Mijn laatste festival was met Simply Red. Torhout. Ergens in de jaren tachtig, toen ik nog jong en mooi was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Berkery het volgende:
Mijn eerste concert was met Simply Red in het voorprogramma![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
Mijn laatste festival was met Simply Red. Torhout. Ergens in de jaren tachtig, toen ik nog jong en mooi was.![]()
Een ongelooflijk misselijke tuthola, als je het mij vraagt, pyl.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
Wat een misselijke vrouw, Tokay!![]()
Maar ze kan zeker wel mooi zingen? Of was het schrijven?
In Nederland? In dat geval waag ik meteen een gokje: Ina Boudier Bakker?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Tokay het volgende:
Een ongelooflijk misselijke tuthola, als je het mij vraagt, pyl.
Maar ze schreef, en ze werd daar nog beroemd door ook.
Neen, zij kwam wel degelijk uit Nederland.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef pyl het volgende:
In Nederland? In dat geval waag ik meteen een gokje: Ina Boudier Bakker?
Of was dit misselijke sujet van elders?
Nee, mevrouw 'zoo houd ik mijn bestek juist vast' is het niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm...... schreef ze wel romans? Zo ja, waarover, als ik vragen mag?
Of is het die tuthola van Amy Groskamp-ten Have?
Clitlit avant-la-lettre, zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:09 schreef Tokay het volgende:
Inderdaad, het tutje schreef romans. Waarover? Och, over jongedames-perikelen....
MMS-meiden verslonden haar boeken.
Dat lijkt mij een uitstekende benaming!quote:
Toe maar. Zet ik ondertussen even een kopje thee.quote:Hmmmm.....eens even denken.
Helaas...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef pyl het volgende:
Hmmmm....ik heb er, toen de frustratie opliep, even wat op nageslagen (in de boekenkast welteverstaan), maar veel verder dan Top Naeff en Carry van Bruggen kom ik niet ....![]()
Joop ter Heul....quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef pyl het volgende:
Da's echt een misselijke tante, zoveel staat nu wel vast.![]()
En wat een belachelijke jurk ook, met die pipobollen.
Toch niet Lydia Rood? (vanwege communistisch)quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef Tokay het volgende:
Ze heeft een ietwat communistische achternaam...![]()
Wel heel mooi gevonden, dart!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef dartfanaat het volgende:
Toch niet Lydia Rood? (vanwege communistisch)
heb waarschijnlijk iets heel doms gezegd, maar goed...zie het dan maar als een tvp
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:27 schreef Tokay het volgende:
Mijn mevrouw was al gestopt met roken, lang voordat de vader van Lydia Rood na gedane arbeid een welverdiende sigaret opstak.
quote:
quote:
quote:Setske de Haan (24 november 1889 – 31 oktober 1948) was een Nederlands schrijfster. Onder het pseudoniem Cissy van Marxveldt werd ze bekend door haar vooroorlogse meisjesboeken, die zich in de 'betere milieus' afspeelden. De boeken over Joop ter Heul zijn haar bekendste boeken.
Die deden iets met poep, toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:33 schreef pyl het volgende:
Waardenberg en De Jong?
Vast wel, maar hun bekendste act, denk ik, is toch wel dat ze ... eh ... na een aantal flinke, diepe halen elkaar een enorme fluim (met groene pitjes) in de opengesperde mond spugen .....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:36 schreef Berkery het volgende:
Die deden iets met poep, toch?
* Tokay krentenbol weglegtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:40 schreef pyl het volgende:
Vast wel, maar hun bekendste act, denk ik, is toch wel dat ze ... eh ... na een aantal flinke, diepe halen elkaar een enorme fluim (met groene pitjes) in de opengesperde mond spugen .....
maar ook
![]()
Alles goed en wel, maar jij bent de naamgeefster van het topic.quote:
Nee, Japanner.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:43 schreef pyl het volgende:
Tja, de met afstand misselijkste Oostaziaat is natuurlijk Pol Pot.Maar die zag er toch een tikje anders uit, dacht ik.
Daarom: Chinees?![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:34 schreef Tokay het volgende:
Hier, nog zo'n misselijk figuur...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:55 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, misschien moet ik het anders formuleren....
Meneer zelf was niet misselijk.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:12 schreef pyl het volgende:
O wacht even, Bush werd onwel tijdens een staatsdiner, kan ik me nog vaag herinneren. Was die meneer toen de premier van Japan?
quote:He became Prime Minister in November 1991, gaining brief fame in the United States when President George H. W. Bush vomited in his lap and then fainted during a state dinner on January 8, 1992. (The Japanese named a verb for this incident: "bushusuru," meaning "to commit an instance of embarrassing public vomiting.")
Wat een misselijke verkiezingsstunt, inderdaad. Alles om in het gevlei bij de man in de straat te komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef Tokay het volgende:
Bush was op bezoek in Japan, werd een beetje naar tijdens het eten, kotste in meneers schoot, en viel daarna flauw.![]()
Precies, ik kots op zulke lui!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:17 schreef pyl het volgende:
Wat een misselijke verkiezingsstunt, inderdaad. Alles om in het gevlei bij de man in de straat te komen.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:51 schreef Berkery het volgende:
Nu is iedereen druk op zoek naar een plaatje van Buster Fonteyn
Dit wel:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:11 schreef Tokay het volgende:
Helaas kan ik van het voorval zelf geen plaatjes vinden.![]()
![]()
Da's Linda Blair, ik weet niet meer hoe ze in de film heetquote:
Linda Blair in The Exorcist, inderdaad. Hoe ze in de film heette weet ik ook niet meer, maar een ondeugend duiveltje was ze wel hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:28 schreef Berkery het volgende:
Da's Linda Blair, ik weet niet meer hoe ze in de film heet
Heb even opgezocht hoe ze in de film heette: Regan Teresa MacNeilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Linda Blair in The Exorcist, inderdaad. Hoe ze in de film heette weet ik ook niet meer, maar een ondeugend duiveltje was ze wel hoor.![]()
In de rol van Barfquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef pyl het volgende:
O ja, Regan, da's waar.![]()
Is dat diegezellige dikkerd
John Candy, Z?
Dat klopt ja. Ik ken hem onder meer van Scent of a woman, en vermoedelijk nog wel van meer films.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Z het volgende:
Deze meneer is goed in het spelen van misselijke mannetjes:
[afbeelding]
Whehe.quote:
Mis!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm.....dat kan zo'n beetje in elke Europese stad van belang zijn.
Ik open met Parijs.![]()
Tja, als we zo beginnen ....quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef pyl het volgende:
Tja, als we zo beginnen ....![]()
Geef eerst maar eens een plaatje van de hele fontein, of wat het ook is.![]()
Yep, de fontein met het kotsende kereltje is naar verluidt te bewonderen op Trafalgar Square.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef pyl het volgende:
Dat moet, ondanks de blauwe lucht, welhaast Londen zijn ....
St. Martin in the Fields is de kerk, meen ik.
Die verpleegkundige toch, die voor de terminaal zieke vader van Tom Cruise zorgde?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:27 schreef pyl het volgende:
Ik ken hem ook van The talented mr Ripley, Z, en van Magnolia.
Zijn naam echter .... ?
Ja, die.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef Tokay het volgende:
Die verpleegkundige toch, die voor de terminaal zieke vader van Tom Cruise zorgde?
Dat is correct, pyl.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef pyl het volgende:
Da's Michel Piccoli in La Grande Bouffe, samen met ....????
O, is híj dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef Z het volgende:
Mijn meneer is Philip Seymour Hoffman.
Die onderjurk is prima, me dunkt! Mevrouw moet, geheel in de geest van de film, een zekere romige weelderigheid, een overdaad aan vleselijkheid en aan wellust uitstralen. Daarin zijn de makers door middel van een leuke truc aardig geslaagd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Tokay het volgende:
Samen met... een mevrouw wiens onderjurk iets te krap is?
Oshitnogantoe!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef Z het volgende:
William H. Macy, wellicht ken je zijn vrouw nog.
Wendy en Stanquote:
Nee, ga je gang.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef tong80 het volgende:
Is Buster Fonteijn als langs geweest ? Qua misselijk ?
Huh? Schilderes?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef tong80 het volgende:
Ze is de opvolger bij Koos van Dijk na Herman.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Tokay het volgende:
... een mevrouw wiens onderjurk iets te krap is?
Ik heb mijn dag niet vandaag, TH.quote:
quote:
Jawel. Gary Johnston, met o.a. de langste kotsscene van een film ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:49 schreef Z het volgende:
Zo'n Captain America figuur...
Hihi.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef peaceman het volgende:
prima hoor. maar ik kan er pas een goed oordeel over vormen als ik zelf weer aan het werk ben natuurlijk...
Misschien vind ik dan wel dat Diaan enorm zit te zeurenals ik vermoeid thuiskom.
Reken ik goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef sooty het volgende:
Zij: "Ik bijt liever m'n tong af dan dat ik zoen met deze homofile scientology-aanhanger".
Hij: "Gast bij Oprah"
Correct!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef dartfanaat het volgende:
Tom Cruise en Katie Holmes?
Ik voel met je mee, tong. Ik kan vooral hem niet verdragen.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef peaceman het volgende:
Pechtold....
Dione heeft andere pluspunten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
die kotskop van een DdG
quote:
Ik denk eigenlijk dat ie dat van de partij heeft moeten doen, maar ik ben met je eens dat ie wat minder snel had moeten inbinden. Overigens begrijp ik dat ie zich enkel geexcuseerd heeft voor de directe collega's en niet voor zijn opmerkingen over de doofpot etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
Nee dat is niet jammer jammer is dat ie het als klein kindje accepteerd. Het was pas een vent als ie zich niet de les liet lezen door meneer Gilles de la Touret.
Zoals ik het heb begrepen heeft 'ie enkel gezegd dat hij het zo niet heeft bedoeld etcetera.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ie dat van de partij heeft moeten doen, maar ik ben met je eens dat ie wat minder snel had moeten inbinden. Overigens begrijp ik dat ie zich enkel geexcuseerd heeft voor de directe collega's en niet voor zijn opmerkingen over de doofpot etc.
Het zit me écht tegen!quote:
Nou vooruit, ik zal je helpen: meneer beheerste 25 jaar geleden even het wereldnieuws. Hij had ergens een hekel aan, en nam korte metten!quote:
Nee, maar meneer dacht van wel, even.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef Tokay het volgende:
Zit/zat meneer in de politiek?
Meneer is niet vies van theatraal gedrag, maar hij verdient er niet zijn brood mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:25 schreef dartfanaat het volgende:
Als ik nu eens op z'n naam kwam. Ik weet dat het een acteur is, en hij speelt in een detective-serie
Nee, er vielen geen doden (meen ik - ik zoek het even op!).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:28 schreef dolle_hond het volgende:
25 jaar geleden een moord gepleegd?
En jij bent niet in vorm?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:31 schreef Tokay het volgende:
Meneer pleegde een coup?
Tejero was een kommediant die zijn 'couppoging' slechs mild bestraft zag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:36 schreef pyl het volgende:
...
Ik las vandaag dat hij zich weer met de Spaanse politiek inlaat.![]()
Hij kreeg dertig jaar, maar kwam in het begin van de jaren negentig alweer vrij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef sooty het volgende:
Tejero was een kommediant die zijn 'couppoging' slechs mild bestraft zag.
Correct.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
jomanda?
Mooi toch, gaan we daarna vrolijk verder met mensen die we wél leuk vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:47 schreef pyl het volgende:
Als het zo doorgaat, hebben we dit topic in een mum van tijd volgekotst. [afbeelding]
Ja, bleeeeeeeh, dat is hem.quote:
Aaaaaaaargh! Haal weg!quote:
WF is natuurlijk goed. Kon niet ontbrekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef dolle_hond het volgende:
WF van de hoofden
Mais oui.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij zijn die van Z, deze olijke luitjes.
[afbeelding]
Die tanden van die vierde.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef Z het volgende:
Mais oui.
Wendt de aandacht af van deze voormalig stadgenoot door zijn dikke Tilburgse neus te verwenden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:53 schreef pyl het volgende:
De naam van deze, gelukkig voormalige, stadgenoot weiger ik hier neer te zetten!![]()
Dammit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:01 schreef Z het volgende:
Je wordt wat traag sooty.
Ja, dit vind ik een vreselijke darter...maar wie is hetquote:
Nee, geen duitserquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:06 schreef dolle_hond het volgende:
die duitser? jens?
Weet ik niet. Maar het zuipen wordt steeds minderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef pyl het volgende:
Is er weleens een darter misselijkop het podium, dart? Met al dat gezuip zal dat toch ooit voorkomen, bedoel ik.
![]()
Nee, komt uit Engelandquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:10 schreef sooty het volgende:
Zimbabwaan ?
En die rooklucht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef pyl het volgende:
Is er weleens een darter misselijkop het podium, dart? Met al dat gezuip zal dat toch ooit voorkomen, bedoel ik.
![]()
Hoe hij overkomt etcetera....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:14 schreef pyl het volgende:
Ik heb hem weleens gezien, maar ken zijn naam niet.![]()
Wat maakt hem eigenlijk zo misselijk, dart?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:29 schreef dolle_hond het volgende:
harry mens
Wie? Die van mij? Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:35 schreef Tokay het volgende:
Huh? Is dat Björn Borg, ofzo?
ik!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ivo Niehe lijkt m,e wie kent hem nioet alszanger ?
Da's waar, natuurlijk, en toch moet je het op deze foto "zien" - wat Tokay niet deed.quote:
En als ik zijn naam had weggehaald met paint (zoals pyl zo goed kan), had je het dan ook geweten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ivo Niehe lijkt m,e wie kent hem nioet alszanger ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
En als ik zijn naam had weggehaald met paint (zoals pyl zo goed kan), had je het dan ook geweten?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:38 schreef pyl het volgende:
Da's waar, natuurlijk, en toch moet je het op deze foto "zien" - wat Tokay niet deed.![]()
Hij zou ervoor door kunnen gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:51 schreef Tokay het volgende:
Dat is de drummer van de Jostiband. Next!
Ik ben wat je noemt een nachtbrakerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:55 schreef pyl het volgende:
Ha die Scrut!Kom je gezellig een potje meebraken?
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:10 schreef Tokay het volgende:
Is datViola Holt (toen nog van Emmenes)?
Ik zie nu de afbeeldingquote:
Hé, nu zie ik het plaatje ook weer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu zie ik Jay Kay en een mevrouw die moet lachen of net overgegeven heeft?
Nee, zijquote:
Kijk, daar heb je wyccie. Die altijd al mijn plaatjes weet.quote:
Klopt; Jomanda is uit de crew gezet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:45 schreef fotoloog het volgende:
Hé geen blauw....
Yep, de haven ligt er hier heel pittoresque bij; zo met de zon die over het ijs schijnt.quote:
Zijn achternaam heeft 2 letters, medeklinkers.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Even denken....een seriemoordenaarsduo met een Chinees......
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ng?
Oh drat dat heb ik weer gemist.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:35 schreef pos het volgende:
[..]
Charles Ng.
Gisteravond een documentaire over gezien op discovery channel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:43 schreef Treinhomo het volgende:
Is die rechter nou een buispreekpop op de schoot van de linker ?
Ja die dwerg die achteruit spreektquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Kom op Pos je weet het wel.
Geen darter gezien, doe zijn plaatje nog eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:58 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet niet wie de ander is..zal vast een ojaatje zijn.
Weet alleen wel, dat die darter die ik gisteren plaatste nog niet geraden is... maar die is ook best lastig vandaar we ook zijn doorgegaan
Nog geen idee. Hoor net wel dat het een hele vervelende darter is die altijd zeurt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:11 schreef dartfanaat het volgende:
Nee, het is een engelsman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |