alsof de Nl'ers dat niet denken op reisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:54 schreef TheFrankey het volgende:
ik zit nu op mallorca en het is hier geweldig. Nou ga ik niet de hele tijd naar discotheken maar lig lekker op het strand e.d. Savonds ff terras....erg super
man man man die denken dat mallorca van hun is.
Scooter was er 3 augustus..als hij fan is en hij heeft dat gemist dan is dat echt onwijs jammer, want het was zo vetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:52 schreef BramKVO het volgende:
[..]
weet je exacte datum nog dat Scooter kwam ? Misschien dat een maat van me toen ook in Mallorca zat, en dat gemist heeft, terwijl ie zware Scooterfan is![]()
Ik ben in 2003 overigens nr Mallorca geweest. Gingen meestal naar Paradies en Riu Palace :15 euro entree en zoveel zuipen als je wil. Ons hotel was Lunapark, een all-in hotel. Toptijd daar gehad, en Duitsers kunnen erg leuk zijn om mee te feesten, wij zaten altijd ih Duitse gedeelte ipv in die Hollandse apres-ski bars.
Zou kunnen jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:08 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Dan zat jij misschien bij mij in het vliegtuig, ben ook die nacht teruggevlogen.
Heb zelf ook een geweldige vakantie gehad, zat in Ben Hur en dat beviel uitstekend. Heerlijk weer, veel gezien en s'avonds ook naar Veronica geweest, erg leuk. Ben niet in het Duitse gedeelte geweest qua uitgaan. Heerlijk gegeten bij 12 Apostoles trouwens, was wel aan de prijs, maar bijzonder goed.
Misschien volgend jaar wel weer.
luna park zat ik ook!quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef baico het volgende:
vertrek de 17e naar El Arenal, iemand tips waar het leuk vertoeven is? restaurants? discotheken?
We zitten in het Luna Park hotel
Probeer een keer de bus naar BCM in Palma te nemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:07 schreef baico het volgende:
vertrek de 17e naar El Arenal, iemand tips waar het leuk vertoeven is? restaurants? discotheken?
We zitten in het Luna Park hotel
Redelijk hotel. Eten is best koud en smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:53 schreef baico het volgende:
ervaringen?
Ik vond het er wel grappig!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:27 schreef RelaxedM het volgende:
Baico, ik ben ook geweest van de 17 t/m 24e. Ik zat in SanDiego met twee vrienden. Ook gevlogen met Transvertragia? Op de heenreis hadden wij die van 5.15.
Qua uitgaan is het Nederlandse gedeelte echt compleet dood. Ja je kan wel aan de bar hangen bij De Zaak of DoubleDutch maar dat word ik niet echt vrolijk van. In El Arenal is het alleen nog maar druk in het Duitse gedeelte. Wat een dwazen daar zeg! Pffff veel groepen kansloze in foute lederhosen gestoken Duitsers die schreeuwen en nonstop zuipen incl braadworst vreten. Tja aangezien we toch uit wilden zijn we vaak naar Riu Palace geweest. Daar was het enigzins wel te doen, veel mooie Duitse madchen en Belgische madammekes. Dat Megapark ofzo is zoooooooooooooooooooooooo fout, want een kansloze bedoening. Als je op vakantie gaat dan wil je toch enigzins een beetje de cultuur van dat land proeven? Nou wij hebben maar een auto gehuurd voor paar dagen en zijn het eiland rond gereden. Ff weg uit Duitsland 2...
Persoonlijk zou ik mijn "normale" zomervakantie er niet willen houden, maar voor erbij is het wel grappig.
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef Roellie80 het volgende:
Volgende maand de Mallorca zomer meet in HMH-Rotterdam
Vanavondquote:Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef Roellie80 het volgende:
Volgende maand de Mallorca zomer meet in HMH-Rotterdam
Nou t zal me ook verbazen als k er nog bekende van tegenkom vanavond hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:37 schreef Tasje het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook gaan, maar van mn vriendinnen die meegeweest zijn naar Mallorca ging niemand meer...![]()
Jelmer,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef JelleS het volgende:
Maar je wil het wil Japie.
Piet pieraat (Jelmer) had verzaaktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef JelleS het volgende:
Maar je wil het wil Japie.
Die vale trostomaat, met z'n 'papaaaa'quote:Op maandag 13 november 2006 22:33 schreef PantaSniffer het volgende:
[..]
Piet pieraat (Jelmer) had verzaakt![]()
Ben verder helaas geen bekende tegen gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |