Mijn laatste festival was met Simply Red. Torhout. Ergens in de jaren tachtig, toen ik nog jong en mooi was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Berkery het volgende:
Mijn eerste concert was met Simply Red in het voorprogramma![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef pyl het volgende:
Mijn laatste festival was met Simply Red. Torhout. Ergens in de jaren tachtig, toen ik nog jong en mooi was.![]()
Een ongelooflijk misselijke tuthola, als je het mij vraagt, pyl.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
Wat een misselijke vrouw, Tokay!![]()
Maar ze kan zeker wel mooi zingen? Of was het schrijven?
In Nederland? In dat geval waag ik meteen een gokje: Ina Boudier Bakker?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:54 schreef Tokay het volgende:
Een ongelooflijk misselijke tuthola, als je het mij vraagt, pyl.
Maar ze schreef, en ze werd daar nog beroemd door ook.
Neen, zij kwam wel degelijk uit Nederland.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:56 schreef pyl het volgende:
In Nederland? In dat geval waag ik meteen een gokje: Ina Boudier Bakker?
Of was dit misselijke sujet van elders?
Nee, mevrouw 'zoo houd ik mijn bestek juist vast' is het niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:03 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm...... schreef ze wel romans? Zo ja, waarover, als ik vragen mag?
Of is het die tuthola van Amy Groskamp-ten Have?
Clitlit avant-la-lettre, zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:09 schreef Tokay het volgende:
Inderdaad, het tutje schreef romans. Waarover? Och, over jongedames-perikelen....
MMS-meiden verslonden haar boeken.
Dat lijkt mij een uitstekende benaming!quote:
Toe maar. Zet ik ondertussen even een kopje thee.quote:Hmmmm.....eens even denken.
Helaas...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef pyl het volgende:
Hmmmm....ik heb er, toen de frustratie opliep, even wat op nageslagen (in de boekenkast welteverstaan), maar veel verder dan Top Naeff en Carry van Bruggen kom ik niet ....![]()
Joop ter Heul....quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:09 schreef pyl het volgende:
Da's echt een misselijke tante, zoveel staat nu wel vast.![]()
En wat een belachelijke jurk ook, met die pipobollen.
Toch niet Lydia Rood? (vanwege communistisch)quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef Tokay het volgende:
Ze heeft een ietwat communistische achternaam...![]()
Wel heel mooi gevonden, dart!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:29 schreef dartfanaat het volgende:
Toch niet Lydia Rood? (vanwege communistisch)
heb waarschijnlijk iets heel doms gezegd, maar goed...zie het dan maar als een tvp
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:27 schreef Tokay het volgende:
Mijn mevrouw was al gestopt met roken, lang voordat de vader van Lydia Rood na gedane arbeid een welverdiende sigaret opstak.
quote:
quote:
quote:Setske de Haan (24 november 1889 – 31 oktober 1948) was een Nederlands schrijfster. Onder het pseudoniem Cissy van Marxveldt werd ze bekend door haar vooroorlogse meisjesboeken, die zich in de 'betere milieus' afspeelden. De boeken over Joop ter Heul zijn haar bekendste boeken.
Die deden iets met poep, toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:33 schreef pyl het volgende:
Waardenberg en De Jong?
Vast wel, maar hun bekendste act, denk ik, is toch wel dat ze ... eh ... na een aantal flinke, diepe halen elkaar een enorme fluim (met groene pitjes) in de opengesperde mond spugen .....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:36 schreef Berkery het volgende:
Die deden iets met poep, toch?
* Tokay krentenbol weglegtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:40 schreef pyl het volgende:
Vast wel, maar hun bekendste act, denk ik, is toch wel dat ze ... eh ... na een aantal flinke, diepe halen elkaar een enorme fluim (met groene pitjes) in de opengesperde mond spugen .....
maar ook
![]()
Alles goed en wel, maar jij bent de naamgeefster van het topic.quote:
Nee, Japanner.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:43 schreef pyl het volgende:
Tja, de met afstand misselijkste Oostaziaat is natuurlijk Pol Pot.Maar die zag er toch een tikje anders uit, dacht ik.
Daarom: Chinees?![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:34 schreef Tokay het volgende:
Hier, nog zo'n misselijk figuur...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:55 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, misschien moet ik het anders formuleren....
Meneer zelf was niet misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |