Had ik je al verteld dat ik over 6 jaar een prinsessenastronautpersoon ben.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, dus dan weet jij ook alvast dat als jouw huidige situatie nu niet verandert, je over twáálf jaar nog stééds niet volledig zélf je boontjes kunt doppen![]()
ik volg altijd heel erg het nieuws en reportages enzo, maar van actualiteitenzenders op de radio val ik in slaapquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de laatstemaar t doet weinig af aan mn postgedrag
We zullen het niet te letterlijk nemen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*angstzweet van voorhoofd wis*
Zo! Zuslief is lekker op dreef dan. Die draait 'r hand er niet voor om, zogezegd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Morgen een buluitreiking van mijn zusjehaar twééde
Ja, maar mámá betaalt jouw astronautenschoentjes en jouw astronautenpyama.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik over 6 jaar een prinsessenastronautpersoon ben.
Je begint nu ietsje té bryanboy te worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je begint nu ietsje té bryanboy te worden..
Ja, waarom doe je dat niet dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ik wil ook bij de Bagel & Juice wonen.
En naar het Schattige AHtje en alles.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou ja, ze is ambitieus en heeft het doorzettingsvermogen dat ik niet hebquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
We zullen het niet te letterlijk nemen.
[..]
Zo! Zuslief is lekker op dreef dan. Die draait 'r hand er niet voor om, zogezegd.
Gelukkig ben jij stoer en hetero genoeg om astronautprinsesje te wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Die is veel te gay om astronaut te worden.
Trouwens, ik heb BB al 2 dagen niet gecheckt ofzo.![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar mámá betaalt jouw astronautenschoentjes en jouw astronautenpyama.
quote:
Voor je het weet woon ik naast G_E én Ang3l!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat niet dan?
Als Ang3l dat kan, kun jij dat toch net zo goed?
Princess Leia in the gold bikini!quote:
Het gaat om balans.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij stoer en hetero genoeg om astronautprinsesje te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |