Het is een leuk buurtje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O oooooow.
Ik zal m'n muziek niet AL te hard zetten dan.
maar goed, jij weet dus vast meer over die appartementen.
Is dat wat? Ligt dat leuk?
Ik ken alleen foto's van de buitenkant.
Ah, dat is zéker nog wel een kilometer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is dichtbij. Heel dichtbij..
Ga je voetballen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef Waxxer het volgende:
ZoIk had een ontmoeting met mijn kledingsponsor
Nou zó dichtbij ook weer niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Straks worden jullie per ongeluk búren.
Hooguit vijf minuten lopen. En dat noem ik dichtbij. En in geval van een Fok!ker héél dichtbij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ah, dat is zéker nog wel een kilometer.
[..]
Ga je voetballen?
Hospitus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is een hospita altijd vrouwelijk trouwens? Of is er ook een mannelijke versie van t woord?
mijn vriendje staat op het trudoplein op donderdag de markt met zijn snoepkraam!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Oeh oeh oeh!
En de Trudo-stichting belde me vanochtend, ze hebben een appartement voor me
MIDDEN in het centrum. maadag ga ik kijken.
Ow? Waarom vond ik die niet?!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Er staan plattegrondjes van de verschillende types met m² info op de site, veel meer weet ik er ook niet van.
Gezellig samen op vrijdagmorgen een Bagel&Juice. Straks komt het lentezonnetje weer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hooguit vijf minuten lopen. En dat noem ik dichtbij. En in geval van een Fok!ker héél dichtbij..
laar maarquote:
Klinkt als positiekleding.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:59 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik had nette kleding nodigen nu heb ik van Moda di Mamma een TH trui en een TH overhemd en een nieuwe broek gekregen
en mij werd gezégd dat ik nieuwe nette kleren nodig had
Voor de duidelijkheid: ik lach je ab-so-luut niet uit, maar... Is hij marktkoopman?!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mijn vriendje staat op het trudoplein op donderdag de markt met zijn snoepkraam!!![]()
en straten maker....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik lach je ab-so-luut niet uit, maar... Is hij marktkoopman?!
Dan zeg ik nog even helemaal niksquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Iedereen is hier over 5 minuten weg.
Dan ga ik er goed voor zitten!
Oh-oh.... Nah, daar woont hij dan zo dichtbij, Ang3l is straks helemaal uitgekeken op de Bagel&Juice. Vindt-ie niks maar aan. En gelukkig is de AH aan de Vestdijk nog net wat dichterbij voor hem dan mijn kleine AH-tje. Hè, Ang3l? Ja toch hè? Veel dichterbij hè?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gezellig samen op vrijdagmorgen een Bagel&Juice. Straks komt het lentezonnetje weer.
Héérlijk.![]()
T einde is al af te leiden ad titel vrees ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan zeg ik nog even helemaal niks
1 2 3 4 en draai en húps 2 3 4 en down to the ground YOOW 5 6 7 8 en úp 2 3 4 en turn-a-round en bend stretch quattro 3 4 en spreid!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet alleen niet of die waar ik ga kijken een type 1 2 3 of 4 is
veronica.mars.s02e11.hdtv.xvid-xor.avi, daar vond ik weinig uit te halenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T einde is al af te leiden ad titel vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |