd coolerquote:Op zondag 26 februari 2006 10:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Battlestar Galactica vind ik niet echt te vergelijken als vervanger van ST.
En ik vind CSI beter.quote:
Hoop dan wel dat ze wat nieuwere Vipers kunnen redden.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:03 schreef kingmob het volgende:
Je zou het toch wel zeggen. Aan de andere kant hebben ze nu de pegasus erbij en is de nood relatief een stuk kleiner denk ik. Dus eerst moet de Pegasus vergaan denk ik, wat ongetwijfeld gaat gebeuren.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:06 schreef huupia34 het volgende:
ik heb de eerste paar afleveringen gezien en dat viel me behoorlijk tegen, vond de ouwe gallactica toen ik nog een jochie was veel leuker.
bovendien haalt deze serie het lang niet met startrek(alle spinoffs)
jammer
Die is echt leuk gedaan!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:46 schreef maartena het volgende:
Oude Cylons!
Meesterlijke video.... al eens langsgekomen trouwens.
Toch hoop ik dat Gaius en Six elkaar vinden en op een planeetje geluk vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Radeon_NL het volgende:
Dit was zeker een goed verhaal. En zeker ook nog eens dat ze hierop nog een keer kunnen terug vallen. Ben benieuwd of Boomer Galatica gaat waarchuwen voor Baltar.
Heerlijk fout!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Fanboy alert...
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.patchgeeks.com/catalog/index.php/cPath/37
Dat vind ik ook een wazig aspect van het verhaal ja....quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef Super7fighter het volgende:
Waarom hebben Gaius en Sic het over hun kind?
De baby was toch van Helo en Sharon?
Nee, ze gaan "things for the better" changen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef FatherJack het volgende:
Ben benieuwd of nr. 6 en sharon 'geboxed' gaan worden.![]()
Ik moet aan CPUs denken. Sharon in een boosje met een koeler er op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef FatherJack het volgende:
Ben benieuwd of nr. 6 en sharon 'geboxed' gaan worden.![]()
Daarom willen ze het niet, ze willen een Zalman.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet aan CPUs denken. Sharon in een boosje met een koeler er op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |