Oke.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Zó dik ben ik niet!! Een taillemaat van 42 valt best mee
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
1 2 3 4 en draai en húps 2 3 4 en down to the ground YOOW 5 6 7 8 en úp 2 3 4 en turn-a-round en bend stretch quattro 3 4 en spreid!!!
Ik wist de titel alquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
veronica.mars.s02e11.hdtv.xvid-xor.avi, daar vond ik weinig uit te halenDe mijne had alleen af en toe last van een ruis, beetje vervelend...
Hou ze in ere, die goeie sponsors!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:59 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik had nette kleding nodigen nu heb ik van Moda di Mamma een TH trui en een TH overhemd en een nieuwe broek gekregen
en mij werd gezégd dat ik nieuwe nette kleren nodig had
Dat heb je wel vaker met van die 'grote veranderingen'; dan lijkt het ineens de nieuwste rage te zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat een verhuiskoorts opeens trouwens!
Liever een kilo drop dan een kilo straatklinker!quote:
Ik was net bezigquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oke.
Ik bedoelde de naam..
Ik hoop dat m'n post nog op tijd is voordat je je vinger in je keel steekt![]()
De B&G wordt echt wel mijn vaste stekkiequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh.... Nah, daar woont hij dan zo dichtbij, Ang3l is straks helemaal uitgekeken op de Bagel&Juice. Vindt-ie niks maar aan. En gelukkig is de AH aan de Vestdijk nog net wat dichterbij voor hem dan mijn kleine AH-tje. Hè, Ang3l? Ja toch hè? Veel dichterbij hè?.
.
Nog nooit heb ik een post he-le-maal niet begrepen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
Trainen is leuk als je er in een gekke bui 10 kilo bijgooit en dan nog 6 herhalingen kan doen
*angstzweet van voorhoofd wis*quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De B&G wordt echt wel mijn vaste stekkie(bagel met geitenkaas, walnoot en honiiiing)
maar de vestdijk AH is idd dichterbij denk ik.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was net bezig
en mijn broekmaat is 34-36
en TH staat voor Tommy Hilfiger
Dus wees maar positief, zo zie je dat je niet de enige bent die veel te veel teert op het geld van ouders![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:07 schreef wonderer het volgende:
Trainen is leuk als je er in een gekke bui 10 kilo bijgooit en dan nog 6 herhalingen kan doen
*maakt geen grappen over lollies en dropstaven*quote:
quote:
Goed dat je de post niet snapt, heeft met spieren te maken, dat is allemaal te eng voor jou, broertjequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik een post he-le-maal niet begrepen.
Mijlpaalpost.
Morgen een buluitreiking van mijn zusjequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hou ze in ere, die goeie sponsors!
Hebben jullie binnenkort een trouwerij?
[..]
Dat heb je wel vaker met van die 'grote veranderingen'; dan lijkt het ineens de nieuwste rage te zijn.
[..]
Liever een kilo drop dan een kilo straatklinker!
Ik had al gegoogled op 'penisdrop' 'droppenis'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
*maakt geen grappen over lollies en dropstaven*
Veel plezier, KP!
Ja, dus dan weet jij ook alvast dat als jouw huidige situatie nu niet verandert, je over twáálf jaar nog stééds niet volledig zélf je boontjes kunt doppenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh-oh.... Nah, daar woont hij dan zo dichtbij, Ang3l is straks helemaal uitgekeken op de Bagel&Juice. Vindt-ie niks maar aan. En gelukkig is de AH aan de Vestdijk nog net wat dichterbij voor hem dan mijn kleine AH-tje. Hè, Ang3l? Ja toch hè? Veel dichterbij hè?.
.
Type 1 vind ik de prettigste indelingen hebben, als ik dat zo zie. 2 en 4 lijken wel wat groter. De cijfertjes bij de m² zijn wat klein jammergenoeg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet alleen niet of die waar ik ga kijken een type 1 2 3 of 4 is
Duidelijk zichtbare spieren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Goed dat je de post niet snapt, heeft met spieren te maken, dat is allemaal te eng voor jou, broertje![]()
Ik heb de laatstequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik moet óf mijn sociale leven wat meer activeren, óf weer snel tv hebben, want ik post veel en veel en veel te veel hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |