Uit welke film komt die scene uit jouw avatar ook alweer, Johnny?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:07 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zo he, dit was weer een erg goede aflevering!
- van die vrouw die nu het cylon/mensen kind heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef FoXje het volgende:
Mooie aflevering! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat
Paar vragen nog:
-hoe kwamen ze aan de dode baby?
-Zijn caprica six en Boomer nu echt de lul?
-Hoe zit dat nu met Baltar en Six, hoe verschijnen ze aan elkaar?
Gaius nog leuker dan de echte.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
[afbeelding]
Alledrie de benen over elkaar op een bankje.
Ja, echt koel om als geweten te spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gaius nog leuker dan de echte.![]()
Een stukje ying-yang is wel op zijn plaats, dacht ik zoquote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef kingmob het volgende:
Nu ineens Gaius als good-guy. Het wordt ingewikkeld zo
Ik wist niet dat een explosie en een instorting voor het spontaan ontbranden van de koplampen zou zorgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:13 schreef maartena het volgende:
Zagen julie ook die Snoek in de parkeergarage?
BSG is idd coolerquote:Op zondag 26 februari 2006 10:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Battlestar Galactica vind ik niet echt te vergelijken als vervanger van ST.
En ik vind CSI beter.quote:
Hoop dan wel dat ze wat nieuwere Vipers kunnen redden.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:03 schreef kingmob het volgende:
Je zou het toch wel zeggen. Aan de andere kant hebben ze nu de pegasus erbij en is de nood relatief een stuk kleiner denk ik. Dus eerst moet de Pegasus vergaan denk ik, wat ongetwijfeld gaat gebeuren.
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:06 schreef huupia34 het volgende:
ik heb de eerste paar afleveringen gezien en dat viel me behoorlijk tegen, vond de ouwe gallactica toen ik nog een jochie was veel leuker.
bovendien haalt deze serie het lang niet met startrek(alle spinoffs)
jammer
Die is echt leuk gedaan!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:46 schreef maartena het volgende:
Oude Cylons!
Meesterlijke video.... al eens langsgekomen trouwens.
Toch hoop ik dat Gaius en Six elkaar vinden en op een planeetje geluk vinden.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Radeon_NL het volgende:
Dit was zeker een goed verhaal. En zeker ook nog eens dat ze hierop nog een keer kunnen terug vallen. Ben benieuwd of Boomer Galatica gaat waarchuwen voor Baltar.
Heerlijk fout!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Fanboy alert...
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.patchgeeks.com/catalog/index.php/cPath/37
Dat vind ik ook een wazig aspect van het verhaal ja....quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:51 schreef Super7fighter het volgende:
Waarom hebben Gaius en Sic het over hun kind?
De baby was toch van Helo en Sharon?
Nee, ze gaan "things for the better" changen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef FatherJack het volgende:
Ben benieuwd of nr. 6 en sharon 'geboxed' gaan worden.![]()
Ik moet aan CPUs denken. Sharon in een boosje met een koeler er op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef FatherJack het volgende:
Ben benieuwd of nr. 6 en sharon 'geboxed' gaan worden.![]()
Daarom willen ze het niet, ze willen een Zalman.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet aan CPUs denken. Sharon in een boosje met een koeler er op.
hier is ie nu een half uur aan het downloaden, bijna klaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het lijkt mij igg nep![]()
Zal wel een tijdje gaan duren eer die uitkomt . . .quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:36 schreef Super7fighter het volgende:
Zinderende achtergrondmuziek de eerste 8 minuten. Ik wil de soundtrack ervan.![]()
Als ze zouden koloniseren, dan geef je wel een grote wending aan het hele verhaal. Dat past wel bij de gigantische puinhoop die BSG ook wel eens voorsteld.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ik hoop idd dat die spoilers niet echt zijn, hoewel sommige dingen eruit best zouden kunnen gebeuren...
Was iig erg gaaf deze aflevering, alleen zou er de volgende keer nog iets met de Chief gebeuren, want dat vond ik hier maar een beetje tussen gefrot, droeg niet echt bij aan het verhaal...
Nou maar hopen dat ze ook weer weg kunnen komen...quote:
Ik vond het al redelijk onwaarschijnlijk dat ze in de atmosfeer jumpten. Bij de meeste series laten ze dat toch buiten beschouwing of maken ze het onmogelijk.quote:
Maar goed, ze deden dit juist om niet gezien te worden door de Cylons, wat dus wel zou gebeuren als ze het zonnestelsel binnen zouden jumpen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Breetai het volgende:
Ze konden natuurlijk ook eerst in het zonnestelsel jumpen en van daaruit naar de planeet. Dat zou me een stuk waarschijnlijker overkomen.
Niet onderbouwd, want het is slechts een gerucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Daarom ga ik daar al nooit heenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef Breetai het volgende:
De trailer op scfi bleek dus over allebei de afleveringen te gaan. Ik kwam op het forum bij scifi al veel teveel spoilers tegen. 34 f*cking pagina's ff doorgeploegd.
Wat heeft ie dan gedaan wat zijn positie zou moeten beschadigen??? Ok, hij praat af en toe in zichzelf, maar dat is 'normaal' voor elke geniale wetenschapper. Verder ziet niemand wat hij doet of zegt of denkt. Toen tijdens die 'away'-mission schoot hij die militair dood, maar dat had een reden. Dus om hem alleen daardoor meteen al als 'verrader' te bestempelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef kingmob het volgende:
Fantastische aflevering. Ook mooi moment dat Lee het command kreeg (vanzelfsprekend) op het kutste moment denkbaar. Heeft ie gelijk de vuurdop gehad
En Gaius is echt een fantastische bad guy, je krijgt maar geen vat op 'm, al is het wel ongeloofwaardig dat hij nog steeds zo veel vertrouwen krijgt.
haha, ik had precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:36 schreef Zhenar het volgende:
Forse tijdsprong wel. Ik dacht eerst: "Geez... wat is die slet van een Dee snel over Billy heen!![]()
" Maar er was alweer een maand voorbij. Al is dat nog wel snel eigenlijk
![]()
Heb je wel de miniserie gezien ??quote:Op maandag 6 maart 2006 09:49 schreef EdPowers het volgende:
Wat heeft ie dan gedaan wat zijn positie zou moeten beschadigen??? Ok, hij praat af en toe in zichzelf, maar dat is 'normaal' voor elke geniale wetenschapper. Verder ziet niemand wat hij doet of zegt of denkt. Toen tijdens die 'away'-mission schoot hij die militair dood, maar dat had een reden. Dus om hem alleen daardoor meteen al als 'verrader' te bestempelen.
Duidelijk niet. Maar volgens mij weet de vloot niet wat hij op Caprica had gedaan....quote:
Het is toch een keer bijna fout gegaan, met die foto van de beveiligingscamera in het Defense Building (ofzo) waarop Balthar te zien was, maar die bleek vervalst te zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Maar volgens mij weet de vloot niet wat hij op Caprica had gedaan....
Ik denk dat deze laatste aflevering, de seasonfinal, wel duidelijk wordt in hoeverre Balthar man is...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Verder weet niemand het idd, hoop ook niet dat ze er achter komen Balthar is the man namelijk![]()
Nou schijnen we te moeten wachten tot Oktober voor nieuwe afleveringen. Well, you got fracked up and you got fracked up . . .quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:56 schreef Meneer_Storm het volgende:
Mijn god wat een aflevering, alles waarvan je níet wilde dat het ging gebeuren gebeurd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
er wordt geneukt, er wordt gestemd, er gaan er dood.quote:
Heerlijk kort zo!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
er wordt geneukt, er wordt gestemd, er gaan er dood.
en Lt. Castillo is terug.
ja, alleen het essentielequote:
zoals ik zei: Lt. Castillo is terugquote:maar het ergste was nog de snor van Admiral Adama
Moet je voor de gein Battlestar Galactica - The Lowdown eens bekijken (is een kijkje achter de schermen). Dan zie je dat Admiral Adama in het dagelijks leven doorgaans een snor heeft. Je kan hem goed achter de bbq gebruiken, dacht ik zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Castillooo!!!!
En hoe de beide Adamas uitzagen na een jaar, vatsig en lopen met constipatie.
All Hail The Cylon Occupation Force!
Ja, die had ik al een tijdje geleden gezien, dezelfde snor heb ik ook bij een of andere film gezien, waarbij hij een latino ex-baseball speler speelt met een dochter die ook een balletje wilt slaan en blabla. Een dramafilm.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:16 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Moet je voor de gein Battlestar Galactica - The Lowdown eens bekijken (is een kijkje achter de schermen). Dan zie je dat Admiral Adama in het dagelijks leven doorgaans een snor heeft. Je kan hem goed achter de bbq gebruiken, dacht ik zo![]()
[denial mode]Ik heb het vermoeden dat die tijdssprong een droom/nachtmerrie is.[/denial mode]quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:56 schreef Meneer_Storm het volgende:
Mijn god wat een aflevering, alles waarvan je níet wilde dat het ging gebeuren gebeurd![]()
Hoe gaan we dat overleven . . .quote:Op zondag 12 maart 2006 09:22 schreef dfens het volgende:
Dus mijn spoilers boven zijn wel waar. En de nuke was een message van Gina aan de Cylons. Slim! Nou weer wachten tot oktober![]()
Hmm, dat zei mij dus niks, maar nu wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |