abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41361056
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef TheFrankey het volgende:
ik zit nu op mallorca en het is hier geweldig. Nou ga ik niet de hele tijd naar discotheken maar lig lekker op het strand e.d. Savonds ff terras....erg super

man man man die denken dat mallorca van hun is.
alsof de Nl'ers dat niet denken op reis
pi_41362436
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 13:52 schreef BramKVO het volgende:

[..]

weet je exacte datum nog dat Scooter kwam ? Misschien dat een maat van me toen ook in Mallorca zat, en dat gemist heeft, terwijl ie zware Scooterfan is

Ik ben in 2003 overigens nr Mallorca geweest. Gingen meestal naar Paradies en Riu Palace :15 euro entree en zoveel zuipen als je wil . Ons hotel was Lunapark, een all-in hotel. Toptijd daar gehad, en Duitsers kunnen erg leuk zijn om mee te feesten, wij zaten altijd ih Duitse gedeelte ipv in die Hollandse apres-ski bars.
Scooter was er 3 augustus..als hij fan is en hij heeft dat gemist dan is dat echt onwijs jammer, want het was zo vet
Het kan overigens zijn dat ze er mss wel vaker waren want bv dj sammy was er na een week gewoon weer..
pi_41367602
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Dan zat jij misschien bij mij in het vliegtuig, ben ook die nacht teruggevlogen.

Heb zelf ook een geweldige vakantie gehad, zat in Ben Hur en dat beviel uitstekend. Heerlijk weer, veel gezien en s'avonds ook naar Veronica geweest, erg leuk. Ben niet in het Duitse gedeelte geweest qua uitgaan. Heerlijk gegeten bij 12 Apostoles trouwens, was wel aan de prijs, maar bijzonder goed.
Misschien volgend jaar wel weer.
Zou kunnen ja
pi_41654106
vertrek de 17e naar El Arenal, iemand tips waar het leuk vertoeven is? restaurants? discotheken?

We zitten in het Luna Park hotel
:D
pi_41654335
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef baico het volgende:
vertrek de 17e naar El Arenal, iemand tips waar het leuk vertoeven is? restaurants? discotheken?

luna park zat ik ook!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_41655551
ervaringen?
pi_41714306
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef baico het volgende:

Probeer een keer de bus naar BCM in Palma te nemen
pi_41714382
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef baico het volgende:
ervaringen?
Redelijk hotel. Eten is best koud en smaakt allemaal hetzelfde.
Maar het kan zijn dat het nu anders is, omdat wij begin augustus gingen en het toen erg druk was.
Mallorca is wel een super mooi eiland!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_41733996
Denk trouwens dat er vanaf 17 september qua uitgaan niet veel meer te doen valt of wel?
pi_41841990
zullen we zien iemand die nog naar Mallorca gaat?
pi_41857452
op Youtube staan trouwens nog wel wat leuke BCM filmpjes, ook van DJ Sammy 11 aug.
  woensdag 27 september 2006 @ 17:27:23 #262
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_42173748
Baico, ik ben ook geweest van de 17 t/m 24e. Ik zat in SanDiego met twee vrienden. Ook gevlogen met Transvertragia? Op de heenreis hadden wij die van 5.15.

Qua uitgaan is het Nederlandse gedeelte echt compleet dood. Ja je kan wel aan de bar hangen bij De Zaak of DoubleDutch maar dat word ik niet echt vrolijk van. In El Arenal is het alleen nog maar druk in het Duitse gedeelte. Wat een dwazen daar zeg! Pffff veel groepen kansloze in foute lederhosen gestoken Duitsers die schreeuwen en nonstop zuipen incl braadworst vreten. Tja aangezien we toch uit wilden zijn we vaak naar Riu Palace geweest. Daar was het enigzins wel te doen, veel mooie Duitse madchen en Belgische madammekes. Dat Megapark ofzo is zoooooooooooooooooooooooo fout, want een kansloze bedoening. Als je op vakantie gaat dan wil je toch enigzins een beetje de cultuur van dat land proeven? Nou wij hebben maar een auto gehuurd voor paar dagen en zijn het eiland rond gereden. Ff weg uit Duitsland 2...
Persoonlijk zou ik mijn "normale" zomervakantie er niet willen houden, maar voor erbij is het wel grappig.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:27:44 #263
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_42175260
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:27 schreef RelaxedM het volgende:
Baico, ik ben ook geweest van de 17 t/m 24e. Ik zat in SanDiego met twee vrienden. Ook gevlogen met Transvertragia? Op de heenreis hadden wij die van 5.15.

Qua uitgaan is het Nederlandse gedeelte echt compleet dood. Ja je kan wel aan de bar hangen bij De Zaak of DoubleDutch maar dat word ik niet echt vrolijk van. In El Arenal is het alleen nog maar druk in het Duitse gedeelte. Wat een dwazen daar zeg! Pffff veel groepen kansloze in foute lederhosen gestoken Duitsers die schreeuwen en nonstop zuipen incl braadworst vreten. Tja aangezien we toch uit wilden zijn we vaak naar Riu Palace geweest. Daar was het enigzins wel te doen, veel mooie Duitse madchen en Belgische madammekes. Dat Megapark ofzo is zoooooooooooooooooooooooo fout, want een kansloze bedoening. Als je op vakantie gaat dan wil je toch enigzins een beetje de cultuur van dat land proeven? Nou wij hebben maar een auto gehuurd voor paar dagen en zijn het eiland rond gereden. Ff weg uit Duitsland 2...
Persoonlijk zou ik mijn "normale" zomervakantie er niet willen houden, maar voor erbij is het wel grappig.
Ik vond het er wel grappig! Bier drinken, af en toe keihard schreeuwen, en Duitsers uitlachen!
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_42192817
Volgende maand de Mallorca zomer meet in HMH-Rotterdam
pi_42311498
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef Roellie80 het volgende:
pi_43011523
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef Roellie80 het volgende:
Vanavond
pi_43011696
Ik wilde eigenlijk ook gaan, maar van mn vriendinnen die meegeweest zijn naar Mallorca ging niemand meer...
pi_43012108
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:37 schreef Tasje het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook gaan, maar van mn vriendinnen die meegeweest zijn naar Mallorca ging niemand meer...
Nou t zal me ook verbazen als k er nog bekende van tegenkom vanavond hoor
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:18:13 #269
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_43012597
Maar je wil het wil Japie.
pi_43012721
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef JelleS het volgende:
Jelmer,
om te beginnen, doen we vanavond alles zoals in mallorca, dus jij neemt straks een flessie Coconut mee en voor jezelf een whisky'tje juist

[ Bericht 1% gewijzigd door JapieGijs op 28-10-2006 17:50:17 ]
pi_43525504
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef JelleS het volgende:
Piet pieraat (Jelmer) had verzaakt
Ben verder helaas geen bekende tegen gekomen.
pi_43915732
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:33 schreef PantaSniffer het volgende:

[..]

Piet pieraat (Jelmer) had verzaakt
Ben verder helaas geen bekende tegen gekomen.
Die vale trostomaat, met z'n 'papaaaa'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')