Ja daar hebben ze de laatste tijd wel een beetje een handje van, met flashbacks van zoveel uur/dagen geleden...quote:Op maandag 6 februari 2006 19:56 schreef kingmob het volgende:
Vond de vertelstructuur niet helemaal prettig, meer chronologisch was het denk ik toch beter geweest
trouwens, wie is er nu commander van de pegasus geworden?
We weten nu wel dat jij de afleveringen direct op de vrijdagavond op scifi-channel kunt bekijken, Maartenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef maartena het volgende:
[..]
Yep, aanstaande vrijdagavond op TV.
En dat betekend dus dat julie vanaf zaterdagochtend 06:00 ongeveer kunnen downloaden, ze zijn meestal 1 uur na de uitzending al te vinden, zeker op private trackersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef Meneer_Storm het volgende:
We weten nu wel dat jij de afleveringen direct op de vrijdagavond op scifi-channel kunt bekijken, Maarten![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:51 schreef maartena het volgende:
Nieuwe aflevering was best wel weer goed
"Sacrifice" is de titel en gaat over een gijzeling op Cloud Nine. Uiteraard raken enkele bekende spelers er toevallig bij betrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef Zhenar het volgende:
Toffe ep![]()
Alleen...Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij voegde toch al niets toe.
opgezegd@fok.nl
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:45 schreef FoXje het volgende:
[..]
Mooi!Hij voegde toch al niets toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:44 schreef Zhenar het volgende:
Toffe ep![]()
Alleen...Daar baal ik dus echt ongenadig hard van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
Daar baal ik dus echt ongenadig hard van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef ThunderChild het volgende:
I think I've fallen in love . . .![]()
Van Ellen Tigh? Starbuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Internets, I needs it..
Jah, dat was fantastischquote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef DarthNick het volgende:
Ik heb me toch kostelijk vermaakt met die interactie tussen Ellen en Apollo.
"Ellen the bathroom is over here; Really? Your serious? Captain Adama, you surprise me"
Ze ging er dus eventjes vanuit dat Lee haar eventjes op de plee ging pakken, en ging zonder tegensputteren mee. En daarna maar zeuren van "Sol, there gonna kll me"
"My maker was some geek in a lab coat with an eyedropper and a petri dish. What do I need to make peace with him for? "quote:Op zondag 5 februari 2006 22:38 schreef Breetai het volgende:
[..]
De aflevering \"The Angriest Angel\" van Space above and beyond blijf ik nog altijd de sterkste van de gehele serie vinden.
Er zaten wel degelijk overeenkomsten tussen beide afleveringen van de series.
In beide series gaat het over een zeer persoonlijke zaak voor de beste piloten van het schip. De afleveringen richtin zich ook heel erg op beide personen.
McQueen vind dat ie niet weet wie hij is voordat hij Chiggie von Richthoven uit de ruimte heeft geschoten. Alleen demonstreerd de aflevering dat McQueen er helemaal alleen voor staat.
Starbuck gaat er aan onderdoor dat er zoveel mensen door Scar worden kapotgeschoten. UIteindelijk weten ze hem kapot te schieten door samen te werken. Starbuck staat als iemand binnen een team en heeft iemand om voor verder te leven.
Al vond ik het moment van het neerschieten van Chiggie van Richthoven nog altijd het mooiste moment van de gehele serie. Het duurde ff voordat de achtergrond muziek te pakken had. (Eroica van Beethoven, 2e deel)
Is er geen S:AaB topic oid voor dit soort (voor mij) onbegrijpelijke, nietstoevoegende praat?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
"My maker was some geek in a lab coat with an eyedropper and a petri dish. What do I need to make peace with him for? "
beste aflevering vind ik nog 'who monitors the birds' die gaat over Cooper, dan moet hij met 1 of andere commando mee als zijn backup sluipschutter om een chig generaal dood te schieten en als het lukt krijgt hij eervol ontslag.
Die commando gaat natuurlijk meteen dood en dan staat hij er alleen voor (en gaat hij Chig legerspulletjes uitproberen) en tijdens die aflevering krijgt hij steeds flashbacks over het begin van zijn leven
Er bestaan maar 24 afleveringen van. Volgende week kan je meepraten als je er een beetje voor gaat zitten.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is er geen S:AaB topic oid voor dit soort (voor mij) onbegrijpelijke, nietstoevoegende praat?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:19 schreef -Wolf- het volgende:
Had gehoopt dat die irritante blonde doos het loodje zou leggen.
Zou misschien wel een goed idee zijn. Weet iemand of die serie op DVD uit is ??quote:Op zondag 12 februari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
Is er geen S:AaB topic oid voor dit soort (voor mij) onbegrijpelijke, nietstoevoegende praat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Ain't It Cool News
Staan overigens ook spoilers t/m 2.19 en 2.20
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
waar, wanneer???quote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Breetai het volgende:
[..]
Er bestaan maar 24 afleveringen van. Volgende week kan je meepraten als je er een beetje voor gaat zitten.
nee die is niet uit afaik ... zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou misschien wel een goed idee zijn. Weet iemand of die serie op DVD uit is ??
Op R1 wel. Hoe het zit met R2 weet ik niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou misschien wel een goed idee zijn. Weet iemand of die serie op DVD uit is ??
Met een week tijd bedoel ik gewoon. downen en kijken. Je word er wel gaar van naar mijn idee.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar, wanneer???
[..]
nee die is niet uit afaik ... zou wel gaaf zijn
Admiraalszoontje, hè?quote:Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef japzooi het volgende:
Goeie aflevering, maarreh...is die Lee Adama van porselein of zo? Dat was wat, de derde keer dat ie op sterven lag? Mietje.
Hehe, zij dacht dat ze het 'ffetjes' kon aanpakken, met haar sliding en twee guns á là hood. Oeps, friendly fire...quote:Oh, en Starbuck ging ook lekker. Ja, ga maar verkleed als monteur met een grote gereedschapskist een ruimte binnen waar de helft van de gijzelaars je kent. Daar gaan ze intrappen. En dan schiet ze d'r eigen collega ook nog neer. Netjes Thrace, drank maakt meer kapot dan je lief is.
Maar wel realistisch; helden zijn net als gewone mensen. En gewone mensen falen wel eens.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef Carda het volgende:
Ach ja was het zoveelste "foutje" van haar...
Dat is mij ontgaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:22 schreef Breetai het volgende:
Ellen Tigh herkende Starbuck en verklapte zo alles aan de gijzelnemers.
Ik las het ook pas achter op het forum van scifi.quote:
Ik zag het ook maar half, Ellen herkende hem en een van die gijzelnemers zag dat en toen was het al gedaan, die Ellen Tigh is ook zo'n doos, bah bah...quote:
Kiezen voor die gast op Caprica, je zegt het zelf al, die gast zit op Caprica!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:15 schreef Mattievandezolder het volgende:
En kunnen die relatieproblemen allemaal ff opgelost worden, dat hoeft voor mij niet hoor:
Dee moest kiezen tussen Billy en Lee Adama, die ook weer moest kiezen tussen Dee en Starbuck, die ook weer moest kiezen tussen Lee en die gast op Caprica....
Make up your mind!
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Over Caprica gesproken: wanneer gaan ze daar nou eindelijk eens lekker rotzooien met toasters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ze kan toch ook wachten totdat die gozers eens een keer gered worden, wachten op de ware, als het ware...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:34 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Kiezen voor die gast op Caprica, je zegt het zelf al, die gast zit op Caprica!![]()
Misschien gebeurt dat wel in season 3, qua tijd in de serie zijn er maar iets van 6 maanden of zo verstreken ...quote:Op maandag 13 februari 2006 16:57 schreef Mattievandezolder het volgende:
Ze kan toch ook wachten totdat die gozers eens een keer gered worden, wachten op de ware, als het ware...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:12 schreef Dr_Crouton het volgende:
Voor elke Adama een eigen Battlestar, mwehehehe.
de Galactica heeft er nog maar 4. De terroristen hebben er ook nog 1.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:55 schreef Super7fighter het volgende:
Die Cylons met hun overkill aan nukes.![]()
Waarschijnlijk zaten die basestars op point-blank range of commander Garner was het in paniek vergeten door te geven.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:03 schreef Breetai het volgende:
[..]
de Galactica heeft er nog maar 4. De terroristen hebben er ook nog 1.
Gaat lekker zo. Toch wel mooi hoe die base star toch goed kapot ging.
Tijdens de pilot had de Galactica trouwens gewoon licht geschut tegen binnenkomende raketten naar mijn idee. Hier zag ik nu helemaal niks van terug.
Wat dacht je van D. ??quote:Op zondag 19 februari 2006 03:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
En Cally, hoewel slechts kort te zien was weer![]()
Damn, ben gelukkig niet de enige die haar hot vindt!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
En Cally, hoewel slechts kort te zien was weer
Is wel een hoop kapot denk ik hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 17:18 schreef Wuder het volgende:
Zeer coole combat scenes van Pegasus, Pegasus kan duidelijk een stuk meer schade aan.. 3 nukes toch?
Het waren er 2 aan stuurboord.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:18 schreef Wuder het volgende:
Zeer coole combat scenes van Pegasus, Pegasus kan duidelijk een stuk meer schade aan.. 3 nukes toch?
Tom Zarek zei het wel goed op zich, veel mensen hebben vertrouwen in wetenschappers, ze denken dat Gaius hoop kan bieden op een goede toekomst, en niet een of andere zweefteef (aka President Roslin)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef kingmob het volgende:
En Gaius is echt een fantastische bad guy, je krijgt maar geen vat op 'm, al is het wel ongeloofwaardig dat hij nog steeds zo veel vertrouwen krijgt.
Jup, vaag he...quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef TheMarco het volgende:
Toch vind ik het maar raar dat gedurende het eerste en het seizoen tot nu toe nog niemand heeft getwijfeld aan een eventuele (lichte) staat van krankzinnigheid bij Baltar. Ik bedoel, praktisch elk karakter heeft hem nu toch al eens met Number Six zien praten maar het is net of iedereen hier gewoon langs kijkt?
In jezelf praten is een veel voorkomende neurose. Helemaal bij briljante wetenschappers.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef TheMarco het volgende:
Toch vind ik het maar raar dat gedurende het eerste en het seizoen tot nu toe nog niemand heeft getwijfeld aan een eventuele (lichte) staat van krankzinnigheid bij Baltar. Ik bedoel, praktisch elk karakter heeft hem nu toch al eens met Number Six zien praten maar het is net of iedereen hier gewoon langs kijkt?
Hmm die neurose heb ik ook..ff kijken of ik dan briljant benquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In jezelf praten is een veel voorkomende neurose. Helemaal bij briljante wetenschappers.![]()
Een vos is een dier, maar een dier is niet per definitie een vosquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:45 schreef Carda het volgende:
[..]
Hmm die neurose heb ik ook..ff kijken of ik dan briljant ben
Ook in de gang staan met je stropdas in je hand, alsof je ermee gekeeld wordt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In jezelf praten is een veel voorkomende neurose. Helemaal bij briljante wetenschappers.![]()
Als 'ie niet lekker zit...?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:52 schreef TheMarco het volgende:
[..]
Ook in de gang staan met je stropdas in je hand, alsof je ermee gekeeld wordt?
Jawel, ik heb em al op de DVR staan. Maar ga morgen pas kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:43 schreef FoXje het volgende:
Hmmm nog geen uitzending.
Damn youquote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Jawel, ik heb em al op de DVR staan. Maar ga morgen pas kijken.
Uit welke film komt die scene uit jouw avatar ook alweer, Johnny?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:07 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zo he, dit was weer een erg goede aflevering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |